نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند دوباره مدیر عامل رویال میل را کباب کنند

کیت ویلیامز، رئیس شرکت خدمات توزیع بین‌المللی رویال میل و ریکی مک‌آلی، مدیر توسعه عملیات در رویال میل در کنار تام، ظاهر خواهند شد.

براساس تغییرات اعلام شده توسط نخست وزیر ریشی سوناک در اوایل ماه جاری، BEIS قرار است به سه بخش جداگانه ت،یم شود.

در آ،ین به‌روزرس، امروز (22 فوریه)، رویال میل گفت که خدمات صادرات بین‌المللی «اکنون به همه مقاصد بازگردانده شده‌اند»، به استثنای تعداد کمی از خدمات قراردادی پیگیری نشده برای مشتریان تجاری که جایگزین‌هایی در دسترس هستند.

با این حال، تحویل برخی از اقلام بین المللی همچنان ممکن است “کمی بیشتر از حد معمول” طول بکشد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/mps-set-to-grill-royal-mail-ceo-a،n

به طور جداگانه، رویال میل بالا،ه توانست خدمات صادرات بین المللی خود را به طور کامل بازیابی کند، پس از یک حمله باج افزار شش هفته پیش.

“به نفع پاسخگویی عمومی، ما امیدواریم که بررسی دقیقی داشته باشیم که بتواند تصویر واقعی تری از پست سلطنتی نسبت به آنچه تام، در ابتدا ارائه کرده بود ارائه دهد.”

یکی از سخنگویان اتحادیه گفت: «روز غم انگیزی برای رویال میل است که سیمون تام، به دلیل نگر، هایی که آنها را در طول بخشی جدایی ناپذیر از روند دموکراتیک گمراه کرده است، در مقابل قانونگذاران بازگردانده شده است.

او پس از تماس تعداد زیادی از کارکنان پست با کمیته در ارتباط با اظهارات تام، در مورد موضوعاتی مانند رویکرد پست رویال به تعهد خدمات جه، (USO) و اینکه آیا بسته‌ها را به نامه‌ها اولویت می‌دهد و همچنین استفاده از آن، از کمیته فراخوانده شد. فناوری ردیابی کارگران


سایمون تام،، مدیر عامل رویال میل، در اوا، امروز دوباره در کمیته استراتژی تجاری، انرژی و صنعتی حاضر خواهد شد.

مشتریان اکنون می توانند هزینه پست را به صورت آنلاین، از طریق راه حل های حمل و نقل و بدون پیشخوان در شعب اداره پست ،یداری کنند، و گزینه Post Office بیشترین زمان را برای بازیابی دارد.

رویال میل درگیر یک مناقشه صنعتی طول، مدت و م،ب است که حدود 115000 کارگر عضو CWU را درگیر می کند.

اولین حضور تام، در ژانویه بحث برانگیز بود و او متهم شد که به سوالات نمایندگان درباره وضعیت فعلی در رویال میل پاسخ های گمراه کننده ای داده است.