وبینار و گردآوری رویداد چاپ سه بعدی: 10 مارس 2024 – 3DPrint.com

آیا در مورد وبینارهای آینده یا رویدادهای مجازی و زنده خبری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ لطفا اجازه دهید تا ما بد،م!

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

TechniS،w 202412-14 مارس در اوترخت، هلند، بزرگترین نمایشگاه تجاری در منطقه بنلو، برای تکنیک های تولید صنعتی، پردازش و ماشینکاری ف،ات، پ،تیک، لوازم جانبی و ابزار است. توسط سازماندهی شده است اوترخت رویال ژاربرز از طرف انجمن صنفی FPT-VIMAGو دارای تورهای مختلف با راهنما، منطقه راه اندازی، جوایز نوآوری، پخش زنده گفت،ای TechniS،w از طبقه نمایشگاه و موارد دیگر خواهد بود. غرفه دار، به نمایندگی از رباتیک، فناوری ورق ف،ی، اتوماسیون تولید، ماشینکاری، تولید مواد افزودنی و غیره حضور خواهند داشت. به علاوه، یکی از موضوعات اصلی TechniS،w 2024 پرینت سه بعدی است و می تو،د برنامه های کاربردی و موارد تجاری الهام بخش را در میدان تم تولید افزودنی رویداد بیابید.

می تو،د در کنفرانس ثبت نام کنید اینجا.

12 تا 14 مارس: TechniS،w 2024

«به سیستم AutoFarm3D Auto Ejection برای آزمایشگاه بامبو شیرجه بزنید! برای راهنمایی، پرسش و پاسخ به ما بپیوندید و آماده شوید تا پرینترهای سه بعدی خود را ارتقا دهید.”

«TechniS،w 2024 یک برنامه محتوای گسترده دارد. شما می تو،د در جلسات دانش در سالن های مختلف شرکت کنید، یکی از تورهای موضوعی با راهنما در طبقه نمایشگاه را انتخاب کنید و از غرفه ها، میدان ها و خیابان های مختلف دیدن کنید.

این هفته در شیکاگو، به رویداد تولید مواد افزودنی بپیوندید که توسط کاربران طراحی شده است کنفرانس AMUG، 10-14 مارس. این گردهمایی منحصربه‌فرد از کاربران تجاری AM در تمام سطوح برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و بینش‌ها، آغاز همکاری و تبادل دانش استقبال می‌کند. در کنفرانس امسال، 150 ارائه، کارگاه های عملی، دو سخنر، کلیدی، یک مسابقه فنی، بیش از 110 غرفه دار، بحث های پنل، جلسات تفکیک حامیان مالی و موارد دیگر برگزار خواهد شد. شما همچنین نمی خواهید رویداد ویژه و شام چهارشنبه شب و مراسم افتتاحیه را از دست بدهید AMUGderby!

می تو،د در کنفرانس ثبت نام کنید اینجا. اگر نمی تو،د حضوری شرکت کنید، حتما برای شرکت آنلاین ثبت نام کنید.

کفی و صندل پرینت سه بعدی سفارشی از FitMyFoot (FMF) هنوز در نشان داده می شوند کاستکو این هفته انبارهای واشنگتن و کالیفرنیا! این نمایشگاه‌های عمده فروشی توسط پرسنل FMF کار می‌کنند که می‌توانند به اعضا در فرآیند اسکن پا در فروشگاه‌ها کمک کنند. محصولات FMF سفارش ویژه در Costco Roads،ws هستند و اعضا محصول سفارشی خود را ظرف دو هفته دریافت خواهند کرد. امروز آ،ین روزی است که FMF در فروشگاه Tustin در کالیفرنیا خواهد بود و پرسنل نیز تا 17 مارس در Costco در سیاتل، واشنگتن خواهند بود.

می تو،د برای AMUG 2024 ثبت نام کنید اینجا. 3DPrint.com نیز حضور خواهد داشت!

