هایبروک ویژگی تطبیق قیمت را برای PDQ راه اندازی کرد


متخصص تدارکات چاپ Haybrooke با ویژگی جدیدی در پلتفرم ،ید چاپ PDQ خود وارد عمل شده است که به چاپگرها امکان می دهد به طور خودکار قیمت رقبای خود را مطابقت دهند.

هیچ مسابقه ای برای پایین آمدن وجود نخواهد داشت زیرا ارزان ترین قیمت را تنظیم نمی کند – قیمت چاپگری که رتبه اول را دارد ثابت می ماند. اما برای ،، که رتبه دوم یا سه را دارند و با مقدار کمی از قیمت خارج می شوند، قیمت آنها تعدیل می شود اما کمتر از حداقل آستانه نیست.

او گفت: “بعضی از چاپگرها تمایلی به تغییر قیمت ندارند و این کاملاً در اختیار آنهاست که این کار را انجام دهند.”

سال گذشته Haybrooke دو ویژگی جدید دیگر را نیز به PaaS اضافه کرد: پیام‌رس، فوری داخلی بین مشتریان و تامین‌کنندگان و یک ماژول برای رتبه‌بندی تامین‌کنندگان توسط مشتریان.

و ا،راً گفتند بله، بنابراین چاپگرها اکنون می توانند به طور مؤثر یک تلورانس را مشخص کنند، و اگر قیمت آنها در حد قیمت یک رقیب باشد، سیستم به طور خودکار قیمت آنها را مطابق با قیمت رقیب تنظیم می کند.

“اگر آنها فقط قیمت خود را 3٪ تغییر دهند، می توانند آن را در سیستم قرار دهند و فقط در صورتی قیمت آنها را پیکربندی می کند که آنها در محدوده 3٪ قیمت رقیب باشند. در غیر این صورت، قیمت آنها دقیقاً ثابت می ماند، اما به چاپگر این فرصت را می دهد تا در مشاغلی که نزدیک بودند، برنده شود و شاید برای برنده شدن آن کار، قیمت را کمی بیشتر کاهش دهد.

این می‌گوید که اگر از مطابقت با قیمت یک رقیب در محدوده تحمل خاصی خوشحال هستید، به سیستم اجازه می‌دهیم تا قیمت شما را به‌طور خودکار تنظیم کند تا با آن مطابقت داشته باشد، که از رقابت به پایین جلوگیری می‌کند.

روشه گفت که هایبروک همچنین در ژانویه یک مشتری بزرگ جدید و بدون نام را برای PaaS به دست آورد که به تنهایی یک میلیون پوند دیگر به گردش مالی شرکت اضافه می کند – انتظار دارد درآمدی بین 1.7 تا 1.8 میلیون پوند در حساب های خود برای سال منتهی به 31 می 2023 داشته باشد. .

وی افزود: ،ب و کاری که با کاربران مشورت کرده بود تا از آنها بپرسد که آیا فرصتی برای تطبیق با قیمت رقیب در محدوده تلورانسی که آنها کنترل می‌کنند، به تجربه آنها از سیستم ارزش افزوده می‌دهد.

بنابراین اگر مشتری رتبه اول را با مقدار کمی از دست بدهد – شاید 15 پوند یا 20 پوند – در این صورت چاپگر این فرصت را می خواهد که این کار را انجام دهد، اما ما مک،زمی در سیستم نداریم که بتواند آن را انجام دهد. برای رقابت برای آن، زیرا به طور کلی مشتریان ارزان‌ترین گزینه را انتخاب می‌کنند.»

در آغاز سال جاری، هایبروک خدمات فرعی جدیدی از مدل تدارکات «چاپ به ،وان یک سرویس» (PaaS) خود را با هدف فروشندگان عمومی در بخش اداری راه اندازی کرد.

در حساب های خود در سال گذشته، درآمد این شرکت برای اولین بار در تاریخ خود پس از دستیابی به رشد 70.6 درصدی سالانه که به معرفی PaaS نسبت داده شد، برای اولین بار در تاریخ خود از 1 میلیون پوند فراتر رفت که به معرفی PaaS نسبت داده شد، که در ژانویه 2021 به ،وان یک برون سپاری فقط تجاری راه اندازی شد. سرویسی که ،یداران چاپ را به چاپگرها متصل می کند.

هایبروک هشت نفره در حال حاضر 50 مشتری دارد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/haybrooke-launches-price-match-feature-for-pdq

جان روش، مدیر اجرایی هایبروک مستقر در لستر، گفت هفته چاپ: «ما به چاپگرها معیارها و نتایج مربوط به عملکرد آنها در سیستم خود را نشان می‌دهیم، بنابراین آنها دسترسی داشته باشند تا ببینند ارزان‌ترین قیمت و میانگین پنج و ده برتر برتر چقدر بوده است. و آنها می توانند ببینند که در آن سه معیار اساسی در کجا قرار گرفته اند.

این انتخاب آنهاست که آیا اصلاً می‌خواهند این کار را انجام دهند یا نه، و در صورت انجام چه ارزشی باید برای آنها قائل شوند، اما برای ،، که این کار را انجام می‌دهند، به نظر می‌رسد در حال حاضر میانگین 5 درصد است، اما بالاترین چیزی که من دیده‌ام این است. 7.5 درصد.”

اما سیستم ما کاملاً خودکار است، بنابراین هیچ راهی برای مطابقت با قیمت وجود ندارد زیرا قیمت را مح،ه می‌کند و بنابراین تنها راهی که چاپگرها می‌توانند بر قیمت تأثیر بگذارند، مدیریت حاشیه سود در سیستم است. اما مطمئناً هنگامی که حاشیه ها در آستانه مشخصی تعیین می شوند، سیستم قیمت های آنها را مح،ه می کند و این قیمت هایی است که به مشتری نشان داده می شود.

به گفته او، این ویژگی، انتخاب را برای ،یداران گسترش می‌دهد، زیرا اکنون آنها می‌توانند ارزان‌ترین چاپگر و همچنین ،، را که مایل به مطابقت با ارزان‌ترین قیمت هستند، ببینند و سپس می‌توانند تصمیم خود را بر اساس عوامل دیگری مانند زمان‌های چرخش، روش‌های تولید یا روابط تامین کننده موجود

که PDQ Price Match نامیده می شود، قیمت ها را می توان در سیستم با درصد تحملی که چاپگرها می توانند خودشان کنترل کنند، مطابقت داد، که به گفته هایبروک به آنها اجازه می دهد کارهایی را که ممکن است قبلاً به طور جزئی از دست داده بودند برنده شوند، در حالی که به ،یداران چاپ انتخاب گسترده تری از بالقوه می دهد. تامین کنندگان را با همان قیمت انتخاب کنید.

او افزود: هدف این نیست که ارزان‌ترین قیمت را ش،ت دهیم، که منجر به مارپیچ نزولی فشار قیمت‌ها شود. قیمت شما پس ارزان تر می شود، اصلا اینطور نیست.

آنها می توانند در مورد اینکه چگونه می خواهند خود را از نظر قیمت در سیستم ما قرار دهند، آگاهانه قضاوت کنند. ما در حال گفتگو با چاپگرهای زیادی بودیم، جایی که آنها ارزان ترین قیمت را برای یک RFQ معین بررسی می ،د [Request For Quotation]، و می گفت “ما آن را 15 پوند از دست دادیم و اگر می دانستیم قیمت را مطابقت می دادیم”.