پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet 1320

پرینتر چند کاره HP LaserJet Pro M426fdw از محصولات بالارده شرکت اچ پی میباشد که برای مصارف اداری و یا مصارف خانگی سنگین بهینه سازی شده سایت 10printer است. بنابراین اگر در نظر دارید که چاپگر اچ پی خود را، به صورت پیشفرض انتخاب کنید باید مراحلی که در ادامه گفته خواهد شد را طی کنید. همانگونه که گفتیم، این چاپگر به اسکنر نیز مجهز است که سرعت اسکن آن برابر با 2.4 ثانیه و عمق اسکن آن نیز 24 بیت می باشد. Carbon به دلیل استفاده از فناوری اختصاصی Digital Light Synthesis یا به اختصار DLS که سرعت و رزولوشن بالا را ادغام میکند، در بین دیگر پرینترهای سه بعدی دندانی و حتی رزینی بینظیر است. مدت زمانی که برای اسکن 4 برگ کاغذ با استفاده از تابع ADF بدست آمد، 9/50 ثانیه بود. در نظر داشته باشید که پرینتر فوق برای کسانی طراحی شده است که حجم چاپی کمی دارند؛ درنتیجه اگر به دنبال چاپ متن هستید یا حجم کاری بالایی دارید، بهتر است به سراغ پرینترهای لیزری برای چاپ متن و پرینترهای جوهرافشان مخزندار برای چاپ عکس در تعداد زیاد بروید. متاسفانه به نظر میرسد بدنه دستگاه خصوصا در طرفین از استحکام بالایی برخوردار نبوده و گرمای تولید شده توسط دستگاه نیز محسوس است بنابراین بهتر است در انتخاب محل قرارگیری آن دقت کنید.

با توجه به این نکته که ابزار مورد بحث ما برای پشتیبانی از حجم کاری بالایی طراحی شده، دریچههای متعددی برای تهویه هوا و خروج گرمای دستگاه در اطراف بدنه تعبیه شده است. ویژگی دیگری که این دستگاه دارد، قابلیت کپی اسناد می باشد. از طرفی به کمک ویژگی Duplex قابلیت چاپ اسناد در هر دو طرف کاغذ و به صورت خودکار توسط این پرینتر امکانپذیر میباشد و در نتیجه در زمان، هزینه و میزان مصرف کاغذ نیز صرفهجویی خواهد شد. شما هم اگر به هر دلیلی به یک پرینتر یا دستگاه پرینت نیاز دارید، خوب است اول اطلاعاتی دربارهاش به دست بیاورید و بعد از خرید آن لذت ببرید.

MF112 یک گزینه ایده آل برای کاربرانی که به دنبال یک پرینتر چند منظوره انعطاف پذیر هستند، خواهد بود و سه کاره بودن آن شما را از خرید دستگاه کپی و اسکنر نیز بی نیاز می کند. البته قابلیت چاپ دو رو در این مدل تعبیه نگردیده است که ضعف این دستگاه محسوب میگردد. محفظه بیرونی این دستگاه از مواد ضد حریق ABS/PC تشکیل شده است و کل دستگاه فقط دارای سه دکمه می باشد. آنها برای توسعه یک ربات ۴ متری که می تواند ۳ لایه از مواد را همزمان اعمال کند، با LS2N که یک آزمایشگاه متخصص رباتیک است همکاری کردند.

این افزایش ظرفیت برگه برای شما بدون هزینه نخواهد بود و پس از اضافه کردن سینی اختیاری، وزن پرینتر به 15.8 کیلوگرم افزایش خواهد یافت و شاهد افزایش ارتفاع 13 سانتی متری پرینتر LaserJet Pro M426fdw اچ پی خواهیم بود. پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet 1320 یک پرینتر با کیفیت می باشد که توانایی چاپ اسناد به رنگ مشکی را دارد و می تواند نوشته های شما را با رزولوشن 1200x1200dpi به چاپ برساند. همچنین وجود یک صفحه نمایش روی آن باعث می شود که فرایند کار دستگاه را ارزیابی کرده و با استفاده از دکمه هایی که قسمت جلویی آن تعبیه شده است، می توانید اسناد چاپی خود را مدیریت کنید. اسکن به رایانه شخصی با فرمت های TIFF / JPEG / PDF ویژگی دیگر اسکنر رنگی آن است، اما متاسفانه قابلیت تشخیص متن OCR را ندارد. اما چه میشود اگر دستگاهی باشد که همهی این کارها را به تنهایی انجام دهد؟

این ماشینهای قدرتمند قادرند که تصاویر شما را اسکن کرده، چاپ کنند و در نهایت به مخاطب مورد نظرتان ارسال کنند؛ در حالی که همهی این کارها در زمانی اتفاق میافتد که شما وقتتان را صرف فعالیتی مهمتر کردهاید. سرعت چاپ معادل 38 برگه در هر دقیقه گزارش شده است که این موضوع سبب میشود حجم زیادی از زمان شما در اداره و یا دفتر فنی، برای انتظار چاپ برگه تلف نشود. این پنل به یک نمایشگر LCD دو خطی مجهز میباشدکه قابلیت نمایش ۱۶ کاراکتر را در هر سطر دارد. همچنین بلید یا مگنت وظیفه توزیع یکدست تونر بر روی کاغذ را به عهده دارد.

