سرمایه گذاری در شغل شما سرمایه گذاری روی شماست

مثل این:

ما خوش شانس هستیم که در زم، زندگی می‌کنیم که می‌تو،م شغلی ایجاد کنیم که به ما امکان می‌دهد تمام فردی را که هستیم جلو ببریم. روی شما سرمایه گذاری کنید، ارزش آن را دارید.

ابتدا به یک شبکه نیاز دارید. هیچ ، نمی تواند این کار را به تنهایی انجام دهد و شبکه نادیده گرفته ترین ،صر در سرمایه گذاری شغلی است. منظور من از شبکه روابطی است که از اه، شغلی شما پشتیب، می کند. انواع روابط در این شبکه اغلب یک مربی (اهم – من اینجا هستم!)، یک مربی و یک گروه همسالان است.

3. در نهایت، سرمایه گذاری در حرفه خود برای اینکه بتو،د بهترین و درخشان ترین ،مت خود را به حرفه خود بدهید به این م،ی است که باید از خود مراقبت کنید. خوب بخورید و استراحت کنید. مرزها را تعیین کنید. چه چیز دیگری را دوست داری؟ آیا شما ورزش میکنید؟ ایا شما شکمو هستی؟ نتفلی، و نوازش بچه ، شما؟ کوهنوردی در کوه اورست؟ همه این فعالیت ها به شما به ،وان یک فرد کامل کمک می کند و ما نیاز داریم که آن فرد کامل ظاهر شود.

چرا روی شغل خود سرمایه گذاری می کنید؟

محتوای جایزه از کیم!

به افتخار این ماه، می خواهم ایده سرمایه گذاری شغلی را بالا ببرم. این مفهومی است که هرگز به من آموزش داده نشد و مهمترین چیز برای یک شغل کامل و فراوان است. من مجبور شدم از طریق آزمون و خطاهای زیادی به این موضوع پی ببرم. من رهبری وحشتناک و ناهماهنگی در مشاغل داشتم (در مورد آن اینجا بیشتر بخوان.) اما من همچنین برخی از مربیان و مربیان درخشان و برخی از نورهایی از آنچه که مرا روشن کرد نیز داشتم. نمی‌توانم بگویم اگر وقت نمی‌گذاشتم و تغییراتی را برای سرمایه‌گذاری روی خودم انجام نمی‌دادم، اکنون در شغلی بودم که دوستش دارم.

1. ارزش ها و چشم انداز خود را بشناسید. برای یافتن و پاسخ دادن به این سوالات یک ساعت وقت بگذارید:

ی،ی روی صندلی راننده بودن. ایجاد شغلی جذاب، چالش برانگیز و منطبق با نقاط قوت و علایق شما به م،ای صادق بودن در هر حرکت است. در حال حاضر هزاران راه برای داشتن شغل وجود دارد. روزهای یک مسیر شغلی ی،ان برای همه گذشته که بتو،م به آن برویم. شما باید کاری کنید که شغلتان شبیه خودتان باشد و احساس کنید. اما، کمی کار می خواهد.

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://printmediacentr.com/investing-in-your-career-is-an-investment-in-you/

حمایتی را که خارج از محل کار به آن نیاز دارید دست کم نگیرید.

سرمایه گذاری شغلی یک عمل جهت گیری است. این در مورد شناخت مسیر شما، جعل راه شما و پیمودن آن است. به هیچ وجه این یک مسیر خطی نیست، اما هر قدم عمدی است. شغلی که روی آن سرمایه گذاری شده است، در این لحظه از زمان کاملاً با شما به ،وان یک فرد همسو می شود – و هر لحظه به لحظه بعدی منتهی می شود.

ارزش های من چیست؟ این لیستی از پنج مقدار است. نمونه هایی از ارزش ها ممکن است «احترام»، «پاسخگویی» یا «خلاقیت» باشد. این کار را برای زندگی شخصی و سپس خود حرفه ای خود انجام دهید.

