پولی اردک برای دریافت پروتز صورتحساب چاپ سه بعدی – 3DPrint.com

موضوع صورتحساب آسیب دیده پولی باعث شد که تیم دلسوز در All Things Wild یک راه حل خلاقانه ارائه دهد. آنها ایده لایحه پروتز پرینت سه بعدی را پیشنهاد ،د، رویکردی که مراقبان حیات وحش و جامعه دانشگاهی را در ت، مش، برای بازگرداندن کیفیت زندگی پولی گرد هم آورد. دکتر لورا هابگود از دانشگاه ج، غربیهمراه با دانش‌آموزان مدرسه، این چالش را پذیرفتند و پروژه‌ای پیشگام را آغاز ،د که می‌تواند سابقه‌ای برای تلاش‌های آتی بازپروری حیات وحش باشد.

در حالی که تلاش های جامعه برای ارائه کمک به پولی مطمئناً دلگرم کننده است، پیامدهای گسترده تر پروژه هایی مانند این هنوز به طور کامل احساس نشده است. حوزه دامپزشکی نمونه های بی شماری از پرینت سه بعدی را ارائه کرده است که برای کمک به حیوانات استفاده می شود، اما تلاش هماهنگ تر برای پیشبرد پذیرش فناوری در این بخش، اگر اصلا وجود داشته باشد، کمتر قابل لمس است. این احتمالاً به این دلیل است که، به ،وان یک گونه انسان محور، برای سلامتی انسان ارزش بیشتری نسبت به معیشت طبیعتی که در آن زندگی می کنیم، ارزش دارد.

جسیکا گرین، یکی از اعضای تیم All Things Wild می‌گوید: «او به نوعی خود را در زندگی همه افراد در اینجا کاشت. او حتی دوست ندارد که مردم با او صحبت کنند … او فقط شروع به ، ، در تمام طول روز می کند. او به زیبایی سازگار شده است. او واقعاً می تواند هر چیزی بخورد. آنها خود را تظاهر می کنند … و او نمی تواند این کار را انجام دهد. او نمی تواند آن همه پرهای اضافی را از بین ببرد.»

رایان آندراد، جوان، گفت: “هدف ما این است که در نهایت این منقار را به یک منقار جایگزین دو شاخه و کاملا متحرک ت،یم کنیم و سپس آن را در نقطه اتصال خود وصل کنیم … تا صورت حساب کامل شود و او به عملکرد 100٪ بازگردد.” ما امیدواریم که با کمک خود بتو،م او را به آب برگرد،م و زندگی شادی داشته باشیم.»

در شهرستان ویلیامسون، تگزاس، داست، از انعطاف‌پذیری، نوآوری و تلاش‌های بین‌جامعه‌ای در حال آشکار شدن است که پیوند بین انسان و حیات وحش را نشان می‌دهد. همه چیز وحشیمرکز بازپروری حیات وحش تنها در سال گذشته برای بیش از 4000 حیوان چراغ امید بوده است. در این میان، یک اردک پکین به نام پولی نه تنها قلب کارکنان و داوطلبان مرکز را تسخیر کرده است، بلکه قابلیت های فناوری چاپ سه بعدی در مراقبت از حیوانات را نیز برجسته کرده است.

به ،ه خود، اگرچه پزشکی یکی از بخش‌های در حال رشد برای تولید مواد افزودنی در دهه گذشته بوده است، اما مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید تا نرخ رشد مشابهی در دامپزشکی رخ دهد. در حال حاضر، یک شرکت برجسته وجود دارد، ویمبا، اختصاص داده شده به دستگاه های چاپ سه بعدی برای حیوانات به هر شکل عمده. با این حال، همانطور که AM در کل رشد می کند، مطمئناً می تو،م انتظار داشته باشیم که دیگران از جمله ارائه دهندگان دستگاه های دامپزشکی قدیمی از این روند پیروی کنند. در همان زمان، و احتمالاً با سرعت بیشتری، موسسات آموزشی دامپزشکی این فناوری را تا زم، که در نهایت آن را در مقیاس بزرگ به دنیای واقعی بیاورند، بررسی خواهند کرد.

تصاویر توسط KEYE Austin.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308521/polly-the-duck-to-receive-3d-printed-bill-prosthetic/

این تلاش مش، شامل تحقیقات دقیق و استفاده از فن آوری های اسکن و چاپ سه بعدی بود. پولی و اردک های مشابه او برای ایجاد یک مدل سه بعدی قابل اجرا اسکن شدند تا اطمینان حاصل شود که لایحه پروتز طبیعی است. هدف این بود که یک منقار جایگزین کاملا متحرک طراحی شود که به طور یکپارچه به ساختار موجود پولی متصل شود و به او اجازه دهد 100٪ عملکرد را به دست آورد. در همین حال، جامعه محلی حول هدف پولی گرد آمده است. Wag Heaven، یک فروشگاه محلی لوازم خانگی حیوانات خانگی، ،اب‌بازی‌های مخمل خواب دار «Dottie the Duck» را معرفی کرده است که درآمد حاصل از آن از مراقبت مداوم پولی و نیازهای حیوانات دیگر در All Things Wild حمایت می‌کند.

داستان پولی حدود شش ماه پیش آغاز شد، زم، که او با یک اسکناس به شدت آسیب دیده، که احتمالاً نتیجه حمله یک شکارچی بود، کشف شد. این آسیب چالش بزرگی برای پولی ایجاد کرد و بر توانایی او در نگهداری و نگهداری پرهایش تأثیر گذاشت. با وجود این، پولی با انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی با شرایط جدید خود سازگار شد و روحیه تسلیم‌ناپذیر و توانایی پیشرفت در برابر مشکلات را نشان داد.