شما، بله، اکنون می توانید با گرد و غبار ماه در خانه چاپ سه بعدی کنید – 3DPrint.com

ماشین‌های پرنده، ربات‌های نظافت منزل، پرینت سه‌بعدی روی ماه، همه پیش‌بینی‌های علمی تخیلی که احتمالاً زودتر به حقیقت می‌پیوندند. اما، اگر نتو،د صبر کنید چه؟ خوب، با تشکر از دانشمندان دیوانه فناوری های فضایی Astroport و ریخته گری مجازی، اکنون می تو،م کمی از ماه را با آنها به فضاهای سازنده خود بیاوریم رشته گرد و غبار ماه بازالت.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307728/you-yes-you-can-now-3d-print-with-moon-dust-at-،me/

برخی از شما ممکن است تعجب کنید که چاپ FDM مبتنی بر زمین هنوز چه چیزی می تواند در مورد ساخت و ساز مبتنی بر فضا به ما بیاموزد. به خصوص اکنون که به نظر می رسد پرینت سه بعدی در فضا به سمت استقبال از ف، و مح،ه شده است لیتوگرافی محوری. متأسفانه، ف،ات در هنگام چاپ در میکروگرانش ممکن است دچار تغییراتی در ساختار خود شوند. پلیمرها چنین ویژگی‌هایی را نشان نمی‌دهند و سال‌ها تحقیق به تولید چاپگرهای FDM با قابلیت کار در محدودیت‌های ریزگرانش اختصاص یافته است. از زم، که ایستگاه فضایی بین‌المللی اولین قطعه پرینت سه‌بعدی را در یک دهه پیش در فضا تولید کرد، این فناوری راه درازی را پیموده است، اما هنوز موانع زیادی برای رفع وجود دارد.

مدل زیستگاه سیاره ای چاپ شده در Moon Dust Filamet.

تیم در Virtual Foundry با رشته های چاپگر سه بعدی بیگانه نیستند. خط تولید این شرکت شامل بیش از دوازده رشته فیلامنت هیب، است که ف،، سرامیک و شیشه را با PLA ،یب می کند. Astroport Space Technologies یکی از شرکت‌های تابعه اخیراً تأسیس شده است شرکت معماری اکتشاف (XArc)، یک شرکت معماری که در ساخت و سازهای مبتنی بر فضا تخصص دارد. Astroport در حال حاضر در حال توسعه فناوری برای پالایش و استحکام سنگ سنگی ماه به پایدار و بادوام است. مصالح ساختم، سال گذشته، هم Astroport و هم Xarc اخذ شده 1.3 میلیون دلار از ناسا برای توسعه سکوهای پرتاب برای محیط های شدید فضایی. طبیعی به نظر می رسد که این دو شرکت برای تولید یک فیلامنت پرینتر سه بعدی که با اه، آنها برای دموکراتیک ساختن مواد و افزایش مرزهای ساخت و ساز مبتنی بر فضا هماهنگ است، گرد هم بیایند.

و از بین بردن این موانع به این م،ی است که ،ی باید اولین پرش را انجام دهد. دیدن این دو پرینتر FDM که قبلاً روی ایستگاه فضایی بین‌المللی نصب شده‌اند و در آینده‌ای نه چندان دور برخی از مواد مبتنی بر سنگ‌لیت را آزمایش می‌کنند، اصلاً تعجب‌آور نخواهد بود.

در حالی که بیشتر سازندگان سرگرمی ممکن است سر خود را ب،ند که با موادی مانند این چه کار کنند، ،ی وجود دارد که تخیل او را به آتش می کشد. این که این رشته در دسترس است و می تواند از طریق پرینترهای سه بعدی درجه مصرف کننده اجرا شود، قابل توجه است. یک نازل فولادی سخت شده، یک ا،ترودر درایو مستقیم، برخی تنظیمات برش‌دهنده بهینه‌سازی شده و شما بیشتر راه را برای طراحی چیزی من، برای کاربردهای هوافضا دارید. آیا هذلولی است که بگوییم در دسترس بودن این رشته جرقه ای را روشن می کند که اتفاق بزرگ بعدی در هوافضا را آغاز می کند؟ شاید، اما فقط تا زم، که اتفاق بیفتد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

یادگیری نحوه چاپ با مواد موجود در سطح ماه برای تلاش‌های ساخت ماه و بهبود فناوری‌های مرتبط حیاتی خواهد بود. متأسفانه، در حال حاضر نمی توان سنگ سنگی معتبر ماه را به طور گسترده در دسترس قرار داد. با این حال، رشته گرد و غبار ماه بازالت می تواند آن را تغییر دهد. این ماده چاپی متشکل از سیلی،، آهن، منیزیم، پتاسیم، آلومینیوم، تیت،وم و کلسیم است که همگی با PLA ،بانده شده‌اند، این ماده چاپی به‌گونه‌ای طراحی شده است که پایه سنگی قمری باشد. این رشته دارای یک ویژگی دیگر است که مطمئناً مورد توجه مهندسان و هنرمندان خواهد بود: کاملاً پخته است. سفر از طریق یک کوره تف جوشی، هر مورد چاپ شده با آن را به بازالت خالص تبدیل می کند.