راهنمای کامل برای خرید پرینتر خانگی

از میان این سه ، جوهرهای جوهر از لحاظ اقتصادی در طولانی مدت اقتصادی ترین هستند. این پرینترها را را میتوان در خانه ماهها بلا استفاده گذاشت و اتفاق خاصی از لحاظ خشکی تونر و خرابی برای آنها نخواهد افتاد. به همین علت هیچ قیمت مشخصی را نمیتوان برای این محصول در نظر گرفت. پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W با اینکه از جدیدترین تولیدات برند اچ پی است، بازهم توانسته در این مدت زمان کم توجه کاربران زیادی را به خود جلب آید. قیمت پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W نیز باوجود اینکه توسط برند پرطرفدار اچ پی تولید شده است، بسیار مقرونبهصرفه میباشد. قیمت پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W چقدر است؟ دیگر ویژگی خاص پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W سبک و کم وزن بودن آن میباشد. توصیه اکید امداد رایانه بمنظور تخریب نشدن کارتریج این میباشد که حتما از کاغذ استاندارد برای چاپ استفاده شود. به همین علت میتواند میز کاری شما را شیکتر کند و ظاهر آن معمولاً همهپسند میباشد.

این دستگاه ها به لطف وجود یک خط کش و یگ نقاله محل دقیق قرار گیری متن یا تصویر را تشخیص داده و هد کارتریج را به وسیله ی قعه ای به نام حمال یا کریر به محل مورد نظر برده و جوهر را روی کاغذ می پاشند . در این قسمت از مقاله انواع پرینترهای موجود در بازار ایران را نام بردهایم که برای خرید پرینتر میتوانید نسبت به کارایی آن، این دستگاه را انتخاب و خریداری کنید. در انتهای دیگر مقیاس ، برخی از دستگاه ها به طور قابل توجهی بزرگتر هستند. پس از باز نمودن کارتریج میبایست تونر های سوخته را به کلی خارج کرده و با استفاده از دستگاه باد و مکنده قسمت تونر مازاد و مخزن تونر را به طور کامل تمیز کرده. در نهایت باتوجه به میزان بودجهای که برای خرید یک پرینتر در نظر دارید، ویژگیهای مد نظر و استفادهای که از پرینتر میکنید، میتوانید یکی از این دو پرینتر را برای استفاده در خانه انتخاب کنید.

با این حال ، وقتی به یک صندوق فروشگاه نگاه می کنید ، اغلب فقط یک امتیاز PPM را مشاهده می کنید. صفحه نمایش این پرینتر چندکاره لیزری 2 خطی است؛ که کار کردن با آن را آسانتر میکند. چرا که فروشندگان اغلب عدد هایی را به خریدار نشان می دهند که چاپ کردن در حالت “درفت” را منعکس می نماید. به عنوان مثال ، Epson Expression ET-3700 EcoTank می تواند 14000 صفحه سیاه یا 11200 صفحه رنگی یک پر کردن مجددا چاپ کند. به پرینترهایی که فقط عمل چاپ را انجام می دهند، پرینتر تک کاره و به پرینتر هایی که قابلیت اسکن، کپی و فکس را دارند پرینتر های چند کاره می گویند. پرینتر ها به غیر از نوع چاپ که می تواند سیاه و سفید یا رنگی باشند، ویژگی های دیگری همچون امکان اسکن، کپی و فکس نیز دارا هستند. همه عملکردها، مانند فکس، کپی و چاپگر، از جوهر سریعتر استفاده می کنند. اگر بخواهید در سالن آرایشی خود خدماتی با کیفیت برای ناخن ارائه کنید و از پرداخت مبلغ برای خرید دستگاه رضایت داشته باشید، حتما باید دستگاه را به صورت اصل و اورجینال تهیه کنید.

همچنین مشاهده عکس هایی به طور زنده و جذاب می تواند برای هر فردی که علاقه مند به چاپ عکس بوده لذت بخش و هیجان انگیز باشد. پرینترهای لیزری نسبت به همتایان جوهر افشان می توانند لبه های واضح تر و تصاویر واضح تری تولید کنند. چاپگر لیزری تک رنگ حدود ده برابر ارزان تر از چاپگر لیزری رنگی است. طبق ادعای این برند، پرینترهای Micro Piezo این شرکت جوهر را بصورت خام روی کاغذ میپاشند تا کیفیت چاپ نهایی روشنتر و بهینه تر باشد. همچنین ، برای ویژگی های اضافه شده خاص تولیدکننده مانند حالت های چاپ ویژه عکس و برنامه های وب ، را دارا هستنند. این برند تولیدکننده قدیمی و سرشناس انواع و اقسام پرینترها مخصوصاً پرینترهای لیزری سیاه و سفید و رنگی است. شرکت کره ای سامسونگ یکی از تولیدکننده های پرنتر در جهان است که تاکنون محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه نموده است. در زیر لیست کاملی از کابلها و رابطهای مورد استفاده برای اتصال کامپیوتر به پرینتر آمده است که در هنگام خرید پرینتر به این موارد مهم توجه کنید.

