نام های صنعت در افتخارات سال نو شناخته شد

پونام گوپتا برای خدمات به ،ب و کار و خیریه در فهرست افتخارات سال نوی ملکه 2017 جایزه OBE دریافت کرده بود.

تأثیر بخش FE در NI بر جامعه ما اغلب نادیده گرفته می شود و دست کم گرفته می شود، اما اگر می خواهیم اقتصاد خود را دوباره متعادل کنیم و فرصت هایی را برای همه شهروندان خود فراهم کنیم، ضروری است.

Nuprint در ساخت بر،ب های تجاری و صنعتی با کیفیت بالا، از جمله آستین های کوچک، خود ،ب و بر،ب های چرخ دار تخصص دارد.

کیلین در لینکدین این پست را منتشر کرد: «به سختی می توان باور کرد که پس از دریافت جایزه افتخاری NWRC در فارغ التحصیلی امسال، می تواند در صدر قرار گیرد. اعطای مدرک MBE امروز یک شوک بزرگ، یک افتخار بزرگ و همچنین بسیار متواضع بود.

ریچارد هورتون، سردبیر در لانست، همچنین جایزه OBE را برای خدمات به رو،مه نگاری بهداشتی و پزشکی دریافت کرد، در حالی که کاترین بلتون نویسنده و رو،مه نگار تحقیقی برای خدمات به رو،مه نگاری جایزه MBE دریافت کرد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/industry-names-recognised-in-new-year-s-،nours

پونیت گوپتا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل در تامین کننده کاغذ PG Paper برای خدمات به تجارت، خیریه و جامعه در اسکاتلند جایزه OBE را دریافت کرد.

گوپتا در توییتر واکنش نشان داد و گفت: «واقعاً برایش افتخار، متواضع و خوشحالم که به اشتراک می‌گذارم که من در فهرست افتخارات سال جدید اعلیحضرت پادشاه 2023 هستم».

،ین کیلین، مدیر عامل Nuprint Technologies مستقر در لندن، برای خدمات به آموزش بیشتر در ایرلند شمالی، مدرک MBE دریافت کرده است.

«این یک افتخار بوده است که در هیئت مدیره NWRC خدمت کرده‌ام [have] با برخی از بااستعدادترین و متفکرترین افراد کار کرد که در هر کاری که انجام می‌دهند، دانشجو را در اولویت قرار می‌دهند.

PG Paper توسط Puneet و Poonam Gupta در سال 2003 تأسیس شد. بیش از 30 کارمند در سایت Greenock خود در اسکاتلند، با مکان های استراتژیک بین المللی در سراسر جهان، استخدام می کند.

کیلین همچنین رئیس سابق هیئت حاکمه کالج منطقه ای شمال غرب (NWRC) و دریافت کننده جایزه افتخاری در فارغ التحصیلی NWRC در سال 2022 بود.


صنایع چاپ، انتشارات و کاغذ همگی در فهرست افتخارات سال نو، اولین فهرستی بود که توسط شاه چار، سوم اعلام شد.

در زمینه انتشار، ونسا کینگوری، مدیر ارشد بازرگ، Condé Nast بریت،ا و مدیر انتشارات ووگ بریت،ا، جایزه OBE را برای خدمات به صنعت رسانه دریافت کرده است – او قبلاً در فهرست افتخارات تولد ملکه 2016 جایزه MBE را دریافت کرده بود.