باز کردن قفل آینده: پیمایش در چشم انداز استعدادهای تولید افزودنی در سال 2024 – 3DPrint.com

پیش‌بینی‌ها برای سال 2024 حاکی از افزایش حرکت بازار استعداد، با افزایش نرخ گردش مالی پیش‌بینی‌شده به 21.6 درصد است. در حالی که نرخ گردش مالی در چند سال گذشته نسبتاً ثابت بوده است، کاهش فرصت های شغلی موجود به م،ای توقف استخدام نیست. در عوض، نشان دهنده تغییر به سمت شیوه های استخدام استراتژیک است زیرا شرکت ها با شرایط چالش برانگیز بازار و بلوغ صنعت AM سازگار می شوند.

با نگاه به آینده

در نتیجه، در حالی که صنعت AM با چالش های ناشی از جذب استعداد و پویایی بازار کار در سال 2024 دست و پنجه نرم می کند، فرصت هایی برای نوآوری، همکاری و رشد نیز ارائه می دهد. با پرداختن به نیازهای در حال تحول کارفرمایان و استعدادها، بخش AM می تواند خود را برای موفقیت پایدار در سال های آینده قرار دهد.

گزارش بررسی حقوق و دستمزد تولید افزودنی 2024

از آنجایی که صنعت AM پیچیدگی های جذب استعداد و پویایی بازار کار را دنبال می کند، همکاری بین سهامداران صنعت، مؤسسات آموزشی و سیاست گذاران بسیار مهم است. طرح‌هایی با هدف پر ، شکاف مهارت‌ها و تقویت نوآوری در برنامه‌های آموزشی و آموزشی AM در شکل‌دهی چشم‌انداز استعدادهای آینده مؤثر خواهد بود.

با این حال، علیرغم ابتکاراتی مانند دوره های دانشگاهی متمرکز بر AM و مشارکت بین مؤسسات آموزشی و ذینفعان صنعت، نابرابری همچنان ادامه دارد. این امر به‌ویژه در نقش‌هایی که به مهارت‌های عملی یا استعدادهای ساعتی نیاز دارند، مانند اپراتور ماشین‌آلات، تکمیل کننده قطعات، حمل‌کننده مواد و غیره مشهود است، که در آن‌ها استعداد با این مهارت‌ها می‌تواند به راحتی توسط صنایع رقیب، مانند هوافضا، خودروسازی یا تولید عمومی کشف شود. رقابت با غرامت ارائه شده توسط این صنایع رقیب و در عین حال تلاش برای حفظ قیمت رقابتی در صنعت AM به چالشی برای صنعت AM تبدیل می شود.

تغییر در پویایی بازار کار

اطلاعات بیشتری از این دست را می توان در گزارش بررسی حقوق و دستمزد 2024 از Alexander Daniels Global یافت. این گزارش به صورت دانلود رایگان از وب‌سایت ADG در دسترس است و شامل جامع‌ترین و دقیق‌ترین راهنمای حقوق، استعدادها و بینش‌های بازار کار در صنعت، به همراه نظرات کارشناسان صنعت مانند Arno Held، شریک مدیریتی در AM Ventures است. حمید زرین قلم، معاون شرکت نی،؛ و Michael Molitch-Hou، سردبیر در 3DPrint.com.

بازار کار رقابتی که در سال 2023 شاهد آن بودیم و با نسبت نامزد به شغل بالا مشخص می شد، حرفه ای ها را در فروش کمتر مهارت های خود و کارفرمایان را با چالش هدایت یک بازار استعداد اشباع مواجه کرده است. علیرغم سهولت درک شده در استخدام در یک بازار اشباع از استعداد، کارفرمایان باید یک رویکرد استخدام استراتژیک را اتخاذ کنند تا از نارضایتی شغلی احتمالی در میان استخدام‌های جدید جلوگیری کنند و خطر عدم تطابق در مجموعه مهارت‌ها و تخصص را در حالی که تا سال 2024 پیش می‌رویم، کاهش دهند.

نرخ گردش مالی و بلوغ صنعت

در جدیدترین گزارش از Alexander Daniels Global (ADG)، مبارزه همیشگی برای ،ب استعداد در بخش AM مشهود است. علیرغم تلاش‌ها برای پر ، شکاف بین تقاضاهای صنعت و نیروی کار موجود، تقاضا برای متخصصان ماهر همچنان از در دسترس بودن پیشی می‌گیرد. گزارش 2023 پتانسیل همکاری بین استعدادهای تولیدی گسترده‌تر و حوزه تخصصی AM را نشان می‌دهد، زیرا مهارت‌های مورد نیاز در تولید عمومی شروع به همگرایی با ساخت افزودنی تخصصی می‌کند.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307859/unlocking-the-future-navigating-the-additive-manufacturing-talent-landscape-in-2024/

بازدید کنید وب سایت ال،اندر د،، گلوبال امروز برای دریافت کپی خود

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

گزارش بررسی حقوق و دستمزد 2024 AM روند نگران کننده ای را روشن می کند: در حالی که است، استعداد رشد کرده است، در دسترس بودن مشاغل AM کاهش یافته است. این روند که در طول سال 2023 تشدید شد، حاکی از توقفی لحظه ای در مسیر رشد این صنعت است. بحث و اختلاف نظر در مورد اینکه آیا صنعت در حال تجربه یک دوره دشواری یا رشد است – که موضوع گفتگو در اخیر شد. کنفرانس استراتژی های تولید افزودنی در نیویورک – بر پیچیدگی آب و هوای فعلی تأکید می کند.

تاثیر بر کارفرمایان و استعدادها

صنعت تولید مواد افزودنی (AM) در پیچیدگی‌های جذب استعداد و پویایی‌های بازار کار در سال 2024 در یک مقطع حساس قرار دارد. تامین افراد متخصص واجد شرایط برای تقویت رشد و نوآوری آنها.

استعدادیابی: تقاضا از در دسترس بودن پیشی می گیرد