لیبل پرینتر (دستگاه لیبل زن بارکد)

شما در هنگام انتخاب یک چاپگر، باید میزان چاپ مورد نیاز خود در ماه را در نظر بگیرید و با این مشخصات چاپگرهای مورد نظرتان را انتخاب کنید. به طوری که با یک لایه محافظ اضافی در هنگام چاپ، عکس های شما را از هر گونه لک و جای انگشت محفوظ نگه می دارد. چاپگر حرارتی توسط جک کیلبی اختراع شده است که به عنوان چاپگر الکتروترمال، چاپگر انتقال حرارتی یا چاپگر انتقال موم حرارتی نیز شناخته می شود. انواع چاپگرها عبارتاند از چاپگر ماتریس سوزنی، چاپگر لیزری، چاپگر جوهرافشان، تماسی و غیرتماسی. اگر قصد خرید چاپگر جوهر افشان را دارید، نگاهی به نحوه کار و استفاده از این چاپگرها بیندازید. هر کدام از شاخه ها در این گل آفتابگردان دارای یک حرف است. به عبارت بهتر یک صرف جویی مثبت در هزینه و فضای خانه یا محل کار شما. این پرینتر وایرلس این امکان را به شما میدهد زمانی که نیاز به چاپ داشته اید بتوانید به صورت اختصاصی از گوشی خود فایل ها را به پرینتر ارسال کنید، این امر در زمان شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد.چاپگرهای که از قابلیت وای فای برخوردار هستند، نیازی به صف چاپ ندارند و راه اندازی زمان گیر یا پیچیده ای ندارند.این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان کارکنان شده زیرا دیگر نیاز به منتظر ماندن برای تمام شدن چاپ های قبلی توسط افراد دیگر نیستند.

لازم به ذکره که این نوع چاپگرها، نسبت به پرینترهای لیزری، کمتر مورد اعتماد قرار میگیرن و گاهی اوقات ممکنه هشدار کارتریج خالی بدن. اما کاربردهای مختلف چاپگرها در زندگی ما، بدین معنی است که برای هر کاری، به چاپگر مخصوص آن کار، نیاز داریم. همچنین، این پرینترها امکانات زیاد مانند شخصیسازی کامل دارن که از مزایای مهم این نوع چاپگرها به حساب میاد. درواقع پرینترهای وای فای خطاهایی را در حین کار به وجود می آورد و اگر دستگاه شما با مشکل بر خورد، میتوانید خود در محل کار و منزل این مشکلات را بررسی نمایید. در دفترچه راهنمای همراه محصول نحوه استفاده از دستگاه درج شده که با کمک آن می توانید عکس های مختلف را در هر لحظه ثبت نمایید. از انواع دیگر پرینتر ها میتوان به پرینتر رنگی جوهر افشان اشاره کرد که به منظور چاپ کردن تصاویر گرافیکی و عکس مورد استفاده قرار میگیرد.تمایزهای این چنینی سبب میشود تا کاربران در انتخاب پرینتر مورد نظر خود دقت بیشتری به خرج دهند . همچنین کلید چاپ دوباره در سمت مخالف این پرینتر قرار دارد.

سرعت استاندارد که برای این محصول تعریف شده برابر با ۹ صفحه در هر دقیقه می باشد. این دستگاه همچنین مجهز به پوشش خودکار است. قبل از خرید چاپگر باید آن ها را به خوبی بشناسید و با ویژگی های آن آشنا شوید. پرینتر قوق در رنگ سفید طراخی شده و جنس بدنه دستگاه از پلاستیک با کیفیت و مرغوب است که در برابر ضربات احتمالی مقاومت خوبی دارد و آسیب نمی بیند. فروشگاه فالنیک، با داشتن سابقهی درخشان در زمینه فروش انواع پرینتر، به ارائهی انواع مختلف پرینتر به مشتریان خود میپردازد. از این رو اگر هدف شما استفاده چند رایانه از یک دستگاه پرینتر است به این ترتیب باید قابلیت اتصال شبکه فکر کنید. اگر اطمینان دارید که چاپ برروی کاغذی بزرگتر از اندازه A4 در دستور کار شما قرار دارد، بدون شک در خرید پرینتر چندکاره به دنبال مدلی باشید که این نیاز را برطرف کند. وزن این پرینتر حدود ۶.۳ گرم و سبک بوده و اینکه عمق اسکن رنگی آن ۴۸ رنگی و ۱۶ بیت سیاه و سفید است. با این حال و با وجود دکمه ها کنتر عملکرد دستگاه توسط نرم افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر های با سیستم عامل های ویندوز و مک و تلفن های همراه هوشمند انجام می گیرد.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که در قسمت جلوی بدنه درگاه USB تعبیه شده که برای اتصال کابل PictBridge می باشد. برای چاپ عکس از طریق تلفن اندرویدی نیز ۴۵ ثانیه و برای pictBridge در عرض ۳۷ ثانیه بوده که هر دوی این سرعت ها بسیار خوب و تحسین برانگیز است. سایز کاغذ مناسب برای این دستگاه همان کاغذهای مخصوص چاپ هستند که در ابعاد استاندارد وجود دارد. با استفاده از این پرینتر شما می توانید هم در ابعاد A4 و هم در ابعاد A3 چاپ نمائید. در این دستگاه از جوهر برای چاپ استفاده نمی شود. گذاشتن جوهر در چاپگر جامد بهراحتی انجام میشه.

این پرینتر عملکرد بسیار خوبی دارد و عکس ها را با کیفیت لابراتوار چاپ می کند که در آنها هیچ گونه حاشیه چاپ دیده نمی شود. این محصول در طراحی و رنگ سفید به بازار عرضه می شود. دارای نرم افزار اختصاصی است و به کاربران این امکان را میدهد تا مدلهای سه بعدی دیجیتال ایجاد کنند. اما جدای از این موارد، چطور می توان گفت که پرینترهای کنون بهتر هستند یا اچ پی؟ شرکت اچ پی به عنوان یکی از پیشروهای ساخت و تولید چاپگر بی سیم بین کاربران دنیایی دیجیتال شناخته شده است. دستگاه را مجددا راه اندازی کنید و اطمینان حاصل نمایید که سیستم عامل به روز باشد. عملیات چاپ دارای ارور در صف، باعث منتظر نگه داشتن پرینترهای دیگر خواهد شد.در اینجا لازم است پرینتری که دارای خطا است را لغو کنید.

بهترین حالت جایی است که از روتر یا مودم دور نباشد.اگرچه این سیگنال ها ممکن است نامرئی بوده، اما در محیط موانعی جلوی این سیگنال ها قرار میگیرد. دستگاه عملیات پرینت را روی کاغذ یا موارد دیگر در یک بُعد صورت میگیرد. پرینترهای رنگی کارایی پرینترهای تک رنگ را نیز دارند. چاپگرهای بی سیم چه مزایا و معایبی دارند؟ چاپگرهای وایرلس همانند دیگر فناوری ها برای کسب و کارهای مختلف اعم از بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گرفته است.امتیازات بی شماری نظیر بالا رفتن کیفیت کار توسط پرسنل را افزایش میدهد. در پرینتر های اچ پی باید دستگاه را خاموش و بعد از 20 ثانیه دکمه Resume را بزنید. بنابراین خیالتان راحت باشد که از نظر کیفیت چاپ برای سابلیمیشن فرقی این دو پرینتر وجود ندارد. گاهی لازم است به سایت سازنده مربوطه رفته و این دستورات را دنبال کنید. برای کار با این دستگاه می توانید از طریق رابط USB و بلوتوث عکس های ذخیره در گوشی خود را چاپ کنید.

اما در پرینتر لیزری سیستم چاپ متفاوت است، در پرینترهای لیزری از کارتریج و تونر استفاده میشود. بر روی فیش پرینتر نصب شده کلیک راست و گزینه printer properties را انتخاب کنید. با استفاده از این دستگاه علاوه بر کیفیت و وضوح زیاد چاپ می توانید عکس ها را به طور زنده و منحصر به فرد مشاهده کنید. در صورتی که با این اتصال بتوانید عملیات چاپ را انجام دهید؛ احتمال اینکه چاپگر به وا ی فای متصل نشود بالا است. چستر کارلسن، متولد سال 1906 xerographic printing را در سال 1938 کشف کرد که باعث رشد و توسعه سریع تر شرکت Xerox شد. به جز کیفیت و سرعت بالا، از دیگر ویژگی های مثبت چاپگرهای لیزری می توان به مقاومت آن در برابر آب و مقرون به صرفه بودن از لحاظ نگهداری و هزینه اشاره نمود.

همانطور که قبلا گفتیم در چاپ جوهر افشان، هیچ برخودی روی سطحی که قرار است تصویر روی آن چاپ شود صورت نمیگیرد و به جای آن جوهر روی سطح مورد نظر اسپری میشود بنابراین از پرینتر جوهرافشان نمیتوان برای چاپ روی سطوح پیچیده و منحنی که از جنسهای مختلفی ساخته شدهاند استفاده کرد. یکی از مهمترین معیارها در خرید پرینتر خانگی هزینههای مصرفی دستگاه میباشد زیرا ممکن است شما یک پرینتر جوهرافشان با قیمت مناسب تهیه کنید اما تعویض کارتریج آن به اندازه خرید پرینتر نو هزینه روی دست شما بگذارد. در سال 2000 ، Kyocera تولید کننده فتوکپی ، Mita Industrial Company Limited را به دست آورد ، و در سال 2002 ایجاد KYOCERA Document Solutions Inc را ایجاد کرد. پرینترهای بی سیم این امکان را به کاربران میدهد تا به طور همزمان به یک دستگاه متصل شوند.علاوه بر این مزیت دیگر نیاز به تهیه چند چاپگر را نخواهید داشت که این امر در هزینه های بسیار به صرفه و مقرون است.داشتن یک پرینتر به جای چندین، نیاز به هزینه نگهداری و تعمیر کمتری دارد که شما میتوانید این هزینه را در جای دیگری خرج کنید. سرعت پرینت این دستگاه برابر با 20 صفحه در دقیقه است که برای این رده از پرینتر، تعداد مناسبی میباشد.

اگر هدف شما خرید پرینتر ارزان قیمت با کیفیت مناسب است اما نمیدانید چه پرینتری برای شما مناسب است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا معیارهایی که باید هنگام خرید پرینتر به آن توجه کنید سایت 10printer به شما بگوییم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا شما را در خرید بهترین پرینتر خانگی راهنمایی کنیم. این موارد موانع های کوچک از از سیگنال ها جلوگیری میکند. در سال های اخیر استفاده از پرینترهای چند کاره بسیار رواج یافته است و این باعث می شود که شما دیگر هیچ هزینه اضافی بابت خرید دستگاهی دیگر پرداخت نکنید. استفاده از پرینترهای بی سیم علاوه بر مزایای بسیاری که دارد معایب و مشکلاتی را هم به وجود می آورد و مانند هر تکنولوژی دیگری میتواند مشکل ساز باشد.چاپگرهای بدون سیم خطاهایی را در حین کار به وجود می آورد.در این مواقع اگر دستگاه شما با مشکل بر خورد، میتوانید خود در محل کار و منزل این مشکلات را بررسی کنید. یکی از معایب این مدل چاپگرها این است که بعد از خرید آن به یک مودم یا روتر نیاز پیدا خواهید کرد.به طور کلی امروزه در ادارات و خانه ها این نوع شبکه های بی سیم وجود دارد که میتوان آن را عیب کوچکی شمرد.یکی از بزرگترین عیوب این دستگاه ها محدوده شبکه های بی سیم است.این نوع محدودیت در سازمان ها و ساختمان های بزرگ میتواند مشکل ساز باشد و تا چندین اتاق و ساختمان را پوشش میدهد.برخی کاربران با مشکل وصل شدن رو به رو میشوند.برای حل این مشکل نیاز به شبکه های وای فای پیشرفته و انتخاب مناسب برای قرار دادن این پرینتر میباشد.معایب دیگری که در این نوع چاپگر به وجود می آید این است که تعداد توقف چاپ در این دستگاه ها تا اندازه ای زیاد است.گاهی بدون دلیل چاپگر متوقف میشود، که راحت ترین راه برای حل این مشکل راه اندازی مجدد دستگاه است.اما در صورت بروز مجدد باید با تکنسین های متخصص برای رفع این مشکل تماس حاصل نمایید.

