لینکلن الکتریک سیگنال های شتاب پرینت سه بعدی با فرمت بزرگ توزیع شده با RedViking Acquisition – 3DPrint.com

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308478/lincoln-electric-signals-acceleration-of-distributed-large-format-3d-printing-with-redviking-acquisition/

تصویر از RedViking

لینکلن الکتریک (NASDAQ: LECO)، سازنده تج،ات اصلی (OEM) سیستم های جوش قوس الکتریکی مستقر در کلیولند، ،یداری کرده است. RedVikingیکپارچه ساز سیستم برای راه حل های اتوماسیون مستقر در پلیموث، میشیگان. شرایط ،ید این شرکت خصوصی توسط لینکلن الکتریک فاش نشده بود.

در همین حال، RedViking در حال حاضر سالانه حدود 70 میلیون دلار درآمد دارد و طیف وسیعی از محصولات و خدمات را به فروش می رساند که اتوماسیون شرکت های صنعتی را قادر می سازد. شاید مهم‌تر از همه در زمینه ،ید لینکلن الکتریک، RedViking در وب‌سایت خود اشاره می‌کند که این شرکت “خط مونتاژ سازنده موتور جت را برای تولید 8 برابر موتور بیشتر” در مقایسه با سطوح ،وجی قبلی مشتری، دوباره طراحی کرد.

در یک بی،ه مطبوعاتی در مورد ،ید RedViking توسط لینکلن الکتریک، استیون ب. هدلاند، رئیس و مدیر عامل لینکلن الکتریک، گفت: “ما از استقبال تیم RedViking در لینکلن الکتریک هیجان زده هستیم. این ،ید مجموعه راه حل های اتوماسیون ما را گسترش می دهد و توانایی ما را برای خدمت به مشتریان در صنایع رو به رشد هوافضا و دفاعی گسترش می دهد.

به گفته لینکلن الکتریک، این شرکت «71 محل یکپارچه سازی سیستم های تولید و اتوماسیون در 21 کشور» را اداره می کند، به این م،ی که پتانسیل RedViking برای دستیابی به پایگاه مشتریان گسترده تری به تازگی شاهد گسترش فوری و قابل توجهی بوده است.

این غول جه، جوشکاری از طریق بخش Lincoln Electric Additive Solutions ادعا می کند که بزرگترین ظرفیت چاپ سه بعدی ف،ات را در آمریکای شمالی دارد. در سال‌های اخیر، این شرکت ا،یستم تولید افزودنی قوس سیمی (WAAM) خود را برای ارائه اجزای حیاتی به‌موقع (JIT) به بخش‌های استراتژیک مانند نفت و گاز و دفاع به کار گرفته است.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به افزایش مقیاس قابلیت‌های تکنولوژیکی کمک کرده‌اند که صنعت را به این نقطه رسانده است. اعتبار سنجی برندی مانند لینکلن الکتریک برای مفهومی نوآورانه به اندازه فرمت بزرگ، AM ف،ی توزیع شده، نوعی چیز مورد نیاز برای فعال ، یک مفهوم قابل دوام برای تبدیل شدن به یک واقعیت تجاری گسترده است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

این تنش ها تنها از آن زمان افزایش یافته است و دریای سرخ البته به دور از تنها منطقه ای است که با مجموعه ای از مسائل مواجه است. بنابراین، در این زمینه اقتصاد کلان، فراتر از لینکلن الکتریک و رد ویکینگ، ،ید باید برای همه در صنعت AM و بالاتر از همه برای شرکت‌هایی که در فضای ف،ی با فرمت بزرگ هستند هیجان‌انگیز باشد.

بزرگترین جزء کارهای عمر، پرینت سه بعدی در آمریکای شمالی، تولید شده توسط لینکلن الکتریک. تصویر توسط سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده

نیاز جه، به تولید توزیع شده با پشتوانه AM هر روز در حال افزایش است، و این مورد به ویژه در صنایعی است که لینکلن الکتریک آماده تأثیرگذاری است. به ،وان مثال، در ماه ژانویه، من توضیح دادم که چگونه اختلالات زنجیره تامین ناشی از حملات حوثی ها به ترافیک دریایی غرب – و واکنش غرب به این حملات – فرصت هایی را برای افزایش اهرم چاپ سه بعدی توزیع شده ایجاد می کند.