بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس

در واقع شاید بتوان این نکته را یکی از دلایل بالا بودن بهره وری این سایت 10printer پرینتر عنوان نمود. به طوری که به راحتی می توان به آن متصل گردیده و از آن استفاده نمود. در قدم ابتدا میبایست با ماهیت و مفهوم دستگاه چاپ یا همان پرینتر آشنا بشوید و بعدا به سراغ بررسی کارتریج میرویم. چاپگرها انواع مختلفی دارند، در هنگام خرید آنها باید به قابلیتهای دستگاه توجه کنیم و نیاز مصرفکننده را نیز مد نظر قرار دهیم. شما بسته به نوع کاربری خود(خانگی، اداری سبک و اداری سنگین) می توانید به خرید هر یک اقدام کنید. ازاین دستگاه می توانید در محیط های اداری استفاده نمایید. افرادی که دارای گوشی موبایل iOS یا اندرویدی هستند، جهت چاپ عکس های خود با استفاده از این دستگاه باید اپلیکیشن Share را نصب کنند. این پرینتر ها قادر به انجام امور مختلف چاپی نیستند ولی کیفیت چاپ عکس آنها بسیار بالاتر از پرینترهای جوهر افشان معمولی است توجه داشته باشید که قیمت کاغذ مخصوص چاپ عکس و کارتریج این پرینتر ها خیلی ارزان نیست. اگر در حین کار با پرینتر اچ پی متوجه نمایش کدخطای 79 شدید بد نیست بدانید که نمایش این کدخطا احتمالا به دلیل وجود ایراد و مشکل در سرور چاپ شبکه ای است (سروری که به چاپگر سرویس می دهد).

خوب است بدانید که پرینتر کانن دارای ارزان ترین و باکیفیت ترین کارتریج در بین دیگر برندهای پرینتر می باشد؛ علاوه بر این قابلیت شارژ کارتریج نیز برای این برند چاپگرها وجود دارد اما از آنجایی که شارژ کارتریج باعث افت کیفیت می شود، نمایندگان کانن شارژ بیش از دوبار را به مشتریان خود توصیه نمی کنند. اما چاپگرهای رنگی علاوه بر قابلیت چاپ سیاه و سفید، قابلیت چاپ متنها و عکسهای رنگی رو هم دارن. قیمت پرینتر اچ پی به مدل انتخابی شما بستگی دارد و اگر نیازی به مدلهای پیشرفته و رنگی ندارید، با خرید مدلهای سادهتر قیمت پایینتری نیز پرداخت خواهید کرد.

اما به دلیل این که سوزن ها دارای قابلیت چاپ و یا نمایش تصاویر را برای کاغذ ندارند، به اجبار ضربه، آن ها به نواری آغشته به رنگ همچون کاغذ کاربن که به آن ریبون نیز گفته می شود بر خورد داشت. به این صورت که در هنگام ارسال دستور پرینت به این دستگاه، دستورات در ابتدا پردازش شده و سپس به وسیله یک لامپ لیزری بسیار کوچکی که در درون دستگاه پرینتر تعبیه شده است، به صورت خطی تصاویر و نوشته ها بر روی استوانه درام در روی کارتریج پرینتر لیزری ارسال می شوند. داشتن کاغذهای اضافی که از آنها استفاده میکنید، ضروری است تا در صورت نیاز به چاپ سریع یا پر حجم به اندازهی کافی کاغذ در اختیار داشته باشید. در نگاه اول پرینتر چندکاره لیزری اچ پی Laser MFP 135w یک دستگاه برای کاربران خانگی به نظر میرسد. در این متن به نقد و بررسی پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل Laser MFP 135w خواهیم پرداخت. از نمونه های بارز این گونه پرینتر ها می توان به لیبل پرینتر و پرینتر چاپ کارت PVC اشاره کرد. این پرینتر از فناوری لیزر برای چاپ استفاده میكند. اگرچه این یک فناوری پرهزینه است و به همین دلیل در بین کاربران خانگی،کاربردی یا محبوب نیست.

