به روز رسانی های Pepper Communications MD در مورد انحلال

در بی،ه بعدی ارسال شده به هفته چاپ او امروز گفت: «در جلسه ای که امروز صبح برگزار شد، من به همراه همکارم آدام باک، توسط طلبکاران Pepper Communications Ltd به ،وان مدیران تصفیه مش، منصوب شدیم.

هنسون تایید کرده بود هفته چاپ اوایل این هفته که Castle Hill Insolvency توسط مدیران Pepper منصوب شده بود تا به شرکت در این روند کمک کند.

در بی،ه ای که به هفته چاپجود ویتفورد گفت: “با قلب سنگینی که دارم مجبورم به واقعیت تاسف بار وضعیت فعلی خود بپردازم و انحلال Pepper Communications Ltd را بلافاصله اعلام کنم.

«صنعت چاپ که همواره عرصه‌ای چالش‌برانگیز و رقابتی بوده است، در سال‌های اخیر ضربه‌های سختی را متحمل شده است. اثرات ،یبی برگزیت، همه‌گیری کووید-19 و جنگ مداوم در اوکراین، محیطی از عدم اطمینان و بی‌ثباتی را ایجاد کرده است و باعث رکود قابل توجهی در صنعت ما شده است.

“برای نتیجه گیری، وضعیتی که ما در آن قرار می گیریم گواهی بر تأثیر م،ب نیروهای خارجی حتی بر معتبرترین مشاغل است. امیدوارم درس‌های آموخته‌شده از این تجربه به ،وان یک داستان هشداردهنده برای دیگران باشد و من صمیمانه به آینده روشن‌تری برای صنعت ما و جامعه گسترده‌تر امیدوار هستم.»

علیرغم تمام تلاش‌های ما برای ادامه حیات، وضعیت مالی با بدهی‌های بد قابل توجه مشتری، که مانند ما برای بقا در این محیط چالش‌برانگیز تلاش کرده‌اند، تشدید شد.

چالش‌هایی که ما با آن مواجه بوده‌ایم با افزایش هزینه‌های کاغذ، انرژی و نیروی کار ،یب شده‌اند که به‌طور قابل‌توجهی بر درآمد ما تأثیر گذاشته است. در عین حال، ما م،م به بازپرداخت وام‌های کووید هستیم که فشار بیشتری را به وضعیت مالی ما اضافه می‌کند.

من همچنین می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و در مورد کار سخت و فداکاری کارمندانمان که در طول سال‌ها به موفقیت شرکت ما کمک کرده‌اند فکر کنم و از تأثیری که این تصمیم بر زندگی آنها می‌گذارد عذرخواهی کنم.

وی افزود که با همه ذینفعان مرتبط مستقیماً تماس گرفته شده یا خواهد شد.


مدیرعامل شرکت ارتباطات فلفل در پی جلسه صبح امروز (10 فوریه) طلبکاران دلایل انحلال این شرکت را تشریح کرد.

وی افزود: با تأسف عمیق باید اذعان کنم که وضعیت کنونی قابل ترمیم نیست و تنها اقدام مسئول، انحلال است. این تصمیم آس، نبوده است و با کمال تاسف باید کارمندان، طلبکاران و مشتریان عزیزمان را از این وضعیت دشوار آگاه کنم.

در حالی که اعداد مازاد بر کار در زمان نگارش این مقاله تایید نشده بود، Pepper Communications مستقر در پلیموث تا مارس 2022 بیش از 50 کارمند را استخدام کرده بود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/pepper-communications-md-updates-on-liquidation

“در حالی که به جلو حرکت می کنیم، می خواهم از همه ،، که بخشی از سفر شرکت ما بوده اند تشکر صمیمانه داشته باشم و به آنها اطمینان دهم که با مدیران تصفیه منصوب، استیو هنسون و آدام باک از ورش،تگی Castle Hill از نزدیک همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که فرآیند تصفیه به شیوه ای منظم و شفاف انجام می شود.