قصد سرپرست فایل های تخصصی چاپ سفارشی

مورینگ در زمان نگارش این مقاله در مورد این وضعیت اظهار نظر نکرده بود و مشخص نیست که آیا کرول هنوز به طور رسمی منصوب شده است یا خیر.

در این اطلاعیه آمده است که پل ویلیامز و بنجامین وای، از Kroll Advisory مدیر، هستند که قرار است منصوب شوند.

Screaming Color در سال 1994 تاسیس شد. این شرکت برنده چندین جایزه در چاپ دیجیتال و تولید خلاق تخصص دارد و خدمات 24 ساعته را از سایت 2800 متر مربعی خود در Bermondsey ارائه می دهد.

تامین کنندگان شرکت نیز در تاریکی هستند.


آینده یکی از شرکت‌های چاپ دیجیتال خلاق پیشرو در بریت،ا، پس از ارسال اخطاریه مبنی بر قصد برای انتصاب مدیران، نامشخص است.

در آن زمان این شرکت که متعلق به مدیر عامل Iain Moring است، 77 کارمند داشت.

Screaming Color مستقر در لندن این پرونده را در 9 ژانویه در دادگاه عالی ارائه کرد.

Screaming Color مجموعه‌ای از تج،ات دیجیتالی از جمله HP Indigo و چاپگرهای با فرمت عریض و یک خط ارتقاء دیجیتال و فویلینگ Scodix Ultra را اجرا می‌کند. این اولین شرکت بریت،ایی بود که دستگاه لیزر دیجیتال Motioncutter را ،یداری کرد.


منبع: https://www.printweek.com/articles/bespoke-print-specialist-files-admin-intention

محدوده محصولات آن شامل پست مستقیم، مواد تبلیغاتی، و جعبه‌های فروش است و برای مجموعه‌ای از برندهای پیشرو کار کرده است. به گفته Screaming Colour، تجارت جعبه‌سازی سفارشی این شرکت توانایی تولید بیش از 200000 جعبه در ماه را داشت.

با این حال، هفته چاپ می‌داند که Screaming Color برای فروش عرضه می‌شود، و گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که گروه Pureprint و گروه همیشه اکتسابی Paragon می‌توانند به طور بالقوه به این عملیات علاقه‌مند باشند.

هفته چاپ می‌داند که ،ب‌وکار اصلی Screaming Color تحت تأثیر محدودیت‌های همه‌گیری قرار گرفته است. در حساب های مخفف آن برای سال منتهی به 31 اوت 2021، کل سهام از 1,089,176 پوند به 387,665 پوند کاهش یافت.