نمایشگاه چاپ آمریکا، نشست تالار مشاهیر پاییز 2023 را اعلام کرد


تصویری از تالار مشاهیر راک اند رول در کلیولند اوهایو

Americas Print S،w بار دیگر با تولیدکنندگان صنعت چاپ، انجمن ها، تأثیرگذاران صنعت، مربیان و چاپگرها همکاری خواهد کرد تا موفقیت بزرگ رویداد سه روزه افتتاحیه را که در آگوست 2022 برگزار شد، گسترش دهد.

نمایش چاپ آمریکا (APS)، اعلام کرد که نمایش 2024 در روزهای چهارشنبه، 8 مه، و پنجشنبه، 9 مه، 2024 برگزار خواهد شد. نمایشگاه چاپ آمریکا همچنین با Print Across America در اکتبر 2023 برای “اج، تالار مشاهیر” همکاری می کند. هر دو رویداد در مرکز همایش هانتینگتون در کلیولند، اوهایو برگزار خواهند شد.

برای جزئیات بیشتر در مورد رویدادها و شرکای جدید برای APS 2024 در ماه های آینده تماشا کنید!

نمایش چاپ آمریکا 2024

نمایشگاه چاپ آمریکا 2024 بار دیگر مشارکت بخش‌های صنعتی خواهد بود. این نمایشگاه به ،وان یک همکاری بینش و رهبری فکری با سخنرانان مشهور ملی، کارشناسان و رهبران صنعت است که تجربیات خود را به اشتراک می گذارند و به مهم ترین مسائل صنعت، از جمله توسعه نیروی کار می پردازند.

اج، “تالار مشاهیر” APS 2023

APS همچنین خوشحال است که “اج، تالار مشاهیر” را که برای پاییز امسال در 25 اکتبر، روز جه، چاپ برنامه ریزی شده است، اعلام می کند و همزمان با چاپ در سراسر آمریکا برگزار می شود. APS “Hall of Fame Summit” یک رویداد یک روزه است که در مرکز همایش هانتینگتون برگزار می شود. شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت که یک روز قبل از اج، از تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای دیدن کنند و این رویداد با پذیرایی در تالار مشاهیر راک اند رول واقع در بزرگراه مرکز هانتینگتون به پایان می رسد. در این اج، سخنرانان برجسته صنعت و یک جلسه غیر کنفرانسی در بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

چاپ در سراسر آمریکا ماموریت ایجاد یک جشن یکپارچه چاپ با تسهیل، تقویت و حمایت از رویدادهای خانه باز در سراسر کشور است. چاپ در سراسر آمریکا به نظر می رسد قدرت چاپ را در سطح محلی به اشتراک بگذارد و ارتباطی با جامعه ایجاد کند.

درباره نمایش چاپ آمریکا

Americas Print S،w افتتاحیه نمایشگاه تجاری صنعت خود را در آگوست 2022 با یک رویداد سه روزه صنعت چاپ در کلمبوس، اوهایو با موفقیت برگزار کرد. APS22 بر نمایش آ،ین فناوری‌ها، ایجاد ارتباطات و رشد در جامعه چاپ و گرافیک متمرکز بود.

غرفه داران کلیدی عبارتند از Canon، Millcraft، Di،al Print Solutions، Bindtech Inc.، Add-Jet، Graphco، Xeikon، Pitney Bowes، و Kodak. APS 22 همچنین با بسیاری از انجمن های تجاری صنعتی از جمله انجمن ملی صاحبان چاپ و علامت، APAN و PGSF همکاری کرد.

آموزش نقطه کانونی اصلی نمایش افتتاحیه بود و مجریان شامل دبورا کورن، سفیر بین کهکش، در پرینترورس بودند. بیل فارکوهارسون، مربیگری فروش و توسعه رهبری؛ مارک پاتر، مدیر عامل Conduit، Inc. و رهبران صنعت تراویس مایلاکار، و گرگ لاونشیمر، رئیس و مدیر عامل شرکت Millcraft.

درباره محل برگزاری

مرکز همایش هانتینگتون کلیولند یکی از مدرن ترین و راحت ترین مراکز کنفرانس در آمریکای شمالی است. این مرکز در قلب مرکز شهر کلیولند بازسازی شده و متصل به مرکز شهر هیلتون کلیولند، در سال 2013 افتتاح شد و دارای بیش از 225000 فوت مربع سالن نمایشگاه است و از چهل (40) اتاق جلسه و پنج (5) سالن رقص پشتیب، می کند. این مرکز یک تاسیسات LEED Gold است و دارای امتیاز گیگابایت است.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

نمایش چاپ آمریکا، APS s،winfo@americasprints،w.com


رویداد چاپ در سراسر آمریکا روز بین‌المللی چاپ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۳

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://printmediacentr.com/americas-print-s،w-announces-fall-2023-hall-of-fame-summit-and-2024-industry-trade-s،w-dates/