پلتفرم ابری برای چاپ سه بعدی فلزی که توسط کنسرسیوم آلمانی-چینی توسعه یافته است – 3DPrint.com

از آنجایی که نرم‌افزار نقش فزاینده‌ای را در گردش کار برای تولید افزودنی‌های صنعتی (AM) ایفا می‌کند، ما شاهد چنین جریان‌های کاری مبتنی بر نرم‌افزار هستیم که به سیستم‌های امن و سرتاسری رسمیت می‌یابند. به طور معمول، نمونه مورد استفاده Materialise است که پلتفرم CO-AM آن با هدف مق، با هر پیوند در زنجیره تولید AM است. با این حال، راه حل های جدیدی در حال ظهور هستند، مانند ابزارهایی از Hexagon و در حال حاضر، پروژه ProCloud3D، که توسط یک کنسرسیوم آلم،-چینی به رهبری صندلی تولید افزودنی دیجیتال (DAP) در دانشگاه RWTH آخن.

از آنجایی که BLT به سرعت رشد کرده است، نقش سازنده و ارائه دهنده خدمات LPBF چین بر گسترش آن در بازارهای غربی تاکید دارد. اکنون در چنین سطحی است که ،ت آلمان بودجه تلاش های خود را با شرکت های محلی تامین می کند. علاوه بر این، با توجه به این واقعیت که ایرباس یکی از مهم ترین مشتریان BLT است، به نظر می رسد این همکاری باعث افزایش استفاده از AM توسط صنایع هوافضای چین و اروپا شود. به عبارت دیگر می توان گرده افش، متقابل بخش هوافضای چین و اروپا توسط این کنسرسیوم را مشاهده کرد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308161/cloud-platform-for-metal-3d-printing-developed-by-german-،ese-consortium/

نکته جالب این است که ایده انتقال مستقیم داده های لایه به چاپگرهای سه بعدی کاملاً جدید نیست، زیرا برخی از سیستم های اجرایی تولید مسیرهای ابزار را مستقیماً به دستگاه پخش می کنند. آ،ین نمونه از خدمات موجودی دیجیتال Würth Additive آمده است. در مورد ProCloud3D، یک برش دهنده بلادرنگ کد کنترل ماشین را از اطلاعات کار ساخت و ساز تولید می کند. معماری این پلتفرم از فرمت برداری باز (OVF) استفاده می کند و انعطاف پذیری در کنترل لیزر و مدیریت میدان اسکن را افزایش می دهد.

یکی دیگر از جزئیات جالب این واقعیت است که LMI سیستم‌های LPBF ارزان‌تری را می‌سازد که توسط Würth Additive با نام تجاری Kurtz Ersa فروخته می‌شوند، بنابراین ممکن است بین خدمات موجودی دیجیتال Würth و ProCloud3D همپوش، وجود داشته باشد. حتی اگر وجود نداشته باشد، رویکردهای موازی برای پخش فایل نشان می دهد که یک استاندارد واقعی برای امنیت فایل لازم برای چاپ سه بعدی هوافضا و احتمالاً دفاع و تولید توزیع شده به طور کلی وجود دارد.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

نقطه اوج این پروژه، ساخت موفقیت‌آمیز نمایشگر از طریق جریان امن بود، که کارایی پلتفرم را نشان می‌داد و زمینه را برای پذیرش گسترده در تولید غیرمتمرکز افزودنی فراهم می‌کرد. کنسرسیوم پشت ProCloud3D یک کنسرسیوم جالب است که از آن تشکیل شده است WIBU-Systems، نوآوری های ذوب لیزری (LMI)، RWTH آخن DAP، دانشگاه صنعتی پکن، فناوری های لیزر روشن شیان (BLT)، شرکت فناوری اتوماسیون نانجینگ 1001 و شرکت توسعه فناوری تولید هوشمند هوافضای پکن.

ProCloud3D به ،وان یک پلتفرم امن و مبتنی بر ابر است که قادر به انتقال همزمان و رمزگذاری شده داده های تولید برای همجوشی بستر پودر لیزری (LPBF) برای قطعات ف،ی است. توسط آلمان تامین می شود و، آموزش و تحقیقات فدرال (BMBF)، این راه حل انتقال مستقیم و لایه به لایه داده ها را به ماشین های PBF ارائه دهندگان خدمات امکان پذیر می کند و تضمین می کند که داده ها در برابر تهدیدات و دستکاری های خارجی مصون مانده و در عین حال سهمیه های تولید سخت را حفظ می کنند.