پودرهای فلزی بازیافتی Continuum اکنون در پرینترهای سه بعدی Velo3D موجود است – 3DPrint.com

م،ن پیشران Orbiter لانچر به صورت سه بعدی از Inconel با استفاده از چاپگر Sapphire Velo3D چاپ شد. تصویر از Velo3D.

بله، Velo3D برخی مشکلات قیمت سهام داشته است، اما، در طرح گسترده‌تر، تیم ایالات متحده به یک شرکت محلی همجوشی بستر پودری (PBF) نیاز دارد که بتواند پایگاه صنعتی زیردریایی را تامین کند، موشک‌های هسته‌ای و غیره بسازد. برای Continuum، این اعلامیه در ایجاد پودر بازیافتی شرکت به ،وان قابل اعتماد برای حتی سخت‌ترین کاربردها بسیار مهم است.

م،ن سوخت پرینت سه بعدی برای موشک.

کار با سازنده قرارداد و مشتری Velo3D ش،ته-گادوینOptiPowder 718 (Inconel 718) Continuum Powders برای استفاده در کل خانواده Velo3D Sapphire واجد شرایط است. این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند که «صلاحیت‌های گسترده تأیید می‌کند که پودر تولید و عرضه شده توسط پودرهای Continuum تمام ا،امات ویژگی‌های موادی را که با پودرهای معمولی در همان آلیاژ در هنگام استفاده از پارامترهای مشخص به دست می‌آیند، برآورده می‌کند». این صلاحیت تضمین می کند که پودر بازیافتی Continuum از نظر کیفیت و عملکرد با پودرهای معمولی برابری می کند. Inconel 718 یک آلیاژ پسر بزرگ است که برای قطعات نفت و گاز، هوا فضا و دفاع در مواردی مانند موتورها و اجزای ساختاری استفاده می شود.

Grey،und M2P 3.0. تصویر توسط Continuum Powders.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307818/continuums-recycled-metal-powders-now-available-on-velo3d-3d-printers/

علاوه بر این، شرکت هایی وجود دارند که قصد دارند محصولاتی با آلودگی کم کربن تولید کنند. این تلاش ها را می توان با استفاده از پودرهای بازیافتی حمایت کرد. برای ارتش و کشورهایی که نگران انعطاف‌پذیری زنجیره تامین هستند، پودر بازیافتی می‌تواند تولید را تحت تحریم‌ها، مستقل از سایر کشورها، یا در مناطق عملیاتی پیش رو امکان‌پذیر کند. هر یک از این روندها تأثیرگذار هستند و پیامدهای استراتژیک برای کشورها و شرکت های بزرگ دارند.

تایید Velo3D از OptiPowder به ،وان اولین پودر ف، پایدار برای چاپگرهای یاقوت کبود، مزایای قابل توجهی را که Continuum به بازار می آورد، برجسته می کند. ما فقط نمی‌خواستیم سطح را بالا ببریم، بلکه می‌خواستیم نوار را از پایه بازآفرینی کنیم تا پایداری را هسته اصلی فرآیند تولید مواد افزودنی کنیم. فیل وارد، مدیر عامل Continuum Powders، گفت: ارائه اولین گزینه کربن زدایی واقعی برای مشتریان Velo3D یک تغییر بازی برای تولید افزودنی است – و همکاری بین Knust-Godwin، Velo3D و Continuum Powders فقط آغاز است.

پودرهای Continuum، در کنار 6K، پودر ف، کار می کندو IperionX در حال کار برای تبدیل ضایعات به پودر قابل اعتماد برای همجوشی بستر پودر ف،ی (PBF) هستند. دستیابی به این هدف فرصت های قابل توجهی را برای آنها باز می کند و این شرکت ها را در تقاطع چالش های اساسی و چشم اندازهای به همان اندازه قابل توجه قرار می دهد. تقاضای فزاینده‌ای از سوی برندها و شرکت‌ها برای محصولات پایدارتر برای ارتقای اعتبار سبز خود وجود دارد. محصولات پرینت سه بعدی ف،ی بازیافتی می توانند در برآوردن این تقاضا کمک کنند.

پذیرش برای موفقیت پودرهای ف،ی ساخته شده از ضایعات بازیافتی در صنعت ساخت افزودنی (AM) بسیار مهم است. نگر، های رایج در مورد پودر بازیافتی – حقارت درک شده آن نسبت به پودر جدید، تردید در دستیابی به خواص ثابت از پودر مبتنی بر ضایعات، و تردید در مورد من، بودن آن برای کاربردهای حیاتی مانند ساخت هواپیما – موانع قابل توجهی برای پذیرش گسترده آن هستند. با این حال، مشارکت با Velo3D (NYSE: VLD)، که در آن پودرهای پیوستهموادی که از ضایعات بازیافتی به دست می‌آیند، اکنون برای استفاده در سیستم‌های Sapphire Velo3D واجد شرایط هستند و مستقیماً این نگر،‌ها را برطرف می‌کند.

برای مشتری، که به پایداری فکر می کنند، یا اه، شرکتی برای کاهش ردپای کربن خود دارند، استفاده از پودرهای ف،ی که از طریق ابزارهای کربن خنثی به دست می آیند می تواند پذیرش فناوری تولید افزودنی را تسهیل کند. ما خوشحالیم که Continuum را به ،وان یک گزینه پودر ارائه می دهیم و تأیید کرده ایم که OptiPowder 718 عملکرد و کیفیت مورد نیاز مشتریان را از پودر خود ارائه می دهد و همچنین اه، کربن زدایی و پایداری آنها را برآورده می کند.

در نتیجه، اگر یک یا همه این شرکت ها موفق به تکمیل فرآیند بازیافت پودر شوند، می توانند رشد قابل توجهی را تجربه کنند. اثرات بالقوه پودر بازیافتی آن را به فرصتی قابل توجه تر از بقیه صنعت چاپ سه بعدی تبدیل می کند. این پیشرفت مثبت در واقع سابقه ای ایجاد می کند که می تواند الهام بخش صنعت افزودنی گسترده تر باشد. صلاحیت موفقیت آمیز پودرهای بازیافتی برای کاربردهای پیشرفته می تواند جرقه ای را به سمت واجد شرایط شدن هر پودر به شکل بازیافتی برای استفاده در ماشین آلات سایر سازندگان پیشرو مانند AMCM، SLM و EOS ایجاد کند. .

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید