خرید و قیمت انواع کابل شارژ و مبدل اندروید و آیفون 29 آبان

کابل شارژر به عنوان یکی از پرفروش ترین و اصلی ترین و همچنین پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که دقت در انتخاب آن می تواند در عمر باتری گوشی همراه خرید کابل شارژ گوشی تاثیرگذار باشد. خرید کابل شارژ آیفون فیک علاوه بر تمام موارد بالا می‌تواند به آداپتور گران قیمت و اصلی گوشی شما صدمه وارد کند و در شارژدهی مناسب اختلال ایجاد کند. همچنین هنگام اتصال گوشی به لپ‌تاپ با کابل فیک، دستگاه شما قابل شناسایی نخواهد بود. دستگاه‌هایی از جمله Iphone 11 pro به بعد فاقد آداپتور برق 20 وات در جعبه بوده و تنها سیم شارژر در آن دیده شده است، پس نباید خرید کابل شارژ آیفون انجام شود و کاربر تنها باید کلگی را تهیه نماید. شارژ سریع به یک اصطلاح بازاریابی موثر برای محصولات الکترونیکی مختلف تبدیل شده است. با این حال، معمولاً در موارد بازاریابی گوشی‌های هوشمند و در حین خرید کابل شارژ آیفون به این اصطلاح برخورد خواهید کرد.

جنس درون سیم شارژر آیفون:

نکته مهم اینجاست که برای مدل های 8 تا 11 می توانید از دو توان شارژ استفاده کنید. ولی از مدل 12 به بعد فقط باید از آداپتور 20 واتی استفاده کنید و به طبع آن تحمل جریان کابل شارژ آیفونی هم باید بالاتر باشد. این کابل دارای هشت پین بوده و بسیار کوچک‌تر از مدل قبلی خود است.

کابل شارژ آیفون 7 پلاس محصولی ست که شاید بعنوان یکی از کاربران iOS حسابی همه را به دردسر انداخته است. وقتی کابل شارژ را به گوشی خود متصل میکنید ولی شارژ شدن آغاز نمیشود، از خودتان چند بار سوال خواهید پرسید. یعنی گوشی مشکل پیدا کرده است؟ باتری خراب شده است؟ سوکت شارژ ایراد پیدا کرده است؟ و شاید آداپتور شارژر گوشی آیفون 7 پلاس ایراد پیدا کرده! ولی در آخر متوجه خواهید شدکه این معضل به خاطر قطع شدن کابل شارژبوجود آمده است. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه USB-A و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اگر از باز کردن آیفون جدید خود متعجب شدید و متوجه شدید که کابل شارژ با آداپتور برق فعلی شما سازگار نیست، دو انتخاب دارید.

آنچه که قصد استفاده از کابل را دارید تعیین می کند که چه نوع، اندازه و طول کابلی را خریداری می کنید. اگر قصد دارید از کابل فقط برای شارژ گوشی هوشمند یا دستگاه های دیگر خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که یک کابل شارژ سریع خریداری می کنید. اگر تا به حال نیاز به شارژ هر چیزی داشته اید، از گوشی های هوشمند گرفته تا تبلت ها، دوربین ها و حتی لپ تاپ های جدیدتر، احتمالاً نیاز به استفاده از آن را داشته اید. با این حال، کابل‌های USB در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی وجود دارند، علی‌رغم اینکه بسیاری از آنها کارهای مشابهی را انجام می‌دهند.

کابل شارژر کنافدار تایپ سی

سیم شارژر جز آن دسته از وسایلی است که به دلیل استفاده زیاد همیشه در معرض مشکلاتی همچون جداشدن سوکت از سیم و پاره شدن می‌باشد. به همین جهت پیشنهاد میکنیم هیچوقت کمیت را فدای کیفیت نکنید و از سیم شارژر اورجینال استفاده کنید تا کمتر در معرض این خسارت ها باشید ، اصولا یکی از دلایل خرید کابل شارژ گوشی همین است . شارژرهای فیک موجب داغ کردن و فشار آمدن به باتری گوشی و کابل شده و در نتیجه باعث خراب شدن آن‌ها می شود و شما را وادار به خرید کابل شارژ آیفون و باتری می‌کند، به همین دلیل شما را توصیه به خرید لوازم جانبی اپل در کیفیت اصلی می‌کنیم. شرکت‌های گوشی‌های هوشمند خرید کابل شارژ آیفون در کیفیت اصلی را برای کاهش تأثیر شارژ سریع روی باتری به مشتریان خود توصیه کرده اند و همچنین طراحی دو باتری نیز ابداع کرده‌اند. به این ترتیب که دو باتری، بار ورودی را در مرحله شارژ سریع به اشتراک می‌گذارند و از آسیب جلوگیری می‌کنند. این سوال معمولاً به دلیل گرمای مرتبط با بمباران دستگاه شما با مقادیر زیاد برق ایجاد می‌شود.

خرید و قیمت انواع کابل شارژ و مبدل اندروید و آیفون 29 آبان