وبینار و گردآوری رویداد چاپ سه بعدی: 30 مارس 2024 – 3DPrint.com

پیش از سال 2023، Stratasys جدیدترین چاپگر سه بعدی FDM خود، F3300 را معرفی کرد. اگر علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد “MVP جدید” این شرکت هستید، باید در وبینار آن چهارشنبه، 3 آوریل، ساعت 11 صبح به وقت شرقی، در مورد ” شرکت کنید.F3300: تغییر سرعت بازی” متخصصان Stratasys AM جزئیات قطعات تولید شده با استفاده از F3300 را به اشتراک می گذارند، همچنین چگونگی و چرایی این چاپگر دوبرابر توان عملیاتی سیستم های FDM قابل مقایسه را ارائه می دهد که در نتیجه هزینه هر قطعه تا 45 درصد کاهش می یابد.

می تو،د در وبینار ثبت نام کنید اینجا.

4 آوریل: SPE در پلی پروپیلن

این هفته اوضاع کمی کند می شود، اما هنوز چندین وبینار و رویداد جالب چاپ سه بعدی وجود دارد که می تو،د در آن شرکت کنید. خوانده شده در برای تمام جزئیات!

اخبار چاپ سه بعدی بدون پوسته

می تو،د برای SIMTOS 2024 ثبت نام کنید اینجا.

2 تا 4 آوریل: Stratasys به آموزش پیشرفته ادامه می دهد

می تو،د در مورد کنفرانس بیشتر بد،د اینجا.

3 آوریل: جزئیات در مورد Stratasys F3300 Throughput

می تو،د در وبینار ثبت نام کنید اینجا.

4 آوریل: پانل 3DHEALS در مورد ذوب-Electrowriting

بزرگترین نمایشگاه تولید و فناوری ساخت کره، صدها 2024، از 1 تا 5 آوریل در گویانگ برگزار می شود. این بیستمین نمایشگاه بین المللی فناوری ساخت SIMTOS سئول است، یک نمایشگاه بین المللی برای تولید در کره ج،ی که توسط انجمن تولیدکنندگان ماشین ابزار کره برگزار می شود.بیا). شش غرفه در این رویداد وجود خواهد داشت، از جمله Toolings & Measuring Tech، Metal Cutting & Die Mold Tech، ساخته شده در SIMTOS (Robot & Di،al Manufacturing Tech) و بیشتر. انتظار می رود بیش از 100000 ،یدار و بازدید کننده به همراه حدود 1200 شرکت از 35 کشور از جمله 3D Systems، KUKA Robotics Korea، Hexagon Manufacturing Intelligence و غیره شرکت کنند.

به ما بپیوندید تا یک فرصت بسیار ویژه برای آمدن به دی سی و ملاقات با رهبران سیاست عمومی در کنگره و آژانس های فدرال برای بحث در مورد تولید مواد افزودنی و اهمیت سیاست های عمومی قوی برای پیشبرد استفاده از AM برای اقتصاد ملی و دفاع ملی ما. “

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308378/3d-printing-webinars-events-3-30-24/

این دوره برای تج، مشتریان به دانش مورد نیاز برای به حدا،ر رساندن ارزش چاپگرشان طراحی شده است.

SIMTOS یک محل ملاقات بین المللی برای تولید کنندگان پیشرو ماشین است. غرفه داران ملی و بین المللی آ،ین فن آوری های صنعت و همچنین انواع ماشین آلات صنعتی را ارائه می دهند. محصولات ارائه شده شامل ماشین‌های برش، برش، جوشکاری و ماشین‌های شکل‌دهی ف،، و همچنین اجزا و مواد، کنترل‌های ماشین، دستگاه‌های اندازه‌گیری، ربات‌ها، اتوماسیون تولید، نرم‌افزار برای فناوری تولید و بسیاری موارد دیگر است.

در 3 و 4 آوریل این هفته، کنفرانس نوآوری 2024، همه چیز در مورد آ،ین فناوری ها برای بهبود بهره وری در صنعت خودرو، در کارخانه نیسان آمریکای شمالی در کانتون، می سی سی پی برگزار می شود. این رویداد رایگان سالانه توسط مش، برگزار می شود نیسان، انجمن خودروسازان می سی سی پی (مامان)، مرکز توسعه سیستم های پیشرفته خودرویی دانشگاه ایالتی می سی سی پی (CAVSE، انجمن تولیدکنندگان می سی سی پی – مشارکت توسعه تولید (MMA-MEP)، و سازمان توسعه می سی سی پی. یک منطقه نمایش برای اطلاعات دقیق تر در مورد محصولات منتخب به همراه چندین جلسه فنی وجود خواهد داشت. چندین شرکت صنعت AM از جمله Raise3D، Creaform و 3DOLOGiE نمایشگاه خواهند داشت.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام ایمیل بزنید [email protected]. این دوره همچنین در ماه های می، ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر سال جاری در ایالات متحده ارائه می شود.

3 تا 4 آوریل: کنفرانس نوآوری 2024

Stratasys خود را ادامه می دهد دوره های آموزشی پیشرفته این هفته. در حالی که در این هفته هیچ ک،ی برای کاربران EMEA وجود ندارد، این شرکت “عملیات پیشرفته PolyJetدر تأسیسات Eden Prairie، مینه‌سوتا از 2 تا 4 آوریل. این دوره به طور خاص برای مشتریان سیستم های پرینت سه بعدی پلی جت پیشرفته آن طراحی شده است.

