رپورتاژ آگهی چیست؟ از نگارش تا خرید رپورتاژ آگهی الوکانتنت-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

برای شفاف‌تر شدن تفاوت، فرض کنید شرکتی در زمینه‌ی تولید ماسک‌های بهداشتی فعالیت می‌کند. تفاوت اصلی در این است که در رپورتاژ آگهی، شما مشخصاً از خودتان و محصولات‌تان حرف می‌زنید. حتی اگر اطلاعات دیگری هم در اختیار مخاطب قرار دهید، در نهایت تمرکزتان خرید رپورتاژ اگهی روی خودتان است. حداقل کاری که می‌توانید انجام بدهید این است که موضوع مد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید چند لینک اول چه نکاتی مطرح کرده‌اند (احتمالاً مخاطب را بهتر راضی می‌کرده‌اند که بالا آمده‌اند). گوگل معمولاً چند پیشنهاد مکمل هم مطرح می‌کند که می‌توانید از آن‌ها هم الهام بگیرید.

نمایش بیشتر با ویترین‌های خبری

یک رپورتاژ آگهی مناسب باید سختار ها و چارچوب های مناسبی برای جلب رضایت بازدید کنندگان داشته باشد. شرکت داده آسان ایرانیان (ایزی وب) فعالیت خود را از فروردین سال ١٣٩٣ با هدف طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و ارائه راهکارهای کارآمد در این حوزه آغاز نموده است. بر اساس نوع کسب و کارتان لینک سازی انجام می دهید و از یک منبع قدرتمند به صورت دائم لینک دریافت می کنید. متن می بایست با استانداردهای تعیین شده منطبق بوده و محتوای تبلیغاتی دارای ظاهر مناسب باشد. کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید محتوا هستند که در واقع شما …

رپورتاژ آگهی چیست؟ از نگارش تا خرید رپورتاژ آگهی الوکانتنت-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک مثلا ممکن است بخواهد بازدید بیشتری دریافت کند، محصول خود را بفروشد یا خدمت خاصی ارائه دهد. اکنون که با هدف رپورتاژ آگهی آشنایی پیدا کردید، باید به مسئله مهم دیگری بپردازیم. با توجه به این موضوع که رپورتاژ آگهی معمولا به صورت یک خبر نوشته می‌شود بیشتر در سایت‌های خبری انتشار پیدا می‌کند. بهتر است بدانید اغلب کسانی که وارد سایت‌های خبری می‌شوند به محتواهای اینگونه سایت‌ها اعتماد دارند و همین امر مهمترین مسئله در محبوبیت رپورتاژ آگهی‌ها به شمار می‌رود. البته ذکر این نکته در اینجا مهم است که بدانید سایت‌های خبری قوانین محکمی را در مورد انتشار رپورتاژ آگهی‌ها دارند و هرگز اجازه نمی‌دهند هر رپورتاژ با هر محتوایی در سایت‌شان انتشار پیدا کند.

پس هر چقدر یک سایت پربازدید باشد، باید به ارتباط آن با سایت خودتان هم اهمیت دهید. اما در مورد موضوعات عمومی این موضوع صدق نمی‌کند و می‌توان سایت‌های خبری یا سرگرمی را هم انتخاب کرد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بک‌لینک گرفتن به هر قیمتی اصلا پیشنهاد نمی‌شود.

تعداد رپورتاژها

در صورت نیاز می‌توانید نمونه‌های رپورتاژ مشابه کسب‌وکار خود را جست‌وجو و مطالعه کرده و از آن‌ها ایده بگیرید. بلکه باید با باقی ماندن در بین مطالب سایت تأثیرگذاری بیشتری در سئو سایت شما داشته باشد. ما روزانه انواع رپورتاژ آگهی را در روزنامه، تلویزیون و رسانه‌های دیگر می‌بینیم. در دنیای تبلیغات و بازاریابی، همیشه افراد به دنبال یافتن راهی جدید برای جلب توجه مردم بودند و در طول زمان متوجه شده‌اند که یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار، تبلیغات غیر مستقیم است. البته پارامترهای بسیار دیگری نیز وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان یک کمپین تبلیغاتی را رصد کرد اما در این بخش،‌ به دو مورد از مهم‌ترین پارامترها یعنی Total Site Traffic و CTR اشاره کردیم. «ترافیک کلی سایت» معیاری است از تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فردی که از وب سایت شما بازدید می‌کنند و از منابع مختلفی بدست آمده است.

  • البته به این نکته توجه داشته باشید که مجبور نیستید رپورتاژ آگهی را به صورت یک مقاله علمی بنویسید بلکه می‌تواند به صورت یک کوییز، ویدیو یا فهرست به همراه «فراخوان برای اقدام» (Call to Action | CTA) باشد.
  • کافی است به سایت‌های فروش کالا و خدمات سر بزنید و بازخوردهای مثبت و منفی را مطالعه کنید.
  • البته پیشنهاد متمم این است که علاوه بر این دو دسته، رپورتاژ برای موسسات غیرانتفاعی و سازمانهای مردم‌‌نهاد (سمن‌ها) هم به عنوان دسته‌بندی سوم در نظر گرفته شوند.
  • پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید و مخاطبین را خوشحال و راضی کنید.
  • آگهی رپورتاژ به صورت همیشگی در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و اگر بتوان یک متن جذاب و باارزش را در یک سایت معتبر به صورت دائمی قرار داد، به عنوان یک تبلیغ دائمی می‌توان به آن نگاه کرد.