مسلما مهمترین وظیفه یک پرینتر، قدرت و امکانات آن در چاپ اسناد میباشد. استفاده از پرینترهای سه بعدی در بین انواع پرینتر، موضوعی داغ در بین متخصصان و صنایع مختلف است و به تازگی با قیمت مقرونبهصرفهای هم در دسترس است. به طور کلی بهتر است قبل از خرید پرینتر، راهنمای خرید آنها را مطالعه کرده و متناسب نیاز خود انتخاب کنید. پیش از این به بررسی و راهنمای خرید پرینتر جوهرافشان و پرینتر لیزری پرداختیم که در صورت نیاز میتوانید از این محصولات نیز دیدن کنید. با این وجود آنچه که در مجموع در خصوص این پرینتر چندمنظوره میتوانیم بگوییم این است که شما با یک ابزار کارامد روبهرو هستید. این پرینتر از کارتریج 047 با قابلیت چاپ حداکثر 1600 صفحه تک رنگ (تا قبل از تعویض کارتریج) بهره می برد و از روش چاپ پرتو لیزری تک رنگ استفاده می کند. قبل از کپی گرفتن میتوانید اندازه نسخههای کپی را از 25% تا 400% تغییر دهید.

قرار دادن کاغذهایی با اندازه های مختلف به صورت همزمان باعث اختلال در چاپ میشود. این ویژگی تنها با فشردن کلید ECO تعبیه شده روی پنل کنترل ابزار فعال و تنظیمات پیشفرض آن به صورت خودکار روی دستگاه اعمال خواهد شد. سرعت چاپ متوسط و دقت چاپ 600 در 600dpi از ویژگی های مثبت این پرینتر است . اغلب وضوح پرینترهای جوهر افشان حدود 600 DPI میباشد اما در حال حاضر وضوح بالاتر نیز در بازار موجود است. وقتی به بازار خرید و فروش دستگاههای اداری مراجعه میکنید، متوجه میشوید که قیمت خرید پرینترهای جوهرافشان بسیار پایین است. اگر با فرآیندهای اداری سروکار داشته اید، حتما دستگاههای مختلفی را دیدهاید که هر کدام وظایف مختلفی همچون چاپ کردن، کپی گرفتن، اسکن کردن و یا فکس دارند. کیفیت بالای چاپ و تکثیر اسناد، قابلیت اسکن رنگی و امکان اتصال مستقیم به خط تلفن برای ارسال و دریافت فکس، شما را از خرید دستگاههای مجزا و صرف هزینه بالا برای انجام کارهای روزمره نجات خواهد داد. پرینترهای رنگی، برای چاپ تصاویر هستند و نباید از آنها برای چاپ اسناد سیاه و سفید استفاده کرد. 1. یکی از ساده ترین راه های تقسیم این دستگاه، جداسازی آن بر اساس قابلیت چاپ اسناد رنگی یا سیاه و سفید است.

یکی از بهترین راه ها برای هرگونه سرویس و یا تعمیر پرینتر hp مراجعه به نمایندگی های معتبر اچ پی می باشد. در غیر این صورت بهتر است برای تعمیر پرینتر اچ پی با پین ورک تماس بگیرید. بعد از مشخص کردن انتظارات خود از پرینتر و قبل از اقدام به بررسی مدل های برندهای مختلف پرینتر بهتر است به صورت کلی با انواع پرینتر آشنا باشید. یکی از نکاتی که قبل از خرید پرینتر باید درباره آن تحقیق کنید، توجه به هزینه ملزومات و مواد مصرفی است. در این مقاله سعی کردیم درباره پرینترهای لیزری، نحوه کارکرد و مزایا و معایب آنها توضیح دهیم. در این مقاله به معرفی تولید کنندگان چاپگرها می پردازیم در صورتی که تمایل دارید بهترین تولید کنندگان این حوزه را بشناسید تا پایان با ما همراه باشید. در مقاله حاضر به پرینتر لکسمارک E260 خواهیم پرداخت. که به شما امکان می دهد تنظیمات مورد علاقه خود را که ترجیح می دهید به صورت پیش فرض بر تمامی تصاویر اعمال گردد ، ذخیره نموده و به راحتی روی هر تصویری که مایل باشید ، اعمال نمایید. علاوه بر این، اتصال استاندارد USB 2.0 با سرعت بالا و سازگاری کامل با هر دو سیستم عامل ویندوز و مک به این معنی است که شما به سادگی به این دستگاه متصل شده و آماده چاپ خواهید شد.

