رویال میل مورد حمله سایبری قرار گرفت که باعث “اختلال شدید” شد

ما فوراً تحقیق در مورد این حادثه را آغاز کردیم و در حال کار با کارشناسان خارجی هستیم. ما این حادثه را به رگولاتورها و مقامات امنیتی مربوطه گزارش کرده‌ایم.»

اپراتور پست گفت که تیم های آن “شور ساعت” برای رفع اختلال کار می کنند و “به محض اینکه اطلاعات بیشتری داشته باشیم” مشتریان را به روز می کند.

اپراتور پست در “بولتن بین المللی حوادث” در وب سایت خود اظهار داشت: “ما به طور موقت قادر به ارسال اقلام به مقاصد خارج از کشور نیستیم.

«عملیات واردات ما با تاخیرهای جزئی به انجام خدمات کامل ادامه می‌دهد. خدمات صادراتی Parcelforce Worldwide هنوز به تمام مقاصد بین المللی در حال انجام است، اگرچه مشتریان باید انتظار تاخیر یک تا دو روزه را داشته باشند.

«ما قویاً توصیه می‌کنیم تا زم، که برای حل این مشکل کار می‌کنیم، هر گونه ایمیل صادراتی را موقتاً نگه دارید. مواردی که قبلاً ارسال شده اند ممکن است با تاخیر مواجه شوند. مایلیم صمیمانه از مشتریان آسیب دیده به دلیل اختلالی که این حادثه ایجاد می کند عذرخواهی کنیم.


رویال میل گفت که بعد از ظهر امروز (11 ژانویه) به دنبال یک حادثه سایبری، در خدمات صادرات بین‌المللی خود دچار «اختلال شدید» شده است.

مدیرعامل سابق رویال میل، ریکو بک، در اوایل ماه جاری در مصاحبه ای با مدیریت فعلی از رسیدگی به اختلافات صنعتی با کارگران CWU انتقاد کرد. ساندی تایمز.


منبع: https://www.printweek.com/articles/royal-mail-hit-by-cyber-incident-causing-severe-disruption

این حادثه پس از ماه‌ها اعتصاب با شرکت بیش از 115000 کارمند پست در سراسر شبکه رویال میل، باعث اختلال بیشتر برای ،، خواهد شد که به خدمات پست سلطنتی وابسته هستند.