با دستگاه MFD”s که اختصار از کلمات multi Function devices است، شما به راحتی میتوانید ترکیبی از تمام وسایل بالا را در یک دستگاه داشته باشید. فایلهای Spooler: فایلهای Spooler در کامپیوتر شما ممکن است باعث عدم چاپ HP LaserJet P۱۱۰۲w به دلیل خرابی یا پیکربندی نادرست شده و این امر به راحتی با پاک کردن فایلهای spooler همانطور که در مراحل زیر ذکر شده است برطرف میشود. آنها به جای جوهر از تونر استفاده می کنند. در اوایل دهه 1970، گری استارک و در هنگام کار در زیراکس با تغییر یکی از دستگاههای کپی مدل 7000، چاپگر لیزری را اختراع کرد.

دستگاههای کوچکتر طراحیشده برای روتینهای کم حجم ممکن است در برخی تنظیمات 5 برگ در دقیقه چاپ کنند، در حالی که مدلهای سازمانی ممکن است تقریباً در هر قالبی 70 برگ در دقیقه یا بیشتر را تولید کنند. توان چاپ ماهانه پرینترهای سه کاره بین ۸،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ برگ در ماه میباشد. حداکثر 5000 برگ توان کار ماهانه ی پرینتر چند کاره جوهر افشان اچ پی مدل HP officejet J6480 تعیین شده است. پرینترهای سه بعدی از جمله جدیدترین و پیچیده ترین نسل پرینتر ها می باشند که با کمک آن ها می توان اشیا را با حداکثر دقت چاپ نمود. پرینترهای سه بعدی از جمله جدیدترین و پیچیدهترین نسل پرینتر­ها هستند که با کمک آن­ها می­توان اشیا را با حداکثر دقت چاپ نمود. اگر نیاز به چاپ، اسکن اسناد و همچنین کپی اسناد کاغذی را همزمان در یک دستگاه میخواهید، پرینتر MFP یا چندکاره راه حل نهایی شماست.

این بدان معناست که اجسام سه بعدی در حین ساخت نیازی به ساختارهای پشتیبانی ندارند. DUS Architects یک استودیوی معماری هلندی است که ساخت خانهها با چاپگرهای سه بعدی را در سال ۲۰۱۲ آغاز کرده است . چاپگر یک دستگاه خروجی سخت افزاری خارجی است که دادههای الکترونیکی ذخیره شده در رایانه یا دستگاه دیگر را میگیرد و یک نسخه چاپی تولید میکند. می توانید از آن برای اسکن اسناد بزرگتر یا کوچکتر جهت چاپ چندین مقاله استفاده کنید و همه آنها را در یک پرونده PDF اسکن کنید. خرید پرینتر مناسب میتواند در کار شما برای چاپ انواع اسناد، تصاویر، متن و …

به همین علت برای مصارف اداری حمل و نقل آن بسیار آسان بوده و فضای بسیار کمی را نیز اشغال میکند. اگر به دنبال چاپگری هستید که در یک مکان کوچک جا بگیرد ، اکنون نسخه های مدل زیادی در دسترس است.که می توانید براساس نیاز خود انتخاب و خرید نمایید. با این حال، در سال 1984، زمانی که هیولت پاکارد HP LaserJet را معرفی کرد، از آن زمان پرینترهای لیزری به طور گسترده در دسترس و مقرون به صرفه تر شدند. به کاری در دسترس همگان تبدیل شده است که در کافی نتها، کتابخانهها و منازل انجام میشود. به طور فزاینده ، دستگاه هایی را نیز پیدا خواهید کرد که از Google Cloud Print و Apple AirPrint پشتیبانی می کنند. اگر علامت آچار مشاهده شد، یعنی HP Print and Scan Doctor مشکلی در پرینتر شما پیدا کرده و موفق به رفع آن شده است. شما می توانید چاپگرهای جوهر افشان را با هر چیزی از 600 x 600 DPI تا 4،800 x 4،800 DPI پیدا کنید. شما با استفاده از این سه قابلیت، جهت چاپ تصاویر نیازی به انتقال آنها از دوربین به کامپیوتر ندارید. برای دسترسی راحت به لیست قیمت پرینترهای جوهر افشان اپسون از فیلتر محصولات استفاده کنید.