این نوع از انواع پرینترهای اچ پی یعنی پرینترهای سه بعدی از جمله جدید ترین و پیچیده ترین نسل پرینتر ها هستند که به وسیله آن ها می توان تصاویر را با بالاترین کیفیت به چاپ رساند. در واقع کاربرد چند گانه این پرینتر سبب می شود که شما بتوانید در فضای و هزینه صرف جویی نموده و در حقیقت هر سه مورد کیفیت بالا و هزینه پایین و اشغال فضای کمتر را یک جا داشته باشد. اگر صدها یا حتی هزاران کارت را در یک روز چاپ می کنید، برای به حداکثر رساندن بازده چاپ خود، به کارت پرینتری با زمان چاپ سریع نیاز دارید. در ابتدا مشخص کنید که از چاپگر خود چه میزان و چه تعداد چاپ انتظار دارید. منظور از سرعت چاپ تعداد برگههای پرینت شده در هر دقیقه است. برای این منظور چند سوال اساسی وجود دارد که شما را تا حد زیادی به مدل مناسب خود نزدیک میکند. پرینتر های جوهر افشان از بهترین نوع پرینترها می باشد که به منظور ترکیب رنگ های یکپارچه در تصاویر به شمار می رود و این پرینتر ها را به انتخابی بسیار مناسب برای مشاغل گرافیکی تبدیل نموده است. این نوع از انواع پرینتر های اچ پی در انواع فروشگاه ها و عابربانک ها به منظور چاپ رسید دارای کاربرد هستند.

این یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید چاپگر باید به آن توجه کنید. حافظه داخلی یک ترابایت نیز به شما کمک میکند تا اطلاعات مورد نیاز خود را روی هارد ذخیره کنید. اکنون شما میتوانید یک تیک سبز رنگ را در کنار نام، پرینتر اچ پی خود مشاهده کنید. قیمتِ مناسب در کنار ویژگی Wi-Fi Direct میتواند ارزشِ خرید این محصول را مشخص کند. برای كنترل از یك صفحه نمایشِ LCD غیرلمسی و دوخطی در کنار چند دکمه ساده برای برخی تنظیمات و ارسال دستور قابل استفاده است. برخی از مدلهای پرینتر لیزری اچ پی دارای صفحه نمایشهای لمسی رنگی هستند که میتوانید دستگاه خود را از آنجا کنترل کنید. انواع پرینتر از نظر کاربرد به گروه های جوهر افشان، سوزنی، لیزری، خطی، صفحه ای، حرارتی و سه بعدی و نیز از نظر رنگ به گروه های رنگی و سیاه و سفید دسته بندی می شوند. برای چاپ عکسها و سلفیها، باید انتخابهای خود را، محدود به پرینترهای جوهرافشان کنید. کیفیت و وضوح تصویر و عکس در این دستگاه ۲۵۶ dpi می باشد که از رزولوشن بالایی برای چاپ عکس با کیفیت بالا برخوردار است.

به هر حال این دستگاه پورت شبکه ندارد و سرعت و توان ماهیانه آن چندان بالا نیست. اگر به سرعت نیاز دارید و سرعت چاپ برای شما یکی از ملاکهای انتخاب است باید نوع لیزری را انتخاب کنید که سرعت چاپ بسیار بالاتری دارد. مهمترین سوالاتی که میتواند لیست شما را محدود کرده و به انتخاب و خریدتان کمک کند عبارتنداز: پرینتر جوهرافشان تک کاره تنها برای چاپ نیاز دارید یا قابیلتهای دیگر مانند اسکن، کپی و فکس را نیز میخواهید در اختیار داشته باشید. در این بخش میخواهیم از مشخصاتِ اسکن و کپی در این دستگاه بگوییم. این دستگاه تا اندازه 216 در 356 میلیمتری را پشتیبانی میکند. فرمتهای ویندوزی: PDF، JPG،TIFF، PNG و BMP را پشتیبانی میکند. ایوان پرینتر جزو یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانهی دهمین سال فعالیت، با گسترهای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر ردهی سنی، برای کاربران خود «تجربهی لذتبخش یک خرید اینترنتی» را تداعی میکند.

