بخش چاپ سه بعدی فلز مایع با سرمایه گذاری 5.5 میلیون دلاری فلوئنت متال ظهور کرد – 3DPrint.com

علاوه بر این، مشاوران فلوئنت شامل افرادی مانند زک ویدر، موسس سیستم‌های Vader فوق‌الذکر، و جان هارت هستند که نه تنها دسکتاپ متال را تأسیس ،د، بلکه استارت‌آپ پرینت سه بعدی ف،ی VulcanForms را نیز تأسیس ،د. مکمل آنها در هیئت مدیره کریس بنگل است، که رئیس طراحی گروه BMW بود، جایی که او مسئولیت اتومبیل های موتور BMW، MINI و Rolls-Royce را بر عهده داشت.

از زم، که زیرا، برای اولین بار شرکت Vader Systems و بخش پرینت سه بعدی ف، مایع آن را در سال 2019 ،یداری کرد، بخش تولید افزودنی (AM) منتظر ظهور جایگاهی است که به چاپ سه بعدی ف،ات به سبک سفارشی اختصاص داده شده است. به لطف شرکت‌هایی مانند ValCUN و ،ید بخش افزودنی زیرا، توسط ADDiTEC، حباب‌های چنین زیربخشی ظاهر شد. اکنون، به‌،وان یک استارت‌آپ جدید کمبریج، ماساچوست با برداشتی خاص از چاپ سه‌بعدی ف، مایع، از مخفی‌کاری خارج شده است، به نظر می‌رسد که می‌تو،م رسماً اعلام کنیم که این بخش اینجاست.

به عبارت دیگر، این یک خدمه قدرتمند با بیش از چند اتصال به بازیکنان موجود در دنیای متال AM است. به ،وان مثال، Vader باید بینشی نسبت به رقیب Fluent ADDiTEC و فناوری آن داشته باشد و همه کارکنان از آنچه ف، مایع را از سایر فناوری‌های چاپ سه بعدی متمایز می‌کند، آگاهی داشته باشند. با توجه به استفاده فعلی نیروی دریایی ایالات متحده از Vader/Xerox/ADDiTEC برای پرینت سه بعدی آلومینیومی، Fluent احتمالاً شانسی برای به دست آوردن قراردادهای نظامی خود دارد. قرار گرفتن کریس بنگل در هیئت مدیره همچنین کاربردهایی را برای بخش خودرو و توسعه احتمالی آلومینیوم برای فرآیند فلوئنت پیشنهاد می‌کند.

فناوری فلوئنت متال به دلیل قابلیت های عملکردی، کارایی عملیاتی و پایداری آن متمایز است. این سیستم از سیم به ،وان ماده اولیه استفاده می کند و امکان چاپ چند ف،ی و ایجاد اشکال پیچیده مانند فضاهای خالی کاملاً محصور و کانال های داخلی را بدون تولید ، فراهم می کند. این رویکرد که برای ادغام آسان در جریان‌های کاری تولید فعلی طراحی شده است، نیاز به اتاق‌های تمیز تخصصی را نفی می‌کند و تغییر مواد را ساده می‌کند و زمان کارکرد و ایمنی دستگاه را افزایش می‌دهد.

فیلیپ لیانگ، شریک مدیریت E15، گفت: «از آنجایی که صنعت تولید در پاسخ به نیازهای در حال تغییر زنجیره‌های تأمین جه، و تقاضاهای پایداری تکامل می‌یابد، ما به رویکردهای جدیدی برای ایجاد خلاقیت و گسترش تصور جمعی خود در مورد آنچه ممکن است نیاز داریم. در کوتاه مدت، فلوئنت متال تخیل طراحان، مهندسان و فن‌آوران را برمی‌انگیزد تا ببینند که چگونه تولید سریع و بر اساس تقاضای قطعات ف،ی سفارشی می‌تواند قابلیت‌های آنها را تغییر دهد. در مقیاس، این رویکرد کل ردپای و جهت تولید صنعتی را متحول خواهد کرد.»

تیم پشت فلوئنت بسیار جالب است، با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضای آن اهل آن هستند دسکتاپ ف،ی (NYSE: DM) و MIT. در حالی که پیتر اشمیت، مدیرعامل، طراح ارشد آنجا بود، مت مک کمبریج، مدیر ارشد فناوری، یک مهندس تحقیقات ارشد بود که تیم تحقیق و توسعه را در شرکت جت بایندر رهبری می کرد. مدیر مالی، الیزابت لیناردوس، به ،وان مدیر مالی در دسکتاپ خدمت کرد و در آنجا “هشت برابر کل دستمزد مدیرعامل

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308013/liquid-metal-3d-printing-sector-emerges-with-fluent-metals-5-5m-investment/

همانطور که دنیای نوپای ف، مایع AM شروع به کار کرد، شایان ذکر است که، علاوه بر شرکت‌های نام‌گذاری شده در این زیربخش، فلوئنت همچنین باید با میتسوبیشی مق، کند، که شکلی از رسوب انرژی هدایت شده (DED) را راه‌اندازی کرد که به شرح زیر است. تشکیل نقطه” AM که به نظر می رسد شبیه به ف، مایع قطره در تقاضا. دسترسی به آنچه در چین توسعه می‌یابد دشوار است، اما نکات ترجمه ضعیفی وجود دارد که نشان می‌دهد یکی از تولیدکنندگان چاپگر سه بعدی، تکنیک «ریز قطره» را برای ف، AM نیز ایجاد کرده است. در آینده، جالب خواهد بود که دقیقاً ببینیم همه اینها چگونه انجام می شود و چه بخش هایی از این شکل سریع فناوری چاپ سه بعدی ف،ی سود می برند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

پیتر اشمیت، مدیر عامل شرکت، گفت: «فناوری بر اساس تقاضا یک رویکرد ظریف برای ایجاد اجزای ف،ی پیچیده است. فلوئنت متال خواه تکرار نمونه اولیه یک ایده باشد یا تولید یک قطعه واحد، انعطاف پذیری عملیاتی و مادی بالایی را برای مشتریان فراهم می کند. این آزادی خلاقیت جدید و توانایی‌های حل مسئله را در سراسر صنایع باز می‌کند.»

دوبله شده فلوئنت متالاین استارت‌آپ با موفقیت 3.2 میلیون دلار اضافی در سرمایه‌گذاری خطرپذیر دریافت کرده است که مجموع آن را به 5.5 میلیون دلار می‌رساند. این دور توسط صندوق VC مستقر در هنگ کنگ رهبری شد E15 و شرکت بوستون را دیدم ستون VCو همچنین چندین فرشته صنعت. در حالی که اوایل امسال در مقاله ای درباره این شرکت بحث کردیم، اطلاعات کمی در مورد فناوری آن منتشر شده بود. ما اکنون می د،م که فلوئنت متال یک رویکرد کاهش تقاضا را توسعه داده است، که این شرکت ادعا می کند که می تواند مقیاس پذیری بی نظیر، قابلیت تنظیم فرآیند و سازگاری با طیف گسترده ای از ف،ات، از جمله نسوزهای با ارزش بالا را ارائه دهد. هسته اصلی فناوری فلوئنت متال توانایی ساخت قطعات ف،ی در یک فرآیند تک مرحله ای است که تنوع و ضایعات مواد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این روش نه تنها از نظر انرژی کارآمد است، بلکه نیاز به سربار گسترده ای را که معمولاً با فناوری های چاپ سه بعدی ف،ی مرتبط است را از بین می برد.