خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 6 آوریل 2024: پودرزدایی، دستگیره های درب سایبرتراک و موارد دیگر – 3DPrint.com

حرکت از پیش چاپ به پس از چاپ، AMT PostPro جدید راه اندازی کرده است سیستم پودر زدایی، به نام PostPro DPX، برای بخش بازار چاپ سه بعدی غیر صنعتی. شرکت فقط سیستم صاف کننده بخار شیمیایی دسکتاپ PostPro SFX خود را راه اندازی کرد در اکتبر، و می خواست به مشتریان خود که با پرینت سه بعدی در مقیاس کوچکتر کار می کنند، دستگاه پودرزدایی مقرون به صرفه تری ارائه دهد. PostPro DPX جدید که گفته می‌شود برای محیط‌هایی که به ایمنی، کارایی فضا و توان عملیاتی بالا نیاز دارند، من، است، برای صنایعی مانند جواهرات، دندان‌پزشکی و نمونه‌سازی، که همانطور که AMT توضیح می‌دهد، «متکی به مقیاس کوچک و رومیزی هستند، من، است. چاپگرها برای نیازهای چاپ دقیق و با کیفیت بالا.

در سال 2022، شرکت فناوری نرم افزار شش ضلعی همکاری با غول دفاعی Raytheon Technologies برای توسعه یک ابزار شبیه‌سازی برای همجوشی بستر لیزری ف،ی (LPBF). این دو اکنون دارند تجاری منتشر شد را فرآیند افزودنی Simufact و تجزیه و تحلیل نقص (PDA) ابزار نرم افزاری. این ابزار با ،یب فناوری‌های بخش هوش تولیدی Hexagon و Raytheon's Pratt and Whitney ایجاد شده است و باید به تولیدکنندگان با هر سطح تجربه کمک کند تا با پیش‌بینی عیوب قبل از شروع فرآیند چاپ سه‌بعدی، محصولات بهتری را به‌طور مؤثرتری تولید کنند. این امر اپراتورها را قادر می سازد تا نتیجه چاپ را زودتر از موعد ارزیابی کنند و ،یبات مختلف هندسه، فرآیندها و مواد را آزمایش کنند. PDA تاریخچه حرارتی و عیوب را در مسیر لیزر و مقیاس لایه پودری پیش‌بینی می‌کند و به طور خاص برای پیش‌بینی عدم همجوشی، نگه‌داشتن کلید، ناهمواری سطح و خطرات توپی شدن طراحی شده است.

پاتریک هرزیگ، مدیرعامل و فیلیپ شومبرگر، رئیس بخش تولید افزودنی در M&H CNC-Technik

شرکت چاپ سه بعدی اتریشی M&H است تعیین استانداردهای جدید در تمیز ، و پس پردازش قطعات پرینت سه بعدی ف،یو ،ب مزیت رقابتی با استفاده از آن SFM-AT1000-S سیستم پودر زدایی توسط سازنده با کیفیت آلم، Solukon. این سیستم حذف خودکار پودر می تواند اجزای ف،ی بزرگ و سنگین با وزن تا 800 کیلوگرم را در ارتفاع 1000 میلی متری مدیریت کند و گفته می شود که باقی مانده پودر را از کانال های داخلی و حفره های قطعات پیچیده به راحتی حذف می کند. دقت SFM-AT1000-S که از دو محور چرخان بی‌پایان آن با درایو سروو و کوبنده داخلی و فرکانس بالا ناشی می‌شود، چیزی است که این سیستم را برای M&H بسیار جذاب کرده است. این شرکت از آن برای تمیز ، و پردازش قطعات به ویژه برای صنایع هوافضا و مسابقات بین‌المللی و به‌ویژه فرمول 1 استفاده می‌کند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.