وضوح استاندارد در اکثر پرینترهای لیزری 600 DPI است، در حالی که مدلهای تولیدی پیشرفتهتر میتوانند وضوح 2400 DPI را هم داشته باشند. این که شانس تعمیر پرینتر اچ پی چقدر است، هم به مهارت تعمیرکار بستگی دارد و هم به یک عامل دیگر که با عنوان تعمیرپذیری شناخته می شود. میزان تعمیرپذیری پرینترهای اچ پی در حالت کلی، متوسط است. یا اینكه از طریق Wireless 802.11 b/g/n به پرینتر لیزری اچ پی Laser MFP 135w، دستور پرینت بدهید. از جمله پرینتر هایی که امروزه در مکان های کوچک و بزرگ می توان آن را به راحتی مشاهده نمود، پرینتر های جوهر افشان و پرینتر های لیزری اچ پی می باشند. این اسکنر قابلیت سازگاری با استانداردهای TWAIN و WIA را دارد و در نتیجه به راحتی میتوانید از آن در محیطهای متفاوت استفاده نمایید. در نهایت لازم است بدانید که بزرگترین سایز برگه پشتیبانی شده به وسیله این پرینتر معادل سایز A4 بوده و با سرعت چاپ 38 برگه در دقیقه، شما دیگر برای پرینت برگههایتان نیازی به منتظر ماندن در کنار پرینتر نخواهید داشت.

پیشنهاد میکنیم که بیشتر از 4000 برگه در ماه با استفاده از این پرینتر چاپ نکنید. با خرید پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro M426fdw تمامی نیازهای دفتر و یا اداره خود را با یک انتخاب هوشمندانه برطرف خواهید ساخت. پرینتر لیزری اچ پی مدل 107a یک ماشین اداری ایده آل برای کاربرانی است که کمتر از 1500 صفحه در ماه چاپ می کنند. از آنجایی که دستگاه به صورت مستقیم به خط تلفن متصل میشود، شمارهگیری از طریق پنل کنترل تعبیه شده روی ابزار نیز امکان پذیر است و با استفاده از ویژگی Auto Dial قادر خواهید بود تا 200 شماره تلفن را در حافظه ابزار ذخیره کرده و برای شمارهگیری سریع از آنها استفاده نمایید. یک ویژگی دیگر Cara Print 4.0 این است که نرمافزار آن با نرم افزارهای CAD رایج مانند: Cara CAD، Dental System، DentalCAD یا DWOS CAD سازگار است.

کارایی و ویژگی آن همانند پرینتر لیبل زن است. به گفته سامسونگ میزان مصرف انرژی توسط این دستگاه چند منظوره پایین بوده و همچنین قرار دادن آن در حالت ECO موجب کاهش مصرف کارتریج و نیز کاغذ خواهد شد. هرچند ممکن است نیازی به برخی از امکانات پرینترهای چندکاره نداشته باشید اما خرید آنها برای کاربران خانگی توجیه پذیر است چون نه تنها قیمت آنها از خرید یک اسکنر و یا فکس جدا پایین تر است بلکه جای بسیار کمتری نیز اشغال میکنند. اما شاید یکی از نقاط ضعف و منفی این پرینتر های لیزری رنگی، قیمت بالای آن ها باشد که خرد آن را برای اکثر افراد مشکل نموده است. برای راهاندازی این پرینتر میتوانید از اینترفیس USB 2.0 و اینترفیس RJ-45 که در پشت بدنه دستگاه قرار دارند استفاده نمایید.

رزولوشن اسکن برای این پرینتر معادل 1200×1200 dpi است. میتوانیم بگوییم نویز دستگاه در زمان فعالیت آن محسوس و به میزان قابل انتظار میباشد اما صدای آزار دهندهای را ایجاد نخواهد کرد.در نهایت بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که این دستگاه با ابعاد 406 میلیمتر طول، 384 میلیمتر عرض و 338 میلیمتر ارتفاع، وزنی در حدود 3/10 کیلوگرم دارد. حالا که حسابی در مورد خرید پرینتر خانگی اطلاعات کسب کرده و با فناوریهایشان آشنا شدهاید، بد نیست با برندهایشان نیز آشنا شوید. پرینترهای لیزری میتوانند اشکال و تصاویر را چاپ کنند، اما این تصاویر چاپی قابل قیاس با عملکرد پرینتر جوهری نیست. اما در صورتیکه کارت های شما جهت حضور و غیاب و یا تردد قرار است در مجمعه شما استفاده شود بهترین انتخاب، تکنولوژی کامل یعنی تکنولوژی غیر مستقیم است. با این وجود دو سطح دیگر از تفکیکپذیری را نیز برای دستیابی به کیفیت بالاتر در اختیار شما قرار میدهد که شامل 196×203 و 300×300 نقطه در اینچ میباشند.