در پرینتر های لیزری در میان انواع پرینتر های اچ پی، نقاطی که به وسیله اشعه لیزری باردار شده است، مقداری از پودر تونر را از درون کارتریج جذب خود نموده و سپس این پودر های تونر به غلتک مغناطیسی انتقال یافته و در آخر بر روی کاغذ چاپ می گردد. بیشتر در پرینتر های لیزری رنگی از قطعه ای نوار مانند با استفاده از چرخ دنده درون آن استفاده شده که چاپ پرینت با استفاده از آن کامل میشود. خاموش کردن پرینتر به طور کامل می تواند به حل این معضل کمک کند؛ برخی از ماشین ها برای جلوگیری از این اتفاق دارای یک حالت خواب یا “اسلیپ مود” داخلی هستند. برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیرات پرینتر هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کردهاند. پین ورک به عنوان مرکز تخصصی تعمیر پرینتر اچ پی در تهران است که می­توانید برای ثبت سفارش خدمات تعمیر پرینتر اچ پی در منزل اقدام کنید. برای این کار اپلیکیشن پین ورک را دانلود کنید یا به سایت مراجعه کنید . سرعت این دستگاه نسبت به مدل لیزری پایینتر بوده و برای شرکتهایی که حجم کاری متوسطی دارند پیشنهاد میشود.

ابعاد برابر با 406 عرض در 253 عمق و 360 میلیمتر ارتفاع است. حداکثر سایز اسکن در حد کاغذ A4 و معادل 216 در 297 میلیمتر است. حداکثر ظرفیت این دستگاه همچنین ۵۱۲ مگا بایت می باشد و از ظرفیت نسبتا بالایی برای ذخیره سازی عکس برخوردار است. اینکه شما پرینتر رنگی نیاز دارید یا تک رنگ، یک دستگاه تک کاره با قابلیت پرینت نیاز دارید یا میخواهید دستگاه چند منظوره بود و قابلیتهای اسکن و فکس نیز داشته باشد؟ اگر به صورت مداوم از پرینتر اچ پی خود استفاده نمیکنید و گاها نیاز به چاپ دارید بهترین گزینه برای شما نوع جوهرافشان است، اما چنانچه چاپهای پر حجم و منظم بیشتری را انجام میدهید، لیزریها بهترین گزینه برای شما خواهند بود. از امکان چاپ دو رو به صورت خودکار برخودار نیست.

اگر قصد خرید پرینتر اچ پی از نوع لیزری دارید، باید بدانید که در ابتدا با طیف وسیعی از مدلهای روبرو خواهید بود که برای رسیدن به بهترین مدل که برای نیاز شما نیز مناسب باشد، باید آنها را مورد بررسی قرار داده و غربال کنید. این ساختارها که با تراکم کمتری پرینت شده و قابل کندن یا حل شدن می باشند، بعنوان داربست برای جلوگیری از ریزش لایه هایی که زیر آن ها لایه دیگری قرار نگرفته ساخته میشوند. همان طور که از نام این نوع از پرینترها مشخص است، دستگاه پرینتری می باشد که توسط حرارت متن و تصاویر را بر روی کاغذ چاپ می کند اما از آنجایی که این مدل از پرینترها بدون جوهر کار می نمایند لازم است تا کاغذ های مخصوصی را مورد استفاده قرار دهید که دارای لایه حساس به حرارت هستند. لازم به اشاره است که این پرینتر همچنین دارای محدودیت هایی می باشد که قبل از تهیه آن می باید مد نظر گرفته شوند. این پرینتر ها دارای ابعاد کوچکی می باشند و راندمان آن ها نسبت به دیگر پرینتر ها کمتر می باشد. دستگاههای لیزری تعداد برگه بیشتری را نسبت به دستگاه جوهر افشان در واحد زمان چاپ میکنند. در میان انواع پرینترهای اچ پی ، پرینتر های لیزری سیاه و سفید اچ پی، بهترین گزینه به منظور چاپ انواع صفحات متنی در تعداد بالا و زمان کوتاه می باشد.

