هارد دوربین مداربسته اپلیکیشن زینگ باربری آنلاین-امن باش

هارد دوربین مداربسته اپلیکیشن زینگ باربری آنلاین-امن باش در چنین شرایطی، HDD های آبی WD مقاومت نمی‌کنند، زیرا فقط برای اهداف عمومی طراحی شده‌اند. نسخه حرفه‌ای هارد دیسک WD Red با ظرفیت ذخیره‌سازی تا 18 ترابایت موجود است. جز هاردهای کم مصرف وسترن دیجیتال هستند و برای ذخیره سازی اطلاعات مناسب هستند اگر میخواهید فیلم و عکس هاتو رو ذخیره کنید باید از این هارد استفاده کنید. شما می‌توانید تمام سوالات خود را درباره نصب دوربین مدار بسته و نگهداری آن در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید تا یکی از متخصصان دوربین مدار بسته آچاره در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهد. علاوه بر شوک عوامل مختلفی می تواند باعث بروز خرابی در هارد یک سیستم دوربین مداربسته شود.

حداقل (5400 دور در دقیقه) – پیشنهادی (5400 تا 7200 دور در دقیقه)- حداکثر (7200 دور در دقیقه). بالا بودن سرعت دوران یک هارد نشان دهنده بالا بودن سرعت ذخیره و بازیابی اطلاعات است.در صورتی از دوربین های مداربسته با کیفیت و همچنین از دستگاه DVR با قابلیت های خوب استفاده کردید بالا بودن تعداد دور در دقیقه یک هارد دیسک بسیارحائز اهمیت است. سرعت دوران در پردازش اطلاعات و تصاویر ورودی به هارد دوربین مداربسته تأثیربسزایی دارد و به سرعت می تواند تصاویر گذشته را پاک کند و تصاویر جدید را جایگزین آنها کند.

توجه داشته باشید که دستگاه های DVR امروز تقریبا بدون استثنا از کابل ساتا برای اتصال هارد استفاده می کنند. پس توجه داشته باشید که هارد دیسک انتخابی شما هم حتما باید دارای کانکتور ساتا باشد. مهمترین نکته پیش از نصب هارد در DVR اطلاع از این موضوع است که هارد نصب شده در DVR از نوع اینترنال می باشد. این نوع هارد دقیقا مشابه هارد دیسک های مورد استفاده در کامپیوترهای خانگی است. سیگیت برای این منظور هارد دیسک های سری Iron Wolf را در برابر لرزش دائمی ناشی از فعال بودن، مقاوم ساخته و امکان تبادل 180 ترابایت داده در هر سال را برای محصول فراهم آورده تا مشکلی برای بک آپ گرفتن همیشگی اطلاعات روی این ابزار، وجود نداشته باشد. حالا سری Surveillance با نام جدید SkyHawk نامیده می شود، SSHD های تازه FireCuda نام دارند و سری NAS هم به IronWolf تغییر یافته است، یعنی همان هارد دیسک هایی که قادر هستند در تمام طول شبانه روز در شبکه ی کامپیوتری کاربر فعال باقی بمانند.

  • این طبقه‌­بندی مخصوص این شرکت است و باعث شده که هر کاربر به راحتی بتواند برای کاربردی که نیاز دارد، یک هارد دیسک دیجیتال را انتخاب نماید.
  • از برندهای معتبر تولید کننده نقش هارد دوربین مداربسته می توان به برند های معروف و معتبر در بازار شامل برند های SAAGATEوWestern اشاره کرد که هر دو این شرکت ها هارد هایی با کیفیت و ماندگاری بالا و متناسب با دستگاه و دوربین های شما به بازار عرضه می کنند.
  • اگر بخواهیم بهترین هارد دوربین مداربسته را نام ببرید با توجه به انتخاب‌های بسیار از میان هارد ها کمی سخت است ولی بیشتر متخصصان و نصاب های دوربین مداربسته عملکرد هارد وسترن دیجیتال از سری بنفش را نسبت به سایر هاردهای دیگر موجود در بازار ترجیح می دهند.
  • سیستم های نظارتی به رسانه های ذخیره سازی نیاز دارند که بتواند داده ها را به صورت 24 ساعته روی آن ذخیره کرد.

