چگونه پرینت سه بعدی رومیزی می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند – 3DPrint.com

♬ ،ن قدرتمند – پیت بول و دالی پارتون

درگ کوئینز و مجریان بورلسک

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

این سینی های چاپ شده سه بعدی راهی عالی برای سازماندهی موجودی بازی های Nintendo 64 شما هستند. توسط ژرمن دارکنس در قابل چاپ

دندانپزشکی

صاحبخانه ها هیچ ، آنها را دوست ندارد، اما همه ما باید با آنها کنار بیاییم. یک راه ساده برای متمایز شدن خود در بین همه صاحبخانه های کابوس جهان وجود دارد: چاپ سه بعدی! کمی غرور در ملک خود راهی عالی برای تأثیرگذاری عالی بر مستاجران احتمالی و ،ب شهرت خوب در سراسر شهر است.

جا کلیدی چاپ ساده ای است که به مستاجران آینده شما اجازه می دهد بدانند که آنها نیز انسان هستند. توسط دینوزو در قابل چاپ

نهالستان های گیاهی

هرگز به من متهم نشده‌ام که مد لباس هستم، اما حتی می‌دانم که بهترین راه برای برجسته شدن روی صحنه این است که جمعیت را با چیزی که قبلاً هرگز ندیده‌اند، شگفت‌زده کنم. هدگیر? گوشواره? بیکینی های زنجیره ای? یک چاپگر سه بعدی همه این گزینه ها و موارد دیگر را باز می کند.

@gallucks

پروتزهای مصنوعی، محافظ های شبانه، راهنماهای جراحی و مدل ها تنها مواردی هستند که تکنسین های دندانپزشکی شروع به ساخت آنها در مطب خود کرده اند، زیرا چاپگرهای رزین رومیزی سطح بالاتر مقرون به صرفه تر شده اند. در حالی که آنچه من در مورد دندانپزشکی پرینت سه بعدی می دانم می تواند یک پاکت کوچک را پر کند، خوشبختانه تعداد زیادی از فن آوری های دندانپزشکی وجود دارند که گردش کار خود را در سراسر رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. نوآوری های جدید در دندانپزشکی پرینت سه بعدی هر روز در حال ظهور است. اکنون زمان من،ی برای گسترش خدمات دفتر خود با چاپ سه بعدی است.

@chelseao،mireefda

در اینجا فقط چند مورد استفاده خاص وجود دارد که چگونه پرینت سه بعدی رومیزی می تواند ،ب و کار کوچک شما را بهبود بخشد.

چاپ سه بعدی برای مدیریت املاک و مستغلات

آره یا نه؟ 🗡️ کلاه ایمنی پرینت سه بعدی ny @XTENDED IDENTiTY ✨ #3dprinted #مد دیجیتال #3dprintedfa،on #روش #نوآوری #نوآوری کنید #مد آینده #مد آینده نگر #طراح مد #fyp #مد منحصر به فرد

در حالی که بهار ریشه های خود را از بین می برد، اگر یک مهدکودک را اداره می کنید یا در حال انجام فروش گیاهان هستید، تعدادی گلدان پرینت سه بعدی یا ظروف برای نهال ممکن است همان چیزی باشد که برای افزایش فروش و جابجایی سهام این فصل به آن نیاز دارید.

اگر در مطب دندانپزشکی کار می‌کنید که در خانه پروتز نمی‌سازد، این داست، است که احتمالاً برای شما آشناست: شما از دندان‌های بیمار گچ می‌گیرید، آنها را به آزمایشگاه می‌فرستید و بیش از یک ماه طول می‌کشد تا بیمارتان بتواند در نهایت یک مجموعه کامل از پروتزهای مصنوعی دریافت کنید. اگر بتو،د آن زمان را به چند روز کاهش دهید و برون سپاری را حذف کنید چه؟

بازار بازی‌ها و کنسول‌های قدیمی در طول همه‌گیری COVID-19 کاملاً منفجر شد. شاید شما یک تجارت کوچک را با ،ید و فروش کارتریج های یکپارچهسازی با سیستمعامل راه اندازی کرده اید و به دنبال راه هایی برای تکمیل ،ب و کار خود هستید زیرا قیمت لوازم جانبی بازی های ک،یک شروع به کاهش کرده است. یک راه مطمئن برای انجام این کار این است که مطمئن شوید برای هر چیزی که طرفداران بازی های قدیمی ممکن است بخواهند، یک فروشگاه یکجا هستید.

کاشت ورونوی چاپ سه بعدی توسط می، اسپایک

بازی های قدیمی

یک چاپگر FDM می تواند به راحتی و به سرعت ایجاد کند براکت برای قفسه بندی، پوشش های سوئیچ چراغ سفارشی یا دستگیره های کابینت. به زودی ممکن است همه ما در خانه های چاپ سه بعدی زندگی کنیم، اما تا آن زمان راه های زیادی وجود دارد که پرینترهای سه بعدی رومیزی می توانند محیط خانه ما را راحت تر کنند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.




منبع: https://3dprint.com/308321/،w-desktop-3d-printing-can-help-your-small-business/

“چگونه می توانم با چاپگر سه بعدی خود درآمد ،ب کنم؟” احتمالاً متداول ترین سؤال چاپ سه بعدی در وب است که بعد از «چگونه تختم را صاف کنم؟» است. پرینت سه بعدی یک شکل محبوب و قابل دسترس از تولید افزودنی است، بنابراین جای تعجب نیست که مردم بخواهند از آن سرمایه گذاری کنند در حالی که هنوز قلمرویی برای ادعای آن باقی مانده است. اگر نمی خواهید ،ب و کاری را در زمینه پرینت سه بعدی راه اندازی کنید، اما در حال حاضر یک تجارت کوچک یا شلوغی دارید و می خواهید بد،د چاپ سه بعدی چگونه می تواند برای شما مفید باشد، چه؟

برای تقویت از پرینت سه بعدی استفاده شده است کنترل کننده ها و پوسته برای سیستم های قدیمی، نمایش می دهد، و ذخیره سازی برای بازی های ک،یک حتی ممکن است بتو،د در ایجاد کنسول های RetroPi سفارشی مشارکت کنید.

به نظر می رسد همه ،ی را می شناسند که در طول قرنطینه ویروس کرونا “والدین گیاه” شد. و افراد زیادی از تمایل مردم به گیاهان آپارتم، سوء استفاده ،د. اینترنت با فروش قلمه و نهال گیاهی منفجر شد. طراحان در فضای چاپ سه بعدی توجه ،د. کاشت های چاپ شده برخی از محبوب ترین اقلام چاپ سه بعدی در Etsy و سایر بازارهای آنلاین هستند. و در حالی که ممکن است کمی غیر منطقی به نظر برسد، پرینت سه بعدی و گیاه شناسی در واقع به گذشته بازمی گردد.

این فهرست به دور از جامعیت است. اگر ایده های بیشتری در مورد اینکه چگونه ،ب و کارهای کوچک می توانند ،ب و کار خود را با چاپ سه بعدی تقویت کنند، دارید، با ما در [email protected] تماس بگیرید یا در رسانه های اجتماعی نظر دهید!

آشفتگی صبح سه شنبه #دستیار دندان دیجیتال #دندانپزشک #اسپرینتری #فناوری دندان #دندانپزشکی ،ن #دستیاران سرعتی #دندانپزشکی دیجیتال #زندگی دندانپزشکی

♬ پروانه به شعله x بعد از ساعت – lvstfm メ'𝟶