فردا به ما بپیوندید یاد بگیرید چگونه پرینت سه بعدی را با HP Multi Jet Fusion در مقیاس تولید کنید – 3DPrint.com

اگر هر سه وبینار را دنبال کرده باشید، در حال حاضر ایده خوبی در مورد چگونگی انتقال از یک ایده به تولید مقیاس‌پذیر دارید. اگر این کار را نکرده اید، همچنان می تو،د هر یک از جلسات ضبط شده را تماشا کنید. هر وبینار مملو از توصیه های عملی در مورد یادگیری، اجرا و اجرا است. آنها نمونه های دنیای واقعی را ارائه می دهند، در مورد چالش ها بحث می کنند و فرصت ها را برجسته می کنند. آیا در مورد انتقال از مفهوم به اجرا سؤالی دارید؟ آیا معتقدید صنعت یا کاربرد شما متفاوت خواهد بود؟ آیا سؤالات خاصی در مورد مواد یا مقیاس بندی وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود؟ یا نگر، خاصی وجود دارد که شما را از کاوش بیشتر در این موضوع باز می دارد؟ برای رسیدگی به این سؤالات و سایر سؤالات مرتبط، ما در حال سازماندهی هستیم وبینار دیگر. این جلسه عمیق‌تر به صنعتی‌سازی، مقیاس‌بندی، رشد و جنبه‌های عملی پیاده‌سازی تولید افزودنی برای تولید می‌پردازد.

هدف ما حذف افسانه ها و ارائه توصیه های دقیق به ،، است که به آن نیاز دارند. در مورد چه بحث خواهیم کرد؟ در اصل، هر چیزی که می خواهید در مورد آن بیاموزید. سوالات و کنجکاوی شما کل وبینار را راهنمایی می کند. توسط شما هدایت می شود و شامل یک جلسه پرسش و پاسخ زنده است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308270/join-us-to-learn-،w-to-scale-3d-printing-to-،uction-with-hp-multi-jet-fusion-2/

طی چند هفته گذشته، 3DPrint.com دارد میزبان سه وبینار مجزا در مورد فناوری چاپ سه بعدی Multi Jet Fusion (MJF) HP بود. این وبینارها به طراحی، طراحی برای ساخت افزودنی (DfAM) و مقیاس بندی افزودنی برای تولید پرداختند.

  1. 10 نکته ضروری طراحی برای HP Multi Jet Fusion (پتانسیل کامل MJF خود را با نکات عملی مستقیماً از متخصصان باز کنید)
  2. از کارشناسان بپرسید: طراحی برای تولید افزودنی (استراتژی های DFAM نوآورانه برای تأثیر در دنیای واقعی)
  3. افزایش مقیاس ،ب و کار خود با تولید افزودنی (چگونه فا،کان از فناوری MJF HP برای گسترش تجارت خود استفاده کرد)