اگر به فکر خرید پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP Laser MFP 135w هستید، پیشنهاد میکنیم این متن را بخوانید. دقت و کیفیت اسکن، یکی از مواردی است که باید در خرید این دستگاه ها به آن اهمیت دهید، زیرا می تواند نقش مهمی در کیفیت کپی این دستگاه بازی کند. این پرینتر ها قادر دارای قابلیت چاپ عکس، اسکن و کپی می باشند. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی Laser MFP 135w قادر به اجرای سه عمل پرینت، اسکن و کپی است که با کیفیت و سرعتِ قابل قبولی آنها را اجرایی میکند. این پرینتر های جوهر افشان قادر به چاپ و پرینت تصاویری با کیفیت بسیار بالا و همچنین نوشته های سیاه و سفید و رنگی می باشند. امروزه در مقایسه با پرینترهای لیزری و جوهرافشان کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا سرعت چاپ آن پایین است و تصاویر با کیفیت پایین تری تولید می کند. این مدل از پرینتر های جوهر افشان به صورت چند کاره نیز طراحی، تولید و عرضه می شوند. به طور کلی پرینت کاغذ در این نوع از انواع پرینتر های اچ پی نیز همچون دیگر مدل های قدیمی پرینتر های جوهر افشان به صورت خط به خط است. هد پرینتر های سوزنی، از سوزن هایی متشکل می باشد که به وسیله پرتاب آن ها به سمت برگه کاغذ فرآیند پرینت انجام می گردد.

مانند پرینتر اچ پی لیزری، برای نوع جوهرافشان نیز طیف وسیعی از مدلها وجود دارد که پیشنهاد میکنیم مانند نوع قبلی با پاسخ دادن به سوالهای مهم لیست مدلهای انتخابی خود را محدود کنید. این عملکرد درست مانند یک ماشین تحریر است، اما میتواند الگوهای دلخواه و نه فقط کاراکترهای خاص را چاپ کند. پرینتر چندکاره برادر (Brother) مدل «MFC-L2700DW»، از قابلیتهایی مانند پرینت لیزری سیاه و سفید به صورت دورو و اتوماتیک، اسکن رنگی، کپی، فکس و ارتباط Wi-Fi بهره میبرد. از این رو اگر که کارهای چاپی شما اغلب به صورت متنی باشد و دارای گرافیک زیادی نیباشد، ممکن است تا پرینتر لیزری را از انواع پرینتر های اچ پی ترجیح دهید. با توجه به بازار رقابتی شدید و ظهور تکنولوژی های نوین در ماشین های اداری از جمله دستگاه چاپگر، بد نیست که قبل از خرید پرینتر با قابلیت جدید پرینترها آشنایی پیدا کنید چرا که ممکن است این قابلیت ها پاسخ گوی برخی از نیازهای شما باشند. برای مثال پرینتر اداری شما یک تکه کاغذ خام را می کشد، روی آن طرح مشخص شده را چاپ میکند و سپس محصول نهایی را خارج میکند تا فوراً از آن استفاده کنید. جوهر از جمله گرما و فشار با کاغذ ترکیب می شود و سپس روی یک تکه (تکه) کاغذ منتقل می شود.

این نوع چاپگرها بدون ضربه هستن، اما به جای استفاده از لیزر در هد چاپ، از یک دیود ساطعکننده نور استفاده میکنن. پرینتر مدل Laser Jet Pro M428fdw یک چاپگر چند منظوره تک رنگ است که از وایفای نیز پشتیبانی میکند و میتواند بدون نیاز به اتصالات سیمی موارد مورد نیاز را حتی از تلفن همراه شما چاپ کند. از فناوریهای پرینت موبایل نظیر Apple AirPrint، Google Cloud Print، Mobile Apps، Mopria، Wi-Fi Direct Printing پشتیبانی میکند که نشان از به روز بودن دستگاه دارد. قابلیتِ پرینتر در پشتیبانی از سایز Legal معادل 216 در 356 میلیمتر و انواع اندازههای custom، باعث میشود تا فقط یک پرینتر خانگی نباشد.