منبع: https://3dprint.com/308511/3d-printing-news-briefs-4-6-2024/

ما با Raytheon Technologies همکاری کرده ایم تا ابزاری بصری و قابل دسترس ارائه کنیم که به مهندسان کمک می کند تا به سرعت خطرات را پیش بینی و کاهش دهند. جف رابرتسون، مدیر توسعه تجارت جه، هگزاگون، گفت: توانایی ارزیابی قطعات همجوشی بستر پودر لیزری (L-PBF) در مقیاس مزو، تلاش برای دستیابی به گواهینامه قطعه را کاهش می‌دهد و در نتیجه از صنعتی‌سازی چاپ سه‌بعدی ف، حمایت می‌کند. در سال 2022

سیستم پودرزدایی PostPro DPX برای کاربران غیر صنعتی پرینت سه بعدی

پاتریک هرزیگ، مدیرعامل M&H گفت: «توانایی تمیز ، قطعات با دقت بسیار زیاد ما را قادر می‌سازد تا نیازهای خاص و سخت‌گیرانه این صنایع را برآورده کنیم، جایی که دقت و قابلیت اطمینان بسیار مهم است.» «استفاده از SFM-AT1000-S از Solukon تضمین می‌کند که حتی بهترین هندسه‌ها را می‌توان بدون افت کیفیت دوباره کار کرد.»

دستگیره های درب پرینت سه بعدی برای حفظ اثر انگشت تسلا Cybertruck

یکی از مالکان سایبرتراک که می رود و دو برابر می شود در Reddit، خلاقیت خود را در حفظ لکه ها از درها انجام داد. او در آ،ین پست خود، یک را به نمایش گذاشت قطعه پرینت سه بعدی که او برای رفع مشکل اثر انگشت ایجاد کرد. “دستگیره در” که دارای سه دایره برای انگشتان شماست، روی پانل کناری درهای Cybertruck پیچ می شود. سپس، شما فقط سه انگشت خود را در دستگیره قرار می دهید تا در را ببندید، به جای اینکه مجبور باشید اثر انگشت لکه دار خود را در سراسر ،ت بیرونی فولاد ضد زنگ خودرو بگیرید. مشکل حل شد! این تنها اولین تکرار از دستگیره درب Cybertruck طراحی شده توسط مالک و چاپ سه بعدی است، اما من مطمئن هستم که سازندگان دیگر به چالش کشیده خواهند شد و خود را ایجاد خواهند کرد. نحوه عملکرد این راه حل مبتکرانه را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید:

در اخیر لوپک رویدادی برای الکترونیک انعطاف پذیر، ارگ،ک و چاپی در مونیخ، شرکت اسرائیلی آیوتک فناوری ثبت اختراع Continuous Laser Assisted Deposition (CLAD) خود را به نمایش گذاشت که فرصت های طراحی هیجان انگیزی را برای میکروالکترونیک و تولید مواد افزودنی ایجاد می کند. CLAD ماده آگنوستیک است، با هر ماده زیرلایه سازگار است و قادر به رسیدگی به مواد با ویسکوزیته بالا است. به اندازه کافی همه کاره است تا نمونه سازی سریع و سفارشی سازی انبوه هر شکل هندسی را امکان پذیر کند، و نرخ رسوب چاپگر دیجیتال به اندازه کافی سریع است تا با نیازهای بهره وری بالا کارخانه های بسته بندی و مونتاژ نیمه هادی مطابقت داشته باشد. آیوتک برنده جایزه انجمن راه اندازی LOPEC برای تاثیرگذارترین فناوری/محصول در سال 2022 شد و در رویداد 2024، پتانسیل این فناوری را برای کاربردهای تولید انبوه در میکروالکترونیک و همچنین کوچک سازی در بسته بندی های نیمه هادی به اشتراک گذاشت.

