پرینت سه بعدی بدون پوست: چاپ سه بعدی تخم مرغ در معرض خطر، اتوبوس ماهواره ای پلیمری، QIDI – 3DPrint.com

این و، حفاظت نیوزیلند (DOC) از پرینت سه بعدی برای کمک به محافظت از پری درنای در حال انقراض استفاده می کند.. گونه نیوزیلندی به شدت در معرض خطر انقراض است و تنها حدود 40 پرنده که تارا ایتی چپ نیز نامیده می شود، در معرض خطر است. بنابراین این سرویس تخم مرغ های واقعی را با تخم مرغ های پرینت سه بعدی جایگزین می کند. تخم های واقعی در باغ وحش اوکلند انکوبه می شوند و در حالی که پرندگان تخم های تقلبی را جوجه کشی می کنند، بازگردانده می شوند. تخم مرغ ها توسط شان لی و نقاشی دستی توسط کارینا سیم اسمیت. چاپ سه بعدی با ،وج 14 جوجه از 22 تخم موفقیت به ارمغان آورد.

Sidus Spaces LizzieSat تا حدی با Onyx FR-A Markforged ساخته شده است. این شرکت امیدوار است در 45 روز وزن کمتر و قیمت پایین‌تر خود را از LizzieSat بسازد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308178/3d-printing-un،led-3d-printing-endangered-bird-eggs-polymer-sattelite-bus-qidi/

فناوری QIDI Q1 Pro خود را با قیمت 500 دلار منتشر کرده است. چاپگر Core XY دارای دو پیچ سرب مستقل در مرحله z، یک محفظه گرم که می تواند تا 60 درجه سانتیگراد بالا رود، یک سنسور دوگانه تراز خودکار، یک سنسور تمام شده، یک دوربین داخلی، نازل دوگانه و حدا،ر دمای نازل 350 درجه سانتیگراد است. اکنون می تو،د 245 x 245 x 245 میلی متر را ب،ید و بسته به جایی که هستید آن را در ماه مارس یا مه دریافت کنید. آیا ،ی این احساس را دارد که چاپ سه بعدی رومیزی یک حمام خون است؟

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید