سال برجسته برای کونیکا مینولتا

در سال 2023، علاوه بر افزایش قیمت‌های انرژی و افزایش نرخ‌های بهره، باید برای شرایط چالش‌برانگیز خارجی، از جمله خطر محدودیت‌های مشتریان در سرمایه‌گذاری بسته به حوزه ،ب‌وکار، آماده باشیم.»


،کا مینولتا امسال صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و مدیرعامل توشیمیتسو تایکو قصد دارد این تجارت “یک بار دیگر به ،وان یک شرکت در حال رشد” رشد کند.

وی با اشاره به سالگرد تاسیس این شرکت، از سهامداران تشکر کرد و گفت: “هیچ زم، بهتر از اکنون برای من وجود ندارد تا از همه ،، که ما را در سراسر جهان حمایت می کنند قدرد، کنم.”

او در مورد چالش های تجربه شده در سال گذشته، از جمله مسائل زنجیره تامین با قرنطینه در چین و تاثیر جنگ در اوکراین بر قیمت منابع و انرژی صحبت کرد.

به طور جداگانه، برای دومین سال متوالی شرکت Konica Minolta Business Solutions (بریت،ا) با Crisis در کریسمس برای کمک به افراد بی خانمان کار کرده است.

ما این سال نقطه عطف را به ،وان شروعی جدید برای استفاده بیشتر از قدرت تصویربرداری در ایجاد رشد پایدار برای مردم و جامعه قرار می دهیم.

قدمت این تجارت به سال 1873 برمی گردد، زم، که رو،ابورو سوگیورا پس از تحت تاثیر قرار گرفتن پتانسیل عکاسی پس از گرفتن ع، در یک استودیوی عکاسی در 25 سالگی، شروع به فروش مواد عکاسی و لیتوگرافی کرد.

حرکت کارآفرینانه او جرقه شروع شرکت Konica بود.

او گفت که اهمیت پایداری تمرکز اصلی خواهد بود.

همکاری این شرکت با متخصص فناوری خیریه بنیاد Aimar شامل نصب دستگاه های چاپ چند منظوره KM و نرم افزار مدیریت چاپ PaperCut در هتل ها و مراکز روزانه در سراسر لندن بود. KM گفت که این کمک کرد تا “،، که نیاز دارند به اطلاعات و اسناد حیاتی دسترسی داشته باشند، تا به آنها کمک کند اولین گام را از بی خانم، بردارند”.


منبع: https://www.printweek.com/articles/landmark-year-for-konica-minolt،

تایکو در پیام سال نو خود 150 را گفتهفتم سالگرد شروع جدیدی برای گروه خواهد بود و مهارت آن در تصویربرداری و تشخیص را به ،وان فرصت های کلیدی برجسته می کند.

“در این شرایط سخت، بزرگترین ماموریت من این است که به زور کل گروه را به جلو بکشم تا ،کا مینولتا بتواند بار دیگر به ،وان یک شرکت در حال رشد اوج بگیرد. مهمترین وظایف من بازگرداندن اعتماد کارکنان و تلاش برای بازیابی اعتماد همه ذینفعان از جمله سهامداران، سرمایه گذاران و مشتریان است. برای دستیابی به این وظایف، من با صداقت به تک تک چالش هایی که با آن روبرو هستیم، خواهم پرداخت.