تغییر در بالای گروه ADM

“من بسیار هیجان زده هستم که اد به ،وان مدیر عامل جه، سلطنت را به دست خواهد گرفت. اد استعداد و انگیزه استثنایی از خود نشان داده است و به رشد ADM به ،وان یک رهبر صنعت در قاره آمریکا ادامه می دهد. من می دانم که او این اشتیاق و جاه طلبی را به نقش مدیر عامل جه، خواهد رساند.

تبلیغات در این گروه، که دارای 46 دفتر در 33 کشور است، همه از روز دوشنبه (9 ژانویه) موثر بودند.

ADM گفت که او بر گسترش قابل توجه ،ب و کار و همچنین تغییر شکل پایه سرمایه گذاران نظارت داشته است و Equistone Partners Europe به سهامدار اصلی تبدیل شده است. بارتون در نقش جدید خود بر استراتژی رشد گروه تمرکز خواهد کرد و به اقامت خود در لندن ادامه خواهد داد.

کوفلش افزود: “من فوق العاده هیجان زده هستم که نقش مدیر عامل گروه را بر عهده بگیرم. رویکرد مشتری محور و تخصص قابل اعتماد ما همراه با اشتیاق ما برای نوآوری و راه حل های پایدار چیزی است که ADM را به یک رهبر صنعت و مک، شگفت انگیز برای کار تبدیل می کند. خوشحالم که به جاستین ملحق می‌شوم زیرا همچنان بر تحویل استثنایی مشتری و موفقیت‌های بیشتر تمرکز می‌کنیم.»


منبع: https://www.printweek.com/articles/change-at-the-top-of-adm-group
ADM Group مدیر عامل فعلی جه، خود جاستین بارتون را به ،وان رئیس اجرایی جدید منصوب کرد.

نوآ لاپین نقش مدیر عامل آمریکا را بر عهده خواهد گرفت. او در اوایل سال جاری زم، که ADM Group آژانس تعامل با مصرف کننده Lapine را ،یداری کرد، به این تجارت پیوست، جایی که او مدیرعامل بود.

بارتون از سال 2014 مدیر عامل گروهی است که خود را “شریک اجرای بازاریابی جه، برای برندهای پیشرو جهان” تعریف می کند.

من همچنین خوشحالم که نوح لاپین مدیرعامل آمریکا خواهد شد. نوح یک رهبر تأثیرگذار است و من کاملاً اطمینان دارم که او جانشین بزرگی برای اد در این منطقه حساس خواهد بود.”

اد کوفلش مدیرعامل گروه خواهد شد. او مدیرعامل قاره آمریکا بوده و رشد منطقه را برای تبدیل شدن به بزرگترین بخش تجارت ADM نظارت کرده است. او بیش از 15 سال در نقش های ارشد در بخش خدمات بازاریابی و تبلیغات کار کرده است.

ADM مستقر در نیویورک گفت که او این تجارت را در سطح جه، رهبری خواهد کرد و همچنان بر اجرای استراتژی رشد خود، ارائه استراتژی های پایداری و فناوری و بهینه سازی عملیات جه، خود تمرکز خواهد کرد.

بارتون گفت: “من به هر چیزی که ADM در هشت سال گذشته به دست آورده است بسیار افتخار می کنم. ،ب و کار در این مدت متحول شده است و رشدی باورن،ی را تجربه کرده و حضور جه، ما را گسترش داده است.