نجات پری پری نیوزیلند: تخم مرغ های چاپ شده سه بعدی در یکشنبه عید پاک – 3DPrint.com

لی در آن زمان توضیح داد: «از آنجایی که تنها 40 مورد از این پرندگان در جهان باقی مانده است، هرگز نمی‌توانستند تا،یدرمی برای یک نمایشگاه دریافت کنند.

با بهبود بودجه، DOC طراح، تصویرگر و عکاس مستقر در اوکلند را سفارش داد. شان لی برای ایجاد تخم مرغ های چاپ شده سه بعدی، طراحی شده برای مطابقت با تخم مرغ های واقعی در اندازه، رنگ، بافت، شکل، وزن و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش. این ماکت ها توسط هنرمند و زیست شناس دریایی، کارینا سیم اسمیت، با دست نقاشی شده اند. لی بر بازسازی، حفاظت و پیشگیری از آلودگی بسیار متمرکز است و در سال 2018 بازگشته است. چندین طعمه تارا iti پرینت سه بعدی ساخته است “به ،وان ابزاری برای حفاظت، آموزش و حمایت.” او همچنین است ماکت های پرینت سه بعدی این پرندگان کمیاب برای موزه Mangawhai

اگر هنوز امیدوار بودید که تخم مرغ های عید پاک چاپ شده سه بعدی داشته باشید، این زیبا را ببینید تخم مرغ مشبک عید پاک توسط کاربر Thingiverse dazus!

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

“DOC واقعا خوش شانس است که از حمایت ESF برای تولید این تخم مرغ های سه بعدی برخوردار است که یک ابزار مدیریتی حیاتی برای صرفه جویی در تارا iti هستند.” گفت Ayla Wiles، DOC تنوع زیستی رنجر، Whangārei. آنها به ما این امکان را می‌دهند که بهره‌وری را بهبود بخشیم و لانه‌ها را بدون از دست دادن تخم‌های واقعی در این فرآیند نجات دهیم.»

دو تخم‌مرغ چاپ‌شده سه‌بعدی، لانه‌ی پری تارا iti/NZ را در Mangawhai نگه می‌دارند – یکی از تنها پنج مک، که اکنون پرندگان ساحلی در معرض خطر انقراض در آن زاد و ولد می‌کنند. ع،: DOC

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308374/saving-the-new-zealand-fairy-tern-3d-printed-eggs-on-easter-sunday/

ناتالی جساپ، مدیر کل ESF گفت: “این سال بسیار دلگرم کننده بود که شاهد پیشرفت DOC، داوطلبان، گروه های اجتماعی و باغ وحش اوکلند برای افزایش تعداد تارا iti ها باشیم.” ما خوشحال بودیم که تخم‌های جایگزین در نگهداری مکان‌های لانه‌سازی در دوره‌های پرخطری که از تخم‌های واقعی در باغ‌وحش اوکلند مراقبت می‌شد، موفق بودند – آن‌ها آنقدر واقع‌گرا بودند که پرندگان والدین نمی‌دانستند که روی چیز واقعی ننشینند.»

جوجه تارا ایتی برای کاوش برای مدت کوتاهی از لانه خود در Waipū خارج می شود. ع،: عرضه شده / دارن مارکین

تلاش‌های حفاظتی مانند این یکی از موارد مورد علاقه من از چاپ سه بعدی است. من دوست دارم ببینم چگونه می توان از این فناوری برای تبدیل جهان به مک، بهتر با کمک به حیوانات استفاده کرد.

رنجر هری هیوود در حال قرار دادن تخم مرغ های ماکت چاپ شده سه بعدی در لانه تارا iti. ع،: DOC / شانا کورتنی

DOC گزارش می دهد که تخم مرغ های پری پری که چاپ سه بعدی شده اند آنقدر شبیه به تخم مرغ های واقعی هستند که پرندگان حتی نمی دانند که آنها عوض شده اند. بعلاوه، این کپی‌ها به وضوح کار می‌کنند، زیرا ابتکار یک فصل تولید مثل رکوردشکنی را با 22 تخم‌گذاری و 14 جوجه بیرون آورده گزارش کرد.

تخم مرغ پری / تارا iti (L) و تخم مرغ ساختگی چاپ شده سه بعدی (R) که در برنامه محافظت از لانه استفاده می شود. ع،: عرضه شده / DOC

در طول دوره‌های پرخطر، کارکنان DOC تخم‌ها را از لانه‌های پری می‌گیرند و آن‌ها را در انکوباتورها قرار می‌دهند. باغ وحش اوکلند. تخم های واقعی با تخم های تقلبی جایگزین می شوند، بنابراین پرندگان هنوز چیزی برای جوجه کشی دارند. ابتدا از تخم مرغ های چوبی رنگ شده با دست و سپس از تخم مرغ های واقعی با موم در مرکز توخالی استفاده شد. اما سال گذشته، DOC بودجه ای را از این سازمان دریافت کرد بنیاد گونه های در معرض خطر (ESF) – نجات جان برای بهبود روش های کپی تخم مرغ خود.

امروز به افتخار یکشنبه عید پاک، یک داستان ویژه در مورد تخم مرغ های چاپ شده سه بعدی برای شما آورده ایم، اما این قطعه معمولی تخم مرغ عید پاک شما نیست. را اداره حفاظت از محیط زیست (DOC) در نیوزیلند از پرینت سه بعدی برای کمک به محافظت از تخم های پری درنای بسیار در خطر انقراض یا تارا ایتی استفاده می کند. به گفته موسسه جانورشناسی ZSL، این موجود با صدای جادویی نادرترین پرنده بومی نیوزلند برای زادآوری است که تنها 9 جفت تولید مثل باقی مانده است و تنها چند محل تولید مثل باقی مانده است. پرینت سه بعدی اغلب به ،وان یک ابزار حفاظت از حیات وحش استفاده می شود، و DOC در این مورد برای ایمن نگه داشتن تخم مرغ ها در طول دوره های پرخطر مانند طوفان و جزر و مد به آن روی آورد و در نتیجه به بقای گونه را تضمین کند.

درنای پری که زم، گسترده بود، یک پرنده کوچک ساحلی است که ترجیح می دهد تخم های خود را در سواحل شنی با پوشش گیاهی محافظ کمی بگذارد. در اوکلند فقط پنج مکان اصلی برای ت،یر وجود دارد: پاپاکانوی اسپیت، ساحل پا،ی، ماسه‌های Waipū و Mangawhai، و دهانه جریان Te Arai. از آنجایی که آنها روی زمین لانه می کنند و نه در بالای درختان، این پرندگان کوچک در برابر تهدیدات آسیب پذیرتر هستند. طوفان ها و جزر و مد، همراه با توسعه ساحلی، منطقه لانه سازی آن را ت،یب و کوچک می کند و حیوانات کوچک مانند گربه ها و جوجه تیغی ها به راحتی می توانند از تارا iti یک وعده غذایی درست کنند. DOC مدیریت حفاظت از پرنده را سال‌ها پیش آغاز کرد و محیط‌بانان و داوطلبان کارهایی مانند آویزان ، علائم برای محافظت از لانه‌ها، به دام انداختن شکارچیان، جلوگیری از اختلال در نزدیکی مکان‌های لانه‌سازی و اخیراً مدیریت تخم‌هایشان را انجام دادند.