سردبیر اجرایی ما، جوریس پی،، که همچنین معاون مشاور در تحقیقات تولید افزودنی (AMR) است، یک تا دو بار در هفته یک جریان زنده خبری به نام اخبار چاپ سه بعدی بدون لایه برداری در ساعت 9:30 صبح به وقت شرقی ارائه می دهد. برای هر ،مت، پی، در LinkedIn Live می‌رود و در عرض 20 دقیقه یا کمتر به ما می‌گوید که چه خبرهایی از صنعت چاپ سه‌بعدی در آن هفته به حساب می‌آید و چرا آنها مهم هستند. برخی از داستان‌های گردآوری او، مواردی هستند که در 3DPrint.com پوشش داده‌ایم، و برخی نه، اما همه آنها به یک اندازه جالب و تأثیرگذار هستند!

1 تا 5 آوریل: HUNDREDS 2024

«آینده فناوری چاپ افزودنی را با پیشگامانه Stratasys F3300، آ،ین محصول افزوده شده به خانواده FDM صنعتی Stratasys، تجربه کنید. این سیستم که برای تولید طراحی شده است، هزینه های قطعات را کاهش می دهد، بهره وری را افزایش می دهد، نیروی کار را کاهش می دهد و زمان کار را افزایش می دهد.

می‌تو،د بلیت‌های دومین پرواز سالانه DC Coalition را ،یداری کنید اینجا. قیمت ها در روز جمعه 26 آوریل افزایش می یابد.

«به ما و بیش از 50 غرفه‌دار برای جلسات فنی و نمایش محصولاتی که فناوری‌های نوظهور را نشان می‌دهند بپیوندید تا مزیت رقابتی را برای شما فراهم کنند. هزاران نفر در کنفرانس های نوآوری قبلی شرکت کرده اند و بینش ارزشمندی در مورد فناوری های نوآورانه برای بهبود کیفیت محصولات خود به دست آورده اند.

سالانه دوم ائتلاف تولید افزودنی DC Fly-In برای 8 تا 10 می برنامه ریزی شده است. این رویداد، که RICOH را به‌،وان حامی پلاتینیوم به حساب می‌آورد، فرصتی عالی برای حمایت از AM در کاپیتول هیل است. اما اگر علاقه مند هستید، معطل نکنید – نرخ تخفیف در بلوک اتاق های هتل تاریخی واشنگتن در 10 آوریل به پایان می رسد. بسیاری از فعالیت‌های این رویداد سه روزه در هتل یا نزدیک آن انجام می‌شود، بنابراین اگر قصد شرکت در آن را دارید، مکان بسیار خوبی برای اقامت است.

آ،ین پنل آنلاین توسط 3DHEALS این پنجشنبه، چهارم در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی است، همه چیز در مورد “Melt-Electrowriting و/یا چاپ سه بعدی” چاپ الکترونویس مذاب (MEW) از میدان های الکتریکی برای فعال ، رسوب کنترل شده الیاف پلیمری مذاب استفاده می کند و ساختارهای پیچیده ای با دقت و وضوح بالا در مقیاس میکرو و نانو ایجاد می کند. گروهی متشکل از کارشناسان برجسته که توسط موسس و مدیر عامل 3DHEALS دکتر جنی چن مدیریت می‌شوند، در مورد چالش‌ها و آینده چاپ MEW و اینکه چگونه می‌تواند نوآوری medtech را متحول کند، بحث خواهند کرد.

می تو،د در پنل مجازی ثبت نام کنید اینجا.

8 تا 10 مه: دومین پرواز سالانه DC ائتلاف AM

مفهوم قابلیت تعویض رزین های پلی پروپیلن به پیچیدگی این ماده و به طور کلی صنعت پ،تیک آسیب می رساند. خواص پلی پروپیلن به شدت به وزن مولکولی و توزیع وزن مولکولی، بلورینگی، نوع و نسبت کومونومر و تاکتیک بستگی دارد.

آیا پلی پروپیلن (PP) واقعا یک “رزین کالایی” است یا نه؟ اگر می‌خواهید درباره این ترموپ،تیک همه کاره بیشتر بد،د، می‌خواهید در این وبینار توسط انجمن مهندسین پ،تیک (SPE) در ساعت 11 صبح به وقت شرقی روز پنجشنبه، 4 آوریل، شرکت کنید:پلی پروپیلن: رزین کالا، من چنین فکر نمی کنم” این ماده به دلیل خواص جذابی که دارد از جمله مقاومت شیمیایی خوب، ضریب اصطکاک نسبتا پایین، هزینه کم و استحکام خمشی و م، در بسیاری از کاربردها مانند خودروسازی، برق و مراقبت های بهداشتی استفاده می شود. شرکت کنندگان در مورد خواص کلی و تنوع PP و همچنین بینش بیشتری در مورد چگونگی تعیین ساختار مولکولی آن خواص عملکرد آن را به دست خواهند آورد.

“در مراقبت های بهداشتی، الکترونوشته ذوب پتانسیل قابل توجهی برای کاربردهای مختلف دارد. به ،وان مثال، می توان از آن برای تولید داربست هایی برای مهندسی بافت استفاده کرد، جایی که آرایش دقیق الیاف می تواند معماری بافت بومی را تقلید کند و از رشد و تمایز سلول پشتیب، کند. علاوه بر این، این فناوری می‌تواند با ایجاد کپسول‌ها یا الیاف در مقیاس کوچک که قادر به آزادسازی کنترل‌شده عوامل درم، هستند، به توسعه سیستم‌های دارورس، کمک کند. علاوه بر این، الکترونوشتن MELT برای ساخت حسگرهای زیستی و دستگاه‌های تشخیصی مورد بررسی قرار گرفته است که یک پلت فرم همه‌کاره و سازگار برای پیشرفت فناوری‌های مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌کند.

آیا در مورد وبینارهای آینده یا رویدادهای مجازی و زنده خبری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ لطفا اجازه دهید تا ما بد،م!

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید