معرفی برندهای تولید کنندهای پرینتر

در چاپگرهای جوهرافشان، قیمت کلی جوهر تاثیر زیادی بر روی قیمت کلی چاپگر دارد. در کل هزینهای که برای چاپ هر صفحه تصویر گرافیکی یا عکس در چاپگرهای لیزری به دست میآید، در مقایسه با یک چاپگر جوهرافشان در سطح پایین تری قرار دارد. بهترین انتخاب برای چاپ تصاویر گرافیکی و عکس، یک چاپگر رنگی لیزری است. در کل یک چاپگر لیزری، بهترین انتخاب برای یک دفتر کار یا محیط اداری بزرگ است که نیاز به چاپ متنهای زیاد در طول روز دارند. به همین خاطر اگر نیاز به پرینت شما روزانه یا هفتگی نیست، انتخاب پرینتر جوهرافشان گزینه مناسبی نخواهد بود. اساس کار پرینترهای سوزنی شبیه به یکدیگر است. گاهی اوقات دستگاه حتی بعد از شارژ کارتریج نیز، کار نمیکند. در ایران شما با برندهای مختلفی جهت خرید یک کدام از این چاپگرهای لیزری مواجه نیستید و تنها این کمپانی های HP و Canon و همچنین Brother هستند که بصورت جدی و تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع پرینترهای لیزری فعالیت می کنند. قانونها و پایبندی این شرکت به فلسفه نوآورانه بودن، منجر به تولید اولین پرینتر چندکاره در سال 1995 شد. 600. اولین عدد مربوط به دقت چاپ افقی و دومین عدد مربوط به دقت چاپ عمودی است.

این ویژگی در انجام کارهای سنگنین و تعداد بالا کمک بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این ویژگی برای تمامی پرینترهای اداری و بیشتر پرینترهای شخصی شامل عددی است که نشاندهنده حداکثر شمار صفحاتی است که دستگاه میتواند بدون مشکل در ماه چاپ کند. شاید یکی از نقاط ضعف این چاپگرها قیمت بالای آنها باشد که برای اکثر افراد خرید این چاپگر را مشکل کرده است. یکی از ایرادات دستگاه MFD”s این است که در صورتی که یک مشکل در یکی از اجزای این دستگاه به وجود آید، وسایل دیگر را تحت الشعاع قرار میدهد. از دیگر قابلیتهای آن هم اتصال وایرلس است. با امکان چاپ عکس با کیفیت بالا، پاک کردن متن و گرافیک و بسیاری از قابلیتهای دیگر این چاپگرها ارزان نیستند. همچنین استفاده از کاغذهای معمولی میتواند باعث کاهش هزینه کاغذ مصرفی در طولانی مدت شود.

به طور کلی برای چاپ بارکد، متد انتقال حرارتی برای پرینترهای لیبل زن ایده آل است زیرا با استفاده از این متد می توان تصاویر دقیق و با کیفیت بالا سایت 10printer تولید چاپ کرد. در صورتی که پرینتر لیبل زن شما، برچسب های با کیفیت و خوانایی چاپ نکند عملکرد کل سیستم مختل می شود. به طور مثال تنها ویندوز؛ پس قبل از خرید اسکنر حتماً از عملکرد صحیح آن در سیستم عامل خود با بررسی وب سایت سازنده اسکنر مورد نظر خود یا تماس به شرکت فروشنده اسکنر اطمینان حاصل نمائید. پرینتر به انگلیسی Printer یاپرینتر یا چاپگر را میتوان یکی از تجهیزات جانبی شبکه به حساب آورد که به شما اجازه میدهد تصاویر و متون دیجیتالی را روی کاغد دلخواه خود چاپ کنید.

تعداد صفحات بر روی اطلاعات چاپگرهای جوهرافشان موجود در بازار که نشان دهنده سرعت سرعت چاپ آنها در حالت متن است، بین 5 تا 21 صفحه در دقیقه نوشته شده، اما در تستهای انجام گرفته در چاپ متن چاپگرها، در حدود 2 تا 7 صفحه را توانستند به چاپ برسانند. چاپگرهای لیزری قیمتی در حدود 300 تا 2000 دلار دارند که برحسب مصرف و کارایی که دارند، قیمت آنها تغییر میکند. ظرفیت چاپ ماهانه آن 1500 برگ است و در هر دقیقه 22 برگ را پرینت میکند. یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید پرینتر HP به آن توجه کرد، مقدار هزینهای است که برای چاپ هر صفحه ایجاد میشود. توجه داشته ابشید که هزینه نگهداری و تعمیر پرینترهای جوهر افشان اغلب بالا است. در میان پرینترهای نسل جدید اپسون که همگی دارای مخزن فابریک و قابل پر کردن و شارژ کردن هستند پرینترهای L800، L805 و L1800 مورد توجه افرادی که به انجام چاپ سابلیمیشن مشغول بودند قرار گرفت. ولی شما برای چاپ حرفهای عکس، به یک چاپگر اچ پی با شش رنگ مجزا احتیاج دارید که علاوه بر سه رنگ اصلی و رنگ مشکی، دارای یک رنگ قرمز روشن و آبی روشن باشد.

بهترین پرینتر، دستگاهی است که قادر باشد چاپ دو طرف را به صورت کاملاً خودکار برای کاربران اجرا کند. از دیگر امکانات اتصالی آن میتوان به شبکه بیسیم WiFi اشاره کرد که میتوان پرینتر را به روترهای بیسیم وصل کرد, البته قابلیت wifi direct در آن نیز به کاربران این امکان را میدهد که به صورت مستقیم گوشی هوشمند خود را از طریق wifi به پرینتر متصل کنند و دستورات چاپی را به پرینتر ارسال کنند. این پرینتر به جای استفاده از جوهر، از تونرهای CMYK برای چاپ استفاده میکند. ولی استفاده یا خرید آنها در محیط منزل و برای کارهای عمومی چندان جالب به نظر نمیرسد. در کل کیفیت بیشتری در هنگام چاپ به دست آورید که این کار تاثیری مانند افزایش Resolution چاپگر دارد.

در کل این دستگاه نسبت به خرید تک تک وسایل هم از قیمت ارزانتری برخوردار است و هم جای کمتری را در محیط کاری به خود اختصاص میدهد. چاپگرهای لیزری تک رنگ همانند سیستم الکتروستاتیکی که در دستگاه فتوکپی وجود دارد، عمل چاپ را انجام میدهند. از ویژگیهای جالب استفاده از چاپگرهای لیزری تک رنگ، قیمت پایین برای هر صفحه چاپ است که در کل باعث کاهش هزینه تعویض و با شارژ کارتریج میشود. از محبوب ترین و پر استفاده ترین برند ماشین های اداری hp می باشد؛ علت رضایت مشتریان از دستگاههای این کمپانی کیفیت بالا و همچنین در دسترس بودن مواد مصرفی آن و به صرفه بودن هزینه قطعات این برند نسبت به دیگر برندها میباشد. بنابراین باید از کسانی که به طور عملی از آن وسیله استفاده کردهاند، سوال کرد. جهت ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های ارتباطی استفاده نمایید یا به آدرس زیر مراجعه کنید. به همین خاطر، یکی از فاکتورهای مهم در خرید چاپگر، سرعت چاپ آن است. مین برد یا برد اصلی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های پرینتر، وظیفه پردازش تمامی عملیات انجام شده را بر عهده دارد. مشاغل میتوانند سرمایهگذاری انجام شده را در روزها و ماههای آینده جبران کنند و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

اگر شما به چاپ تعداد زیادی صفحه نیاز دارید، یک باتری استاندارد (NiCad Nickel Cadmium) میتواند در حدود 90 صفحه، چاپگر را در حالت شارژ کامل پشتیبانی کند. من در این پست قصد دارم تا شرایط ، لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یه کافی نت جمع و جور رو خدمت تون عرض کنم ؛ امیدوارم به دردتون بخوره . کارشناسانی که برای تعمیر و سرویس هرکدام از این برندها و مدلها مدام دوره میبینند تا از زیروبم جدیدترین آنها هم مطلع باشند. اگر شما از افرادی هستید که همیشه در حال مسافرت هستید، پس به چاپگرهای قابل حمل نیاز پیدا میکنید. دستگاه شما چنانچه نیاز به تعمیر داشته باشد و یا اینکه نیاز به تعویض قطعه دارد، پس از هماهنگی مرکز با مشتری نسبت به تعویض و رفع عیوب اقدام می شود. به همین علت، تعدادی از سازندگان چاپگر، به همراه دستگاه خود، نرمافزارهای جانبی ارائه میدهند. شما به مراجعه به سایت پرینت فید و جستجوی نام پرینتر، قادر هستید کارتریجهای سازگار با دستگاه خود را خریداری کنید.

ظرفیت چاپ ماهانه این مدل 1000 برگ در دقیقه و زمان خروج اولین صفحه مشکی هم 9 ثانیه است. سرعت این پرینتر برای چاپ عکس ۱۳ ثانیه به ازای هر عکس بوده که البته بعد از یک دقیقه عکس چاپ شده به طور کامل بر روی کاغذ ظاهر می شود. برای بعضی از افراد حتی چند ثانیه چاپ باتاخیر نیز تاثیرگذار است. هرکدام از این برچسب ها ویژگی های خاص خود را دارند و برای مقاصد خاصی در نظر گرفته می شوند، برای مثال لیبل متال برای سطوح فلزی یا کالاهای با ارزش در نظر گرفته می شود. اما اگر به دنبال پرینتری برای چاپ عکس با کیفیت هستید و میخواهید، عکسها را در آلبوم گذاشته، قاب بگیرید و یا در گالری بگذارید، باید به دنبال یک پرینتر جوهرافشان باشید. به خصوص زمانی به تاثیر کارایی چاپگرها لیزری پی میبرید که نیاز به چاپ متن با اندازه فونت کوچکتر از 10 داشته باشید. به یاد داشته باشید که همیشه در کنار قیمت بالا، امکانات و ویژگیهایی وجود دارد که ضعف قیمت بالای آن دستگاه را میپوشاند. اشاره کرد که هر یک از آنها میتوانند کاراییهای پریتنر شما و همینطور قیمت نهایی آن را افزایش دهند. 1200 نقطه در اینچ است و تمام چاپگرهای موجود در بازار از یک کیفیت ثابت در چاپ این تصاویر بهره میبرند.

این چاپگرها در چاپ متن نیز دارای قدرت چاپ مناسبی هستند و متن های ریز را به خوبی چاپ میکنند. اگر کاربر حرفهای گرافیکی هستید، به طور قطع به یک چاپگر لیزری نیاز خواهید داشت تا بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه دهد. در صورتی که شما تصویر خود را بر روی یک کاغذ گلاسه به چاپ برسانید، در این حالت هم تصویر شما دقیقتر و زیباتر به چاپ می رسد و هم مقدار جوهر کمتری را مصرف خواهید کرد. اما چون با هر بار تعویض کارتریج، هد دستگاه نو می شود، کیفیت بالای صفحات چاپی را در پرینتر دسکجت اچ پی شاهد خواهید بود. مثلا اگر چاپگر شما دچار اشکال شود و کار نکند، دیگر فکس و دستگاه کپی شما نیز کار نخواهد کرد و تقریبا دستگاه شما به طور کامل از کار میافتد. شما از یک سری امکانات ثابت و غیرقابل تغییر برخوردار هستید که این عامل برای بعضی از کاربران چندان خوشایند نیست. آنچه در هنگام خرید یک پرینتر از اهمیت زیادی برخوردار است هزینه ی لوازم جانبی آن پرینتر است .

در صورت اتمام یکی از رنگها، به راحتی میتوانید هر کدام از آنها را تعویض یا شارژ کنید که این عامل باعث کاهش هزینه تعویض تمام کارتریجها میشود. استفاده از رنگهای بیشتر، باعث میشود عکسها زندهتر و زیباتر به نظر برسند. شما در هنگام استفاده از پرینتر HP Envy Pro 6420 ، می توانید از بلوتوث و وای فای استفاده کنید و در استفاده از عملکردهای مختلف آن، سرعت بالایی را تجربه کنید. تا یکسال گارانتی خدمات پس از فروش اچ پی دارند. یک چاپگر لیزری رنگی، قدرت چاپ 6 تا 8 صفحه متن تمام صفحه و 1 تا 3 صفحه تصاویر گرافیکی یا عکس را در دقیقه دارد.

این به شما اجازه میدهد هارد دیسکهای خارجی و انواع دستگاههای دیگر را متصل کرده و سپس از صفحه منوی چاپگر برای چاپ مستقیم فایلها از آنها استفاده کنید. تعمیرات پرینتر در مرکز سخت افزار ایران با بهرهمندی از ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام میپذیرد. یکی دیگر از روشهای کاهش قیمت چاپ در هر صفحه که توسط شرکتهای HP ،Epson و canon انجام گرفته، استفاده از کارتریجهای قرمز، آبی و زرد در چاپگر است. چرخ دهنده های دستگاه دستور حرکت خود را از برد فرمتر میگیرند و با استفاده از اهرم های آهنی و پلاستیکی وظایف گوناگونی را انجام میدهند. این دسته از پرینتر ها معمولا به دلیل مقاومت بالایی که دارند می توانیم آن ها را در منزل و یا شرکت ها ببینیم. با الهام از پتانسیل ساخت سریع خانهها به منظور بازسازی شهرهای تخریب شده در اثر حوادث طبیعی، این شرکت شروع به ساخت خانه ها به این صورت نمود.

همهی پرینترها را میتوان به دو دستهی کلی سیاه و سفید و رنگی تقسیم کرد. چاپگرهای لیزری سیاه و سفید، بهترین انتخاب برای چاپ صفحات متنی در تعداد بالا است. با این دقت میتوانید تصاویر گرافیکی و عکسهای خود را با بهترین کیفیت ممکن چاپ کنید. در چاپ تصاویر گرافیکی و عکاسی، چاپگر جوهرافشان انتخاب مناسبی برای کاربران عمومی است. این مدل بهترین چاپگر خانگی موجود است. چاپگرهای جوهر افشان در کاغذهای غیر متخلخل بهترین عملکرد را دارند، کاغذی که به طور واضح برای چاپگرهای جوهری طراحی شده است دارای سطح سختی است که از نشتی رنگ جلوگیری می کند. این پرینتر دارای هیچ صفحه نمایشی برای نمایش اطلاعات نیست و از درگاه USB 2.0 جهت اتصال به کامپیوتر استفاده میکند. از خصوصیت های جالب استفاده از پریتنر لیزری تک رنگ قیمت پایین برای هر صفحه چاپ است که در کل سبب کاهش هزینه تعویض و یا شارژ کاتریج می شود. این پرینترها به دو دسته ی پرینتر تک رنگ و رنگی تقسیم بندی می شود. عموما پرینترها از نظر رنگ چاپی که انجام می دهند به دو دسته تقسیم می شوند. این محصول یکی از بهترین مارک های پرینتر چاپ عکس می باشد که با امکانات متنوع و قابلیت هایی که دارد، مورد علاقه عکاسان و افراد حرفه ای است.