آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله! سلام ساختمان

آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله! سلام ساختمان

از دیگر مزیت های سیستم سقف های کاذب کناف میتوان به انعطاف معماری بالا و ساخت سقف های معلق تزئینی (دکوراتیو) و عدم نیاز به پیش بینی آویز (همانند سقفهای کاذب با مصالح بنایی) اشاره نمود. روش های اتصال این سازه فلزی به سقف اصلی ساختمان، و همچنین اشکال و طرح های این سازه فلزی با توجه به شرایط و نیاز محیط انتخاب می شود. یک ساختار سقف کاذب استاندارد، مزیت و فرصت های فراوانی را در اختیار طراح، اجرا کننده و استفاده کننده فضا قرار می دهد. شرکت مدرن سازان رادیس در زمینه اجرای کناف از روش های متنوع و مختلفی بهره می برد که بخشی از آن شامل دیوار جدا کننده با کناف، دیوار پوششی با کناف، سقف کاذب مشبک کناف، سقف کاذب کناف یکپارچه و … می باشد.

سپس آویز های سقف به واسطه­ی یک سری قطعات مخصوص، مثل کلیپس های خم نشده که لبه هایی چَنگَک مانند دارن و در عکس زیر می­بینین، داخل F47 ها مهار میشن و باعث تحمل وزن سازه­‌ی زیرین میشن. البته در تصویر قبل این اتصال به وسیله ی قطعه ی آویز دیگه ای نجام شده بود. بعد از اینکه تکه پنل مورد نظر را آماده کردید باید با اره محل خط کشی شده را برش دهید تا بتوانید بخش معیوب و خراب را خارج کنید. به دلیل سبک بودن وزن کناف ها حمل آنها آسان است و همین امر باعث می شود که سرعت اجرای کار بالا برود. صفحات گاردکس برای مکان هایی که احتمال کپک زدگی، حریق و رطوبت وجود دارد بیشترین کارآیی را دارند زیرا در برابر این شرایط بسیار مقاوم هستند. این کار به چند دلیل توصیه نمی شود اما راهکار هایی برای آن وجود دارد .ازجمله آنکه معمولا استفاده کنندگان از کناف ، به دنبال طرح های مدرن هستند و ابزارهای گچی ( حداقل با شیوه های قدیمی ) با مدرنیته تعارض دارد.

کناف سقف و هزینه های اجرای کناف سقف

زمانی که برای نصب سازه کناف، امکان آویزگیری وجود نداشته باشد، از سقف کاذب ی کناف استفاده می شود. در این نوشته قصد داریم تا شما را با سقف کاذب کناف بیشتر آشنا کنیم. از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب به شمار می رود که با توجه به ویژگی هایی که دارد توانسته در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد. در اينجا قصد داریم به اشتباهات متعدد در اجراي نا مطلوب سقف کاذب کناف پرداخته و بر آن هستيم تا با اطلاع رساني صادقانه کارفرمايان را از خطرات احتمالي اجراي نامطلوب کناف آگاه سازيم، اشتباهات در سيستم کناف به دو دسته تقسيم ميشوند.

اهمیت اجرای سقف کناف

کناف، بسیار سبک است و به سقف ساختمان فشار زیادی وارد نمی کند. این موارد از فاکتورهایی هستند که شما در هنگام خرید با آن روبه رو می شوید. در حالی که بخواهید آن را نصب و به اجرا در بیاورید نیز باید یک هزینه جداگانه ای را برای آن در نظر بگیرید. البته لازم به ذکر این نکته می باشد که از آنجایی که این سقف ها بسیار حساسیت بالایی دارند، بهتر است نصب آن را به یک فرد متخصص بسپارید تا شاهد هیچگونه خطا و یا خسارت نباشید. از اصلی ترین پارامترهایی که شما می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، قطعاتی است که تشکیل دهنده کناف می باشند.

  • سازه های U36 را می توان به اندازه های موردنیاز برش زد و سپس با تراز لیزری آن ها را تراز کرد.
  • شتاب و سرعتی که توسط دستگاه هیلتی به فشنگ داده میشه، به وسیله ی باروت موجود در چاشنی دستگاه هیلتی اتفاق میفته.
  • از تکنیک نورپردازی در سقف می‌توان برای کناف پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی، راهرو و سقف کناف آشپزخانه بهره برد.
  • عمر و زیبایی این سازه ها معمولا بین ۷-۹ سال در نظر گرفته میشود و بعد از آن نیاز به تغییرات دارند.
  • تیم های نصب و اجرای سمیران آماده ارائه خدمات اجرای محیط های دکوراسیون شما هستند.
این شرکت همان شرکت کناف ایران می باشد که تحت نظر شرکت کناف آلمان فعالیت می نمود. در سال 1399 با توجه به تحریم های بین المللی مجبور به قطع همکاری مستقیم با کناف آلمان و تغییر اسم خود به کی پلاس شد. این ساختار شامل قابهای فولادی سبک ساخته شده با مقاطع C،CW و U،UW بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند. اجرای کناف یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود .

این نوع سقف کاذب کنافی را با توجه به وسایل و اجزای دیگر منزل طراحی می‌کنند. در حال حاضر سقف های کاذب محبوبیت زیادی دارند و برای ساختمان های تجاری , اداری , مسکونی و.. سقف های کاذب نمایی است که برای پوشش سقف اصلی در نظر گرفته می شود این سقف ها از لحاظ طرح بسیار متنوع بوده و از متریال هایی مانند پی وی سی , کناف , چوبی , سقف کناف پلکسی ( طلقی ) و….

برای تعمیر ترک خوردگی کناف می توانید با تعمیرکاران متخصص شرکت بدادم که در بخش خدمات کناف سقف فعالیت دارند، تماس بگیرید. صفحات گاردکس در ترکیبات خود دارای یک هسته گچی می باشد که با لایه ای از جنس فیلییس فایبر گلاس پوشانده شده است. این صفحات با محیط زیست سازگارند و مقاومت بالایی در برابر حریق، رطوبت و کپک زدگی دارند. صفحات روکش دار گچی که در چهار نوع مختلف تولید می شوند، یکی از مواد تشکیل دهنده کناف می باشد. زیر قیمت کارخانه کناف ایران همراه با بروز رسانی منظم قیمت محصولات سقف کاذب می باشد.

دیوارهای دکوراتیو یا تزئینی کناف