برای خرید و استعلام قیمت پرینترهای HP از قسمت فیلتر محصولات، آنرا نسبت به پرینترهای برندهای دیگر متمایز کرده و پرینتر مورد پسند خود را سایت 10printer برگزینید. آشنایی با نحوه عملکرد و شناخت انواع مختلف دستگاه فتوکپی (آنالوگ و دیجیتال ) و پرینتر (سوزنی ، لیزری و جوهرافشان) – آشنايي کامل با طرز کار و آمادگی کامل برای شروع تعمیرات انواع فتوکپی ها و پرینترها – آموزش طریقه باز و بسته کردن صحیح چاپگرها و نحوه تعويض قطعات داخلی چاپگر – آموزش تعميرات کلی انواع چاپگر سه کاره و چندکاره – آموزش کار با بخش بوبین در پرینترهای لیزری و خطاهای مربوطه – آموزش تعمیرات کپی و تعمیرات فکس – آشنایی با ايرادها و قلقهاي مرتبط به تعميرات ماشینهای اداری – آموزش مکانیک دستگاه فتوکپی و پرینتر شامل تعويض هات رولر ، تعويض درام ، دولوپر ، تونر و . این پرینترها در قیمتهای مختلف و کاربردهای گوناگون در بازار موجود هستند.

ما بهترین پیشنهاد را برای خرید با در نظر گرفتن بودجه شما اعلام میکنیم. پرینتر LaserJet Pro MFP M130nw تکرنگه و از فناوری لیزری برای چاپ متون استفاده میکنه. به طور مثال، پرینتر HP OfficeJet H470 که به عنوان سریع ترین چاپگر حمل پذیر در سال 2017 به شمار می رود می تواند از 23 صفحه سیاه و سفید و 16 صفحه رنگی در هر دقیقه پشتیبانی کند. بلوتوث برای چاپ از دستگاه های محلی گوشی موبایل بسیار عالی است ، در حالی که Wi-Fi و پشتیبانی از به شما امکان می دهد هنگام دور بودن از خانه ، اسناد را از راه دور چاپ کنید. HP Neverstop Laser MFP 1202nw نسبتاً سریع و قابل اعتماد چاپ می کند، اما سرعت چاپ برای چاپگر لیزری بسیار کند است. گیرکردن کاغذ: کاغذی که داخل پرینتر قرار دادهاید ممکن است گیر کرده باشد و به همین دلیل نتواند به درستی چاپ کند. این قابلیت به شما این امکان را میدهد که از راه دور نیز بتوانید عمل چاپ را به انجام برسانید و نیازی نیست که حتماً موبایل یا کامپیوتر نزدیک شما باشد. تنظیمات مناسب برای شما بستگی به نحوه استفاده از چاپگر شما دارد.

پرکاربردترین پرینتر برای خرید کدام است؟ پرکاربردترین چاپگر بسته به محیطی که در آن استفاده میشود میتواند متفاوت باشد. به گزارش خوبو، پرینترها از جمله پرکاربردترین دستگاه در هر سازمان و اداره ای میباشند. پرینترهای جوهرافشان جدید این برند از تانک جوهر به جای کارتریج یکبار مصرف بهره میبرند. چرا که وجود تکنولوژیهای جدیدی نظیر فضاهای ذخیرهسازی ابری یا حافظههای پر گنجایش دیجیتال و همچنین رشد روزافزون استفاده از تلفنهای همراهی که از حافظههای داخلی یا جانبی پر حجم استفاده میکنند، موجب شده است تا لزوم استفاده از چاپگرها چندان به چشم نیاید. از لحاظ قیمت خرید، هزینهی کمتری نسبت به پرینتر لیزری دارند و در عین حال دارای کیفیت قابل توجهی در چاپ تصاویر هستند.

در نظر گرفتن نکات پیش از خرید پرینتر خانگی باعث میشود تا انتخاب خوبی داشته باشید. پرینترها انواع مختلفی دارند که میتوانید برای مصارف خانگی از پرینتر خانگی استفاده کنید، تا جایی که کارهای چاپ روزانه خود را انجام دهید و همچنین پرینترهای مناسب ادارات و سازمان و جاهایی که حجم چاپ زیاد است نیز وجود دارند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است و در هنگام خرید باید به این نکات حتماً توجه کنید. به همین علت پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W میتوان آن را بهعنوان محصولی که هم کیفیت فوق العاده ای دارد و هم خرید آن مقرون به صرفه است بهحساب آورد. دیگر مزیت پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W سادگی پر کردن مواد مصرفی آن میباشد. نکته دیگری که باید در زمان خرید پرینتر بدانید، قیمت خرید آنها و هزینه مواد مصرفی است. رنگ یا هر مواد مصرفی را میتوانید بهصورت سرنگ تزریق نمایید. اگرچه پرینترهای لیزری بهترین کیفیت را ارائه می دهند ، اما خرید آنها نیز گران است و هزینه های بالاتری نیز دارند. بعضی از نکات منفی مانند نداشتن نمایشگر، ظرفیت محدود کاغذ و سرعت پایین در چاپ، شاید باعث شود دید بدی نسبت به این پرینتر پیدا کنید، اما با توجه به هزینه پایین و کارایی آن، میتوانید این معایب را نادیده بگیرید و به عنوان یک گزینه عالی در لیست بهترین پرینترهای خانگی و اداری 2021، به آن نگاه کنید.