پیشنهادات رنگ جیغ فاش شد | هفته چاپ



سه پیشنهاد برای Screaming Color انجام شد قبل از اینکه Pureprint با پیشنهاد شش رقمی خود برای بخش جعبه سازی شرکت موفق شود.

مدیران پل ویلیامز و بنجامین وای، از Kroll Advisory به ،وان مدیران مش، Screaming Color در ژانویه منصوب شدند.

یک ماه قبل از آن کرول مشغول بررسی وضعیت مالی Screaming Color و مشاوره در مورد گزینه های شرکت بود.

این شامل آماده شدن برای یک فرآیند M&A تسریع شده بود.

Screaming Color 1.1 میلیون پوند وام CBILS از NatWest و Funding Circle در طول همه‌گیری دریافت کرده بود، اما پس از شروع سود، برای بازپرداخت تلاش کرد. زم، که وارد ،ت شد، طلبکاران تجاری 725,000 پوند و HMRC 269,000 پوند بدهکار بودند.

بر اساس گزارش SIP 16 Kroll مربوط به فروش پیش بسته به یک مهم، غیرمرتبط، مدیر عامل Screaming Color Iain Moring به مدیران کمک کرد تا هفت ،یدار بالقوه را شناسایی کنند که او آماده همکاری با آنها بود، با توجه به اینکه «بخش قابل توجهی از ارزش تجارت شرکت در رابطه مدیر با مشتریان بود، به ویژه با توجه به عدم وجود قراردادهای رسمی عرضه.

دو ،یدار بالقوه پیشنهاداتی ارائه ،د: یکی از 100000 پوند برای ،ب و کار و دارایی در سایت Screaming Colour’s Crayford، و پیشنهاد دوم به قیمت 1 پوند، برای تجارت و دارایی در Bermondsey و Crayford.

بحث‌های بیشتر منجر به این شد که دو طرف علاقه‌مند پیشنهادات تجدیدنظر شده را فقط برای تجارت جعبه‌سازی کریفورد ارائه دهند و هر دو پیشنهاد 100000 پوند بود.

پیشنهاد سوم 25000 پوندی توسط یک طرف جداگانه ارائه شد، اما این فقط برای نام Screaming Color، IP، لیست مشتریان و دفترچه سفارش بود.

«پس از بررسی و گفتگو با علاقمندان، مدیر [Moring] ترجیح می دهد با ،یدار کار کند [Pureprint] کرول گفت.

گروه Pureprint ،ب و کار را از طریق Pureprint Abstract Ltd به دست آورد.

مورینگ اکنون مدیر فروش جعبه‌سازی و تولید خلاقانه در Pureprint است که به دلیل ارزش‌های تولید با کیفیت بالا و رویکرد محیطی شناخته شده است. این گروه در چندین بخش بسیار مورد تحسین قرار گرفت و در جوایز اخیر Printweek برنده چاپگر سال انتشارات سفارشی شد.

Pureprint همچنین اخیراً برخی از کارمندان سابق تجارت بسته Pepper Communications را پذیرفت و دفتر جدیدی در پلیموث افتتاح کرد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/screaming-colour-bids-revealed