نشنال ورلد Newry Reporter را تصاحب کرد

نسخه نهایی ،وان – که نشنال ورلد گفت توسط مالک قبلی آن، شرکت ناشر ادوارد هاجت به ،وان یک مقاله با کیفیت بالا نگهداری می شد – برای 25 ژانویه برنامه ریزی شده بود و این ،ید که در بعد از ظهر جمعه (20 ژانویه) اعلام شد، تضمین می کند. تداوم انتشار ،وان

با این حال، ما هرگز از تلاش برای یافتن یک نتیجه مثبت تر برای کارکنان فوق العاده خود و یکی از تاریخی ترین رو،مه های ایرلند دست برنداشتیم.

لوری هاجت، مدیر عامل ادوارد هاجت، افزود: «دنیای ملی تمام تلاش خود را برای نجات مشاغل، به اشتراک گذاشتن ارزش‌های خدمات ما و حمایت قوی از اخلاق مستقل رو،مه نیوری ریپورتر انجام داده است. این ،وان اکنون آینده روشنی دارد.”

قیمت سهام National World با 0.5% افزایش به 22.1p در اوا، بعد از ظهر جمعه رسید.


منبع: https://www.printweek.com/articles/national-world-acquires-the-newry-reporter

با خوانندگان و مخاطبان قوی و اختصاصی از طریق اشتراک آنلاین، نشنال ورلد گفت که میراث طول، ،وان در Newry and the Mournes فرصتی کلیدی برای حمایت از رشد ناشر در تجارت خود در بلفاست و دری و سایر مقالات هفتگی از جمله Farming است. نشریه لایف شنبه “که از تیراژ قابل توجهی در منطقه برخوردار است”.

«جنگ‌های جه،، ت،یم‌بندی، مشکلات و کووید همگی در گام برداشته شده‌اند. تا به حال. هفته گذشته ما را غمگین کرد که خبر بسیار غم انگیزی را به خوانندگان خود و سایر نقاط جهان اعلام کنیم که آ،ین نسخه خود را در پایان ژانویه 2023 تولید خواهیم کرد.

دیوید مونتگمری، رئیس اجرایی National World نیز اظهار داشت: «ریپورتر تاریخ پرافتخاری دارد و «دنیای ملی» متعهد به حفظ و تقویت میراث خود است.

مهم است که صدای سرمقاله مستقل آن محافظت شود و در تبلیغ نیوری و منطقه وسیع‌تر نقش داشته باشد. ما مفت،یم که این نقش را بر عهده می گیریم و از همه کارکنان و همکاران ریپورتر در آن ماموریت حمایت می کنیم.»


نشنال ورلد The Newry Reporter را ،یداری کرد، یک رو،مه هفتگی و نسخه الکترونیکی مبتنی بر جامعه که در خطر بسته شدن بود.

این به م،ای حفظ کاغذی است که از سال 1867 به طور مداوم در خدمت جامعه بوده و 10 شغل را نجات می دهد.

در بی،ه ای از ادوارد هاجت آمده است: «به مدت 96 سال و در طول سه نسل، خانواده هاجت از دوره ویکتوریایی سال 1867، در گستره ای در سراسر زمین ساختی، از سرپرستی رو،مه نیوری ریپورتر، در خدمت به نیوری، مورن و ساوت داون لذت بسیار زیادی داشته اند. شکاف های جه، و ملی

اوایل این هفته National World گزارش داد که قدرت عملکرد گروه، چشم انداز فعلی و چشم انداز به این م،ی است که هیئت مدیره انتظار دارد یک سود سهام اولیه را در ارتباط با انتشار نتایج حسابرسی شده خود در ماه مارس پیشنهاد و توصیه کند.