📐 نابغه! ،ی پرینتر سه بعدی داره؟ pic.twitter.com/M6xCSH8KQK

PostPro DPX جمع و جور برای عملکرد، سهولت استفاده و ایمنی طراحی شده است و دارای گواهینامه ATEX، دستکش داخلی برای عملکرد دستی و حجم سبد ده لیتری است. سایر ویژگی های پیشرفته عبارتند از یک سیستم فیلتراسیون قدرتمند، و یک واحد یونیزاسیون برای کاهش استاتیک، که هر دوی آنها در هنگام کار با پودر قطعا مهم هستند. این سیستم جدید 15995 یورو قیمت دارد و با قابلیت های بسیار کارآمد پس پردازش و تمیز ، قطعات کوچکتر پرینت سه بعدی، قرار است مکمل PostPro SFX رومیزی باشد. این به ویژه برای ،، که از پلتفرم های SLS کوچکتر مانند Sintratec، Formlabs و Sinterit استفاده می کنند مفید خواهد بود. بعلاوه، برای کمک به مشتریان خود در دستیابی به صرفه جویی های عمده و در عین حال لذت بردن از “راه حل جامع پس از پردازش”، AMT همچنین یک معامله 35995 یورویی را برای سیستم پودرزدایی PostPro DPX و سیستم صاف ، بخار شیمیایی PostPro SFX ارائه می دهد.

M&H با استفاده از سیستم پودرزدایی Solukon SFM-AT1000-S

ما خوشحالیم که برای اولین بار در LOPEC نمایشگاه می‌کنیم و می‌تو،م نشان دهیم که چگونه مشتریان می‌توانند کارایی تولید را افزایش دهند، رویکرد تولیدی چابک‌تر را بپذیرند، و طرح‌های «تولید تا کنون غیرممکن» را ارائه دهند. شیوه ای پایدار،” گفت هروه جاویس، بنیانگذار و مدیرعامل آیوتک. «امکانات فناوری ما بی پایان است. فناوری CLAD ioTech توسط بازیگران کلیدی بازار تأیید شده است و در حال جذب سفارشات از پیشروان صنعت در ریزپردازنده‌ها، μLED، دفاع، دستگاه‌های برق الکترونیکی و باتری‌ها است.

انتشار تجاری ابزار PDA افزودنی Simufact

— رویس یانگ (@Royce_Young) 6 مارس 2024

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در گزارش‌های خبری چاپ سه بعدی امروز، فناوری CLAD تولید دیجیتال آیوتک فرصت‌هایی را برای تولید میکروالکترونیک و افزودنی‌ها باز می‌کند. Hexagon و Raytheon Technologies به صورت تجاری ابزار Simufact Additive Process and Defect Analysis را منتشر ،د. در اخبار پس از پردازش، AMT یک سیستم پودر زدایی را برای کاربران پرینت سه بعدی «غیر صنعتی» راه اندازی کرد و M&H از یکی از راه حل های پودرزدایی Solukon استفاده می کند. در نهایت، یکی از مالکان تسلا Cybertruck از دستگیره های در پرینت سه بعدی استفاده می کند تا وسیله نقلیه را از اثر انگشت تمیز نگه دارد!

ioTech فناوری CLAD را در LOPEC 2024 به نمایش گذاشت

چند ماه پیش، من و شوهرم یک خشک کن جدید ،یدیم، و من بیهوده سعی می کنم آن را تمیز نگه دارم – کار تقریبا غیرممکنی است زیرا پرز گیر در بالا است، اما به هر حال سعی می کنم، زیرا هنوز بسیار براق و نو است. صاحبان تسلا سایبرتراک جدید مشکل مشابهی با ،ت بیرونی فولاد ضد زنگ نورد سرد 30X خودرو دارند. Cybertruck که ظاهراً مانند یک خودروی اسپورت کار می‌کند، اما برای آفرود به اندازه کافی ناهموار است، درهای بدون دستگیره دارد، زیرا اضافه ، آنها به م،ای ب، سوراخ در این ،ت بیرونی، افزایش هزینه و به خطر افتادن دوام آن است. بنابراین برای باز ، درها، مالکان دائماً انگشتان خود را روی کامیون می‌گذارند که متأسفانه آهنربایی برای اثر انگشت است و تمیز نگه داشتن آن سخت است. آنها می توانند سایبرتراک های خود را با فیلم های محافظ رنگ شفاف یا وینیل بپیچند، اما این ممکن است هزاران دلار هزینه داشته باشد. اما هرگز ترس، نبوغ و چاپ سه بعدی اینجا نیست!