چشمک زدن به قرارداد جدید پس از نصب لاتکس باز می شود

او افزود: «ما دستگاه را گرفتیم زیرا می‌دانستیم که درهای این کار را باز می‌کند. و سپس ما کار را انجام دادیم زیرا دستگاه را به دست آوردیم.

این فوق العاده است، یک افزودنی عالی. کارکنان از یادگیری چیزهای جدید نیز لذت می برند، عالی است.

باترفیلد افزود: “این گام معقول بعدی برای ما واقعاً از نظر پایداری و انجام بهترین کار ممکن به ،وان یک شرکت بود.”

استر باترفیلد، مدیر عامل شرکت، گفت هفته چاپ جوهرهای مبتنی بر آب لات، و عملکرد سازگار با محیط‌زیست از بین جمعیت گسترده‌ای متمایز بود.

HP Latex R1000 جدید Blink که از نمایندگی HP Perfect Colours ،یداری شده است، در اواسط ژانویه نصب شد.

به گفته او، سرمایه‌گذاری 160000 پوندی در یک لات، جدید، باید به این شرکت با گردش مالی 1.5 میلیون پوندی کمک کند تا به رشد قابل توجهی دست یابد، زیرا این دستگاه اکنون در کنار Agfa Jeti Tauro و یک کیت دیگر از جمله ماشین‌آلات لیتو و تکمیل قرار دارد.

Blink 15 نفر را در سایت 1850 متر مربعی خود در Lutterworth، Leicester،re استخدام می کند.


منبع: https://www.printweek.com/articles/blink-opens-eyes-to-new-contract-after-latex-installاو گفت: “مدارک اکو لات، HP برای خود صحبت می کند. واقعاً هیچ مقایسه ای برای نیازهای ما در حال پیشرفت وجود نداشت.»

Blink – که اکنون 21 سال از فعالیت خود می گذرد – اخیراً به چاپ سازگار با محیط زیست علاقه زیادی نشان داده است و در اوایل سال 2022 گواهینامه ISO 14001 و FSC خود را دریافت کرده است.

“شما باید اینطور انعطاف پذیر باشید.”

باترفیلد گفت که آموزش دستگاه جدید به اندازه کافی بدون مشکل پیش رفت، با آموزش کارکنان HP بر روی خود دستگاه و Perfect Colors به ​​آنها نحوه استفاده از RIP را آموزش داد.


چاپگر با فرمت عریض Blink تنها چند هفته پس از نصب پرس لات، HP که ،یده بود با یک برند مصرف کننده جه، قرارداد بسته است تا به آن کمک کند برای قراردادهای با مشخصات بالا رقابت کند.

ما نمی تو،م منتظر بم،م تا ببینیم چه نتیجه ای از آن حاصل می شود.