سال سخت برای مجلات در آخرین ABC

بائر مدیا، که تقریباً یک سوم مجلات حسابرسی شده فروخته شده در بریت،ا در سال 2022 را منتشر کرد، ،اوینی از جمله انتخاب تلویزیون، استراحت کنید، امپراتوری، موجو، و پیاده روی روستایی که به گفته آن “موقعیت های پیشرو در بازار خود را حفظ ،د”، اگرچه تیراژ برای هر یک از سال به سال کاهش یافته بود.

برای سال‌ها، بازار هفته‌نامه‌های ،ن با مشکل مواجه بود و این روند در سال 2022 دوباره ادامه یافت و هر ،وان شاهد کاهش فروش در بریت،ا/ROI بود. بیشترین افت تیراژ در این بخش مشاهده شد بهترین (کاهش 27%)، جدید! (کاهش 22%)، و نزدیک تر (کاهش 18 درصدی). زندگی همین است با تنها 3 درصد کاهش سالانه، بهترین ها را در این بازار حفظ کرد.

ما در سال 2023 به سرمایه گذاری بر روی محتوای خود و همچنین پلتفرم های سرمقاله و عضویت خود ادامه خواهیم داد و اجازه می دهیم استعدادهای درخشان در سراسر تجارت ما بدرخشند.

مجله تسکو دوم شد، اگرچه با کاهش 23 درصدی به 1,496,567 رسید، در حالی که بزرگترین ،وان چاپ پولی ،ستان، انتخاب تلویزیونتیراژ آن نسبت به سال قبل 4 درصد کاهش یافت و به 972,869 رسید. غذای Waitrose & Partners (کاهش 1% به 684083) و مجله RSPB (با افزایش 1٪ به 586774) پنج نفر برتر را با آنچه در تلویزیون است با تیراژ 586130 دستگاهی به رتبه ششم سقوط کرد (افت 7 درصدی نسبت به سال قبل).

استاینبرگ رئیس سابق و مدیر عملیاتی BuzzFeed و همچنین مدیر عامل DailyMail.com در آمریکای شمالی بود. اخیراً او رئیس بخش اخبار و تبلیغات Altice ایالات متحده بود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/tough-year-for-magazines-in-latest-abcs

ما همچنین مشتاقانه منتظر همکاری با شرکا و تبلیغ‌کنندگان خود هستیم تا نتایج ثابتی را برای ،ب‌وکارشان در این زمان‌های چالش‌برانگیز ارائه کنیم. در نهایت، مثل همیشه از میلیون‌ها خواننده‌ای که این نتایج را ممکن ،د، تشکر می‌کنیم.»


در آ،ین گزارش‌های مجله مصرف‌کننده (ABC) چندین ،وان در بخش‌های مختلف بازار، تیراژ خود را سال به سال افزایش دادند، اما ا،ریت آنها کاهش تیراژ را ثبت ،د.

داده‌های سال 2022 که دیروز (21 فوریه) منتشر شد، افزایش فروش 22 درصدی در بریت،ا/ROI را نشان داد. آن را با ،یب ساخت و طراحی خود بسازید، در حالی که دیگران ،اوینی که پیشرفت های دو رقمی سال به سال را ثبت می کنند گنجانده شده است مجله اعضای میراث ،یسی (17%)، پوکمون (افزایش 16 درصدی)، بینایی و صدا (افزایش 13 درصد)، و ،وان انجمن باغب، سلطنتی باغ (10 درصد افزایش یافته است).

به طور جداگانه گروه رسانه ای Future اعلام کرده است جان استاینبرگ در 3 آوریل جانشین Zillah Byng-T،rne به ،وان مدیرعامل خواهد شد. Byng-T،rne در 31 مارس کنار می‌رود اما برای حمایت از Steinberg در یک دوره انتقالی دو ماهه در دسترس خواهد بود.

کریس دانکن، مدیر عامل انتشارات بریت،ا در Bauer Media، گفت: “این مجموعه نتایج عملکرد قوی مجموعه برندهای ما را با وجود شرایط بازار چالش برانگیز که صنعت ما در سال 2022 با آن مواجه بود، نشان می دهد. ما شاهد عملکرد خوب فروش دکه های رو،مه فروشی در بیشتر زمینه ها بوده ایم. این به ما پایه ای برای تقویت عرضه های دیجیتال و بین المللی خود داده است.

سلام! سال خوبی را به ،وان بازیگر ستاره بخش سبک زندگی/مد ،ن از نظر عملکرد نسبت به سال گذشته داشت. فروش UK/ROI آن نسبت به سال قبل 1 درصد افزایش یافته است. طعم و نمایشگاه Vanity Fair هر دو تنها 1 درصد کاهش یافتند.

،و، که بیشترین تیراژ چاپ را در دوره شش ماهه داشت مجله اعتماد ملی، که رقمی معادل 2,679,226 را به ثبت رساند که نسبت به سال قبل 5 درصد افزایش داشت.