می‌توانید روند پیشرفت تست هارد دوربین مدار بسته را در بخش status ببینید. بعد از تمام شدن تست هارد دوربین بسته، گزینه status به complete تغییر می‌کند. در این حالت، با توجه به رنگی که نمایش داده می‌شود، می‌توانید متوجه شوید که هارد سالم است یا خیر. اگر پس از نصب دوربین مدار بسته با یکی از علائم زیر روبرو شدید احتمالا هارد دوربین مدار بسته شما سوخته است. مدل های دیگری هم از انواع هارد وجود دارد که بیشتر هارد مورد استفاده در سیستم های دوربین مداربسته تا به امروز از مدل HDD بوده است و اخیرا رکوردر های تصاویر DVR یا NVR که از هاردهای SSD پشتیبانی می کنند در حال عرضه شدن به بازار هستند.

پس از باز نمودن کامل کیس دستگاه ذخیره ساز، برد مدار الکترونیکی اصلی دستگاه قابل مشاهده است. همچنین سیم هایی با زنگهای سیاه، قرمز و زرد داخل بدنه وجود دارد که از آن باید برای تغذیه هارد استفاده کنید. فروشنده میگفت این DVR که خریدی با کش 64 مشکل داره و هارد رو می سوزونه و حتما باید کش هارد 32 باشه. آیا همچین چیزی امکان داره؟؟؟ فقط به خاطر کش هارد بسوزه؟ با تشکر. در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید باید در منوی هارد دیسک، هارد شما به درستی امن باش شناخته شده باشد. (شکل پورتها به صورتی است که امکان اشتباه وصل کردن انها وجود ندارد) سپس کابل تغذیه را که در داخل DVR وجود دارد به هارد وصل کنید.

هارد بنفش 6 ترابایت وسترن دیجیتال

هارد دیسک های معمولی، نهایتا به مدت 6 روز در هفته و هر روز 8 ساعت کار می کنند و دارای عملکرد متوسطی هستند. کمپانی وسترن دیجیتال هارد دیسک های خود را با رنگ های مختلف برای مصارف مختلف تولید و نشانه گذاری می کند. برای اطلاع از مدل های مناسب با تلفن های شرکت تماس گرفته و کارشناسان فروش صحبت کنید.

شصت‌وچهار مگابایت حافظه‌ی کش برای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده تا احتمال ازبین‌رفتن داده‌ها هنگام ذخیره‌شدن به صفر برسد. به دلیل کیفیت ساخت بالای هارددیسک سازنده اعلام کرده‌ است که می‌توان سالانه تا 180 ترابایت داده را بدون هیچ مشکلی روی آن نوشت. اینترفیس ذخیره‌سازی، رابط آشنای SATA 3.0 است و می‌تواند در بهترین حالت خود، به سرعت انتقال 6 گیگابیت بر ثانیه برسد. دلایل زیادی وجود دارد که از هارد مخصوص دوربین مدار بسته برای سیستم های نظارتی و CCTV استفاده کنید؛ زیرا هاردهای معمولی یا هارد دیسک کامپیوتر دوام و پایایی کافی برای این کار ندارند. هارد دیسک‌های مخصوص دوربین مدار بسته مزایایی چون توانایی کار کردن 24/7 یا بی وقفه، طول عمر بالاتر، تحمل بهتر لرزش و شانس کمتر وقوع خطا در ضبط ویدئو دارندو روی هم رفته قابل اعتمادتر از هارد دیسک‌های دسکتاپ هستند. به همین دلیل باید توجه داشت که انتخاب هارد برای دی وی آر، یک انتخاب فانتزی یا صرف هزینه اضافی نیست و اهمیت آن زمانی مشخص خواهد شد که همیشه مطمئنید اطلاعات دوربین‌ها به صورت امن ذخیره شده و قابل استفاده است.

خصوصیات هارددیسک مناسب برای سیستم مداربسته

هارد دیسک یکی از اجزای مهم برای پکیجدوربین مداربستهاست ، اگر میخواهید تصاویر دستگاه DVR یا NVRهایک ویژن را ضبط کنید حتما نیاز به یک هارد دیسک اینترنال دارید. خوشبختانه برنامه‌ها و ابزارهای آنلاین مختلفی برای محاسبه ظرفیت مناسب هاردهای دوربین مداربسته در دسترس هستند که با وارد کردن اطلاعات می‌توانید بهترین ظرفیت برای هارد دوربین مداربسته را بیابید. توجه داشته باشید که بهترین هارد دوربین مداربسته، صرف نظر از برند و شرکت تولید کننده، نو و آکبند بودن آن است. ما به هیچ وجه هارد های دست دوم، تعمیری یا رفرش شده را توصیه نمیکنیم.

قوی ترین دوربین مداربسته