چشم انداز شغلی من چیست؟ برای این تمرین، تا حد امکان خاص باشید و در عین حال تا حد امکان جاه طلب باشید. آیا در فضای باز کار می کنید یا در محیط اداری؟ آیا در خانه است؟ چه کار می کنی؟ چگونه کار شما با بقیه زندگی شما مطابقت دارد و توسط آن پشتیب، می شود؟ اولویت‌های شما چیست؟ اگر نمی‌د،د از کجا با این کار شروع کنید، یک نقطه شروع عالی یکی از تمرین‌های مورد علاقه من به نام «این مفهوم ژاپنی» است که شما را از طریق یک سری سؤال راهنمایی می‌کند تا نمودار ون نهایی هدف زندگی خود را ایجاد کنید. .

نشستن با شغلی که “خوب” است، وقت خود را از دست می دهید، استعدادها و مهارت های خود را به خود و جهان می فروشید. سرزندگی و موفقیت در سرمایه گذاری شما در حرفه خود نهفته است.

سرمایه گذاری در حرفه شما به چه م،است؟


کیم وونر یک مربی و مشاور ،ب و کار و رهبری تحول آفرین است که با افراد و سازمان هایی که می خواهند رهبری متفاوت انجام دهند شریک است. او از طریق کارگاه‌ها و جلسات آموزشی، مربیگری گروهی و فردی، از مشتریان خود حمایت می‌کند تا دیدگاه و ارزش‌های خود را روشن کنند تا بتوانند به ،وان خود واقعی خود در تجارت و زندگی اقدام کنند. او با مشتریان برای آوردن کار می کند دید به آنها خودهای اصیل. مشتریان او رهبری را از جایی یاد می گیرند که با ارزش های آنها هماهنگ است. آنها موانع بیرونی و داخلی را ت،یب می کنند تا بیشتر وارد شوند شادی، بیشتر تکانه، و بیشتر راه حل های خلاقانه که خود را به پیش می برند و تیم ها را بالا می برند. او علاقه زیادی به ایجاد ،ب و کار، تیم و مشاغل دارد و هم در فضاهای شرکتی و هم خارج از آن زندگی می کند که دنیا را به مک، بهتر تبدیل می کند.

شما باید روی شغل خود سرمایه گذاری کنید زیرا هیچ ، دیگری آنطور که می تو،د روی آن سرمایه گذاری نمی کند. خودت بهتر میدونی شما می د،د که هستید، خواسته های خود را می شناسید، و آینده ای متصور دارید که منحصراً متعلق به شماست.

اصل راهنما در اینجا این است که خودتان را بشناسید. این یک فرآیند پایان ناپذیر توسعه شخصی و حرفه ای است. لحظاتی از درون نگری در مورد اینکه چه چیزی شما را روشن می کند، چه چیزی شما را روشن می کند، چه چیزی را دوست ندارید و چه کاری انجام می دهید. در اینجا سه ​​اقدام کلیدی وجود دارد –

در مرحله بعد، برای تحقق این حرفه به چه مهارت ها و منابعی نیاز دارید؟ آیا مدرک، گواهینامه یا مهارتی نیاز دارید؟ شاید کتاب یا نمایشگاهی وجود داشته باشد که باید در آن شرکت کنید.

2. هنگامی که چشم انداز و ارزش های خود را شناختید، ما به آنچه برای تحقق آن نیاز دارید نگاه می کنیم. این مجموعه ای از زمان، پول، منابع و جامعه است.

چگونه روی یک شغل سرمایه گذاری می کنید؟

سلام و ماه تاریخ ،ن مبارک. صبر کنید، صبر کنید… به خواندن ادامه دهید. این وبلاگ برای همه است.

مارس ماهی است که ما با ،ن زندگی خود، در تاریخ و فرهنگ ارتباط برقرار می کنیم. ،، که دنیایی را که ما می شناسیم خلق ،د و به آن کمک ،د.