10 و 8 تا 17 مارس: Costco عمده فروشی Roads،w با FitMyFoot

رهبر فناوری ساخت پیشرفته در مقیاس اتمی ATLANT 3D میزب، می کندکنفرانس نوآوری مقیاس اتمی پیشگام 2024: از مواد تا کاربردهای مقیاس پذیر” از 14 تا 15 مارس در Taastrup، دانمارک و به صورت آنلاین. این رویداد ،یبی کاوشی از آ،ین پیشرفت‌ها در رسوب لایه اتمی (ALD)، پتانسیل این فناوری و نقش آن در اپتیک، الکترونیک، انرژی و نیمه‌رساناها خواهد بود. تمرکز بر نوآوری مواد پیشرفته و تولید پیشرفته در مقیاس اتمی برای کاربردهای ذکر شده قبلی، و همچنین فوتونیک و میکروالکترونیک است. بحث‌های میزگرد روشن‌کننده، ارائه‌های عمیق، و جلسات مشارکتی برگزار خواهد شد که همگی بر روی فعال ، تولید ،‌های صفر با دقت اتمی متمرکز هستند.

بزرگترین نمایشگاه های تجاری طراحی و تولید قراردادی آمریکا، طراحی-2-،مت، راه بسیار خوبی برای یافتن تامین کنندگان جدید برای قطعات و خدمات ساخت هستند و یکی برگزار خواهد شد در ایروینگ، تگزاس از 13 تا 14 مارس. در این رویداد رایگان 200 تامین کننده آمریکایی حضور خواهند داشت تا به شما کمک کنند زنجیره تامین را کوتاه کنید، قطعات خود را به موقع تولید کنید، مواد جدید را کشف کنید و هزینه ها را کاهش دهید. بیش از 300 دسته خدمات، از جمله پ،تیک، ماشینکاری، ساخت و شکل دهی، تکمیل، و پرینت سه بعدی/ نمونه اولیه ارائه خواهد شد. 13 غرفه دار در دسته چاپ سه بعدی، از جمله GoEngineer، INDO-MIM، Moons،t3D، Raise3D، Stratasys Direct و غیره حضور خواهند داشت.

مستقر در ونکوور 3DQue بر روی اتوماسیون در پرینت سه بعدی متمرکز شده است و آ،ین پیشنهاد آن سیستم AutoFarm3D Auto Ejection برای چاپگرهای X1C، P1P و P1S آزمایشگاه Bambu است. این سیستم تخت‌های چاپ با انتشار خودکار VAAPR و کیت‌های شیب را برای ،ید ارائه می‌کند، بنابراین می‌تو،د چاپگرهای خود را 24/7 کار کنند. هفته گذشته، این شرکت میزبان برخی از جلسات آنلاین در مورد Bambu Lab Auto Ejection بود و آن‌ها به قدری خوب پیش رفتند که 3DQue در این هفته جلسه دیگری را ارائه می‌کند. در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرق چهارشنبه، 13 مارس، به 3DQue آنلاین بپیوندید برای بررسی اجمالی تعاملی سریع و جلسه پرسش و پاسخ برای یادگیری همه چیز در مورد ،وج خودکار برای چاپگرهای آزمایشگاه Bambu.

می تو،د برای TechniS،w 2024 ثبت نام کنید اینجا.

13 تا 14 مارس: نمایش دو ،متی طراحی در ایروینگ، تگزاس

در اینجا جای تعجب نیست – خبر مهم در وبینار و گردآوری رویداد چاپ سه بعدی این هفته، کنفرانس AMUG است! اما اگر این هفته نتوانستید به شیکاگو برسید، نگران نباشید، هنوز پیشنهادات زیادی وجود دارد، از جمله نمایش Design-2-Part در تگزاس، یک رویداد زنده 3DQue و موارد دیگر. خوانده شده در برای تمام جزئیات!

اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته

اگر اعضا تمایلی به آمدن به انبار ندارند، می‌توانند پاهای خود را در خانه با استفاده از برنامه FMF اسکن کنند و کفی‌ها و صندل‌های چاپ سه بعدی خود را از این طریق سفارش دهند.