استفاده از پرینترهای وای فای علاوه بر مزایای که دارند، معایب و مشکلاتی را هم نیز به وجود می آورد و مانند هر فناوری دیگری میتواند مشکل ساز باشد. پرینترهای سه بعدی بتن شرکت CyBe Construction میتوانند ساختارهای بزرگ را تنها در ۲۰ دقیقه و با سرعت بالای ۲۰۰ میلیمتر بر ثانیه پرینت کند. هنگام خرید پرینتر شما چه معیارهایی را در نظر میگیرید؟ در واقع دستگاه پرینتر یکی از قسمتهای خروجی رایانهها است که اطلاعات را به صورت چاپی منتشر میکند. از جمله پشتیبانی جامع از دستگاه های سیار مانند تلفن های هوشمند، طراحی و ساخت شش رنگی کارتریج دستگاه برای چاپ عکس این امکان را به کاربر می دهد تا رنگ های دقیق تری را در چاپ عکس لحاظ کند. ظرفیت ورودی کاغذ برای هر بار استفاده از این دستگاه ۱۰ عدد بوده و چاپ عکس رنگی می باشد.

این پرینتر قابلیت این را دارد که عکس ها و تصاویر را در انواع کاغذهای عکاسی چاپ کند. در ادامه به بررسی این مشکلات و راه حل آنها میپردازیم. شما می توانید با استفاده از این دستگاه عکس هایی با رنگ های زنده و خاص را چاپ نموده و از دیدن آنها لذت ببرید. این سیستم ها به کاربران اجاره داده میشه . چاپگر را با کابل USB یا پرینتر به رایانه و لپ تاپ متصل کنید. پرینتر تک کاره فقط میتواند کار چاپ اسناد و تصاویر الکترونیکی را انجام دهد به همین دلیل پرینتر ارزان قیمت تری نسبت به پرینترهای چند کاره هستند (به چاپگرهایی که قابلیت کپی، فکس و یا اسکن را نیز دارند بنابراین برای استفاده در منزل گزینه مناسب تری هستند). اگر میخواهید از دستگاه چاپ فقط برای چاپ فایلهای متنی استفاده کنید، خرید پرینتر سیاه و سفید را به شما پیشنهاد میکنیم چرا که پرینتر ارزان قیمتتری نسبت به پرینترهای رنگی میباشد اما اگر نیاز به چاپ تصاویر و یا فایلهای رنگی مانند نمودارها و… یک چاپگر بی سیم فقط برای چاپ به کاربرده نمیشود، بلکه دستگاه های چند کاره وایرلس نظیر MF237w ، M127FW و M426FDW وجود دارد که میتواند عملیات کپی و اسکن را هم انجام دهد.استفاده از چاپگرهای چند کاره بی سیم میتواند فضای شما را آزاد کند و به جای تهیه این دستگاه ها به صورت جداگانه، میتوان یک پرینتر چندکاره را خریداری کرد.

۲۴۰۰ دارد. این دستگاه در طرح و رنگ مشکی طراحی شده است. در خرید پرینترهای تزریقی باید به این نکته توجه داشته باشید که مرز بین تصاویر و حروف در این نوع چاپگرها به درستی مشخص نیست بنابراین برای چاپ اسناد متنی مناسب نیستند زیرا متونی که با پرینترهای تزریقی چاپ میشوند، چشمان شما را اذیت میکنند. پرینترهای تزریقی از جوهر مایع برای چاپ کردن استفاده میکنند و پرینتر ارزان قیمتتری نسبت به پرینترهای هیبریدی و لیزری هستند با این حال کیفیت تصاویر چاپ شده در آن ها، بالاتر است. رنگ و طراحی این محصول سفید رنگ بوده و از سری محصولات فوق العاده و خاص برند کداک که عکس های متخلف را در سریع ترین زمان ممکن و بدون دردسر چاپ می کند. بسته به مواردی که از پرینتر خود استفاده میکنید و یا تعداد دفعات چاپ، میتوانید بین پرینتر لیزری یا جوهر افشان یکی را انتخاب کنید. این پرینتر با تکنولوژی پیشرفته طراحی و ساخته شده و باعث می شود عکس هایتان را با کیفیت دلخواه تان چاپ و مشاهده کنید. این پرینتر یک محصول تک کاربره و مناسب برای افراد علاقه مند به چاپ عکس بوده که در هر لحظه دوست دارند تصاویر و عکس های دیجیتالی خود را بر روی کاغذ چاپ کنند.