جلسه پرتنش برای روسای پست سلطنتی

او همچنین این سوال را مطرح کرد که چرا تحویل USO در طرح تشویقی بلندمدت تام، مشوق نیست.

تام، همچنین اظهار داشت که می‌خواهد رویال میل “یک تجارت عالی” باشد.


رؤسای پست سلطنتی در آ،ین حضور در برابر نمایندگان مجلس با رئیس کمیته دارن جونز گفت که پاسخ‌ها در برابر شهادت‌های کارگران “کاملاً ناکام مانده”، در مورد رویکردشان به USO، از جمله موارد دیگر، با موشکافی بیشتری مواجه شدند.

رویال میل در طول اخلال‌گرانه‌ترین مرحله همه‌گیری به خاطر تعهدات USO خود برای اجازه غیبت کارگران، معافیت ویژه داشت، اما اکنون به پایان رسیده است.

سیمون تام،، مدیرعامل رویال میل، مدیر توسعه عملیات، ریکی مک‌آلی، و کیت ویلیامز، رئیس گروه مادر خدمات توزیع بین‌الملل، همگی پس از فراخو، برای حضور دوباره در مقابل کمیته فراحزبی BEIS دیروز (22 فوریه) سوگند یاد ،د، و تام، م،م به توضیح بود. برخی از پاسخ هایی که او در جلسه قبلی داد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/tense-session-for-royal-mail-bosses

جونز گفت که کمیته اطلاعاتی دریافت کرده است که ادعا می‌کند اپراتور پست «سال‌ها» استاندارد USO را نقض کرده است.

پس از پایان جلسه، جونز در توییتی نوشت: «پاسخ هایی که در مورد آن شنیدیم @CommonsBEIS از رهبران پست سلطنتی امروز به طور کامل در برابر هزاران شهادتی که ما از کارکنان پست در سراسر کشور دریافت کرده‌ایم ناکام ماند. من به زودی اعلام خواهم کرد که چه اقدامات بیشتری در مورد این موضوع انجام خواهیم داد.

تام، گفت: «ما باید در بسته‌ها رقابت کنیم و در عین حال به تعهدات USO خود عمل کنیم.

“این کار آس، نیست. ما در حال ایجاد تغییراتی هستیم که مدتی است به تعویق افتاده است.»

«مشتریان درخواست خدمات بسته‌های هفت روزه از درب منزل را دارند… مشتریان همچنین گفته‌اند که یک سرویس پنج روزه است. [letters] خدمات برای آنها خوب خواهد بود. ما چاره ای جز مدیریت این چالش ها نداریم.»

موضوع PDA (دستیارهای دیجیتال پستی) و استفاده از داده ها برای ردیابی کارگران نیز یک موضوع بحث برانگیز بود.

در یک جلسه پرتنش، تام، از دادن پاسخ بله یا خیر به سؤالی در مورد اینکه آیا رویال میل در انجام تعهدات خدمات جه، (USO) ش،ت سیستماتیکی داشته است، اجتناب کرد.

بخش‌هایی از صنعت چاپ تحولات را از نزدیک مشاهده می‌کنند، با اطمینان در مورد تحویل پست، بخش مهمی از برنامه‌ریزی برای بسیاری از کمپین‌ها و تبلیغات پست مستقیم چاپی حساس به زمان است.

رویال میل همچنین با تهدید اقدامات صنعتی بیشتر کارگر، که اعضای CWU هستند، پس از رای گیری اخیر، مواجه است.

تام، اعتراف کرد که بسته‌ها بر نامه‌ها در طول دوره‌های اقدام صنعتی و بازیابی از اقدامات صنعتی اولویت داشتند.

CWU همچنین توییت کرد: «دارن جونز نماینده مجلس. او دو بار – قدرت را به حساب آورده است. از همه کارکنان پست در بریت،ا تشکر می کنم. همه سیاستمداران ی،ان نیستند.»

او همچنین به کاهش شدید حجم نامه ها و این واقعیت اشاره کرد که بیش از 50 درصد تجارت اکنون شامل بسته است.