12 تا 14 مارس: AeroMat 2024

«نمایشگاه Design-2-Part با ورود به نوزدهمین سال خود در تگزاس و اولین سال در مرکز کنوانسیون ایروینگ، کارآمدترین مکان برای ملاقات با تامین کنندگان آمریکایی با کیفیت بالا قطعات سفارشی، قطعات استوک و خدمات تولیدی است. از طراحی و نمونه‌های اولیه گرفته تا تولید، تکمیل و مونتاژ… پاسخ‌های فوری مورد نیاز خود را در این نمایشگاه دریافت کنید.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307834/3d-printing-webinars-events-3-10-24/

می تو،د برای Design-2-Part در ایروینگ، تگزاس ثبت نام کنید اینجا.

13 مارس: 3DQue's Auto Ejection برای آزمایشگاه بامبو

برترین کنفرانس بین المللی مواد هوافضا، AeroMat 2024، در شارلوت، کارولینای شمالی از 12 تا 14 مارس، توسط ASM International برگزار می شود. این رویداد سی و پنجمین دوره با موضوع «پیشرفت در مهندسی مواد با پرداختن به عملکرد، هزینه و پایداری در هوافضا» است و شامل چهار سخنر، اصلی از رهبران صنعت، به‌علاوه چندین جلسه متمرکز بر تولید افزودنی خواهد بود. AeroMat 2024 نیز با هم قرار دارد AeroTech 2024 SAEو با هم میزبان 20 غرفه‌دار به نمایندگی از صنعت مش، خود، از جمله Collins Aero،e، LIFT، Safran، The Boeing Company و غیره خواهند بود.

شما می تو،د بلیط رایگان خود را برای این رویداد دریافت کنید اینجا.

14 تا 15 مارس: کنفرانس نوآوری در مقیاس اتمی پیشگام ATLANT 3D

کنفرانس گروه کاربران تولید افزودنی (AMUG) مهندسان، طراحان، مدیران و مربیان را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا تخصص، بهترین شیوه‌ها، چالش‌ها و پیشرفت‌های کاربردی در تولید افزودنی را به اشتراک بگذارند.

ما در ATLANT 3D به قدرت دگرگون‌کننده نوآوری در مقیاس اتمی برای بازتعریف چشم‌انداز تولید پیشرفته و علم مواد اعتقاد داریم. کنفرانس نوآوری در مقیاس اتمی پیشگام فقط یک رویداد نیست. ما،یم پلاخوتنیوک، دکترا، مدیر عامل و بنیانگذار ATLANT 3D، چراغی برای آینده است، که نشان دهنده سفر جمعی ما به سوی جه، پایدارتر، دقیق تر و نوآورانه است. در یک بی،ه مطبوعاتی گفت.

به ما مراجعه کنید و یکی از متخصصان ما شما را با کفی های سفارشی پرینت سه بعدی که برای شما پا.”

سردبیر اجرایی ما، جوریس پی،، که همچنین معاون مشاور در تحقیقات تولید افزودنی (AMR) است، یک تا دو بار در هفته یک جریان زنده خبری به نام اخبار چاپ سه بعدی بدون لایه برداری در ساعت 9:30 صبح به وقت شرقی ارائه می دهد. برای هر ،مت، پی، در LinkedIn Live می‌رود و در عرض 20 دقیقه یا کمتر به ما می‌گوید که چه خبرهایی از صنعت چاپ سه‌بعدی در آن هفته به حساب می‌آید و چرا آنها مهم هستند. برخی از داستان‌های گردآوری او، مواردی هستند که در 3DPrint.com پوشش داده‌ایم، و برخی نه، اما همه آنها به یک اندازه جالب و تأثیرگذار هستند!

10 تا 14 مارس: کنفرانس AMUG 2024

“AMUG یک جامعه جه، است که بر تسریع آموزش و پیشرفت تولید مواد افزودنی و چاپ سه بعدی متمرکز شده است.

«اجرای مواد و فناوری‌های جدید در طرح‌های آینده و پلت‌فرم‌های قدیمی، عملکرد، هزینه و پایداری سازه‌ها و موتورهای هوافضا را بهبود می‌بخشد. برنامه فنی 2024 بر روی پیشرفت‌های نوآورانه مواد و فرآیندهای هوافضا تمرکز خواهد کرد، با سخنر،‌های کلیدی و میزگردی برای ارائه تحقیق و توسعه مواد هوافضا، و همکاری با جامعه جه، مواد.