سه مناقصه چاپ به زودی بسته می شود

ساختار لات به شرح زیر است: لات 1 – لوازم التحریر شرکتی (یک تامین کننده مورد نیاز است). ،مت 2 – چاپ عمومی (دو تامین کننده مورد نیاز است)؛ ،مت 3 – بروشورها و کمپین های بزرگ (یک تامین کننده مورد نیاز است).

در نهایت، شورای شهر لیورپول به دنبال طیف وسیعی از تامین کنندگان برای ایجاد چارچوبی برای ارائه طیف وسیعی از خدمات چاپ خارجی است. این چارچوب به سه بخش ت،یم می شود: چاپ تمام رنگی، کار با حجم بالا. و دیوار ،ب وینیل و شیشه فراستینگ.

از تامین کنندگان خدمات چاپ انتظار می رود که به طور مستقیم با بخش های مختلف آستون و همچنین تیم طراحی داخلی و خارجی آن در صورت ،وم کار کنند.

شرکت‌های مناقصه‌دهنده می‌توانند برای یک لات یا چند لات به انتخاب خود پیشنهاد دهند.


سه مناقصه چاپی و مرتبط اکنون فعال هستند – بزرگترین آنها به ارزش 700000 پوند – اما برای ارسال در هفته آینده بسته می شوند.

این شامل چاپ و تحویل طیف وسیعی از درخواست‌های چاپ در طول سال از جمله پوستر، بروشور، بروشور، کارت پستال، بنرهای بالابر، بر،ب‌های سطل ،، کتابچه‌ها، بر،ب‌ها، تابلوهای تبلیغاتی در فضای باز و سایر موارد مورد نیاز در صورت ،وم و اغلب در یک اطلاعیه بسیار کوتاه،” شورا اعلام کرد.

این مناقصه در سرویس ،تی یافتن یک مناقصه درج شده است. که در آن مراحل بعدی برای ارسال قابل مشاهده است.


منبع: https://www.printweek.com/articles/trio-of-print-tenders-closing-soon

این مناقصه به ارزش 160000 پوند در ساعت 5 بعد از ظهر روز سه شنبه (24 ژانویه) بسته می شود. از 8 آوریل 2023 شروع می شود و قرار است در 7 آوریل 2027 به پایان برسد.

پس از مرحله اول (SQ)، تامین کنندگان برتر زیر به مرحله دوم (ITT) منتقل می شوند: ،مت 1 (حدا،ر سه تامین کننده). ،مت 2 (حدا،ر شش تامین کننده)؛ ،مت 3 (حدا،ر سه تامین کننده).

دانشگاه آستون به دنبال انتصاب چهار تامین کننده برای ایجاد و ایجاد چارچوب خدمات چاپی است، با گزینه هایی برای تمدید قرار ملاقات منوط به توافق دوجانبه طرفین.

مناقصه به ارزش 700000 پوند در ساعت 12 بعد از ظهر دوشنبه (23 ژانویه) به پایان می رسد. این قرارداد از 17 آوریل 2023 شروع و در 16 آوریل 2027 به پایان می رسد.

همچنین در Contracts Finder ارسال شده است مناقصه ای از شورای لوتون است، که به دنبال همکاری با تامین کنندگان چاپ برای ارائه ا،امات چاپ ارتباطات خود است.

به ارزش 600000 پوند، مناقصه ممکن است برای همه لات ها ارسال شود و مدت چارچوب 48 ماه است. مناقصه در ساعت 16 روز دوشنبه (23 ژانویه) خاتمه می یابد.

اطلاعات بیشتر و اطلاعات تماس برای ،یدار از طریق سرویس Contracts Finder ،ت در دسترس هستند.