خلاصه اخبار چاپ سه بعدی، 23 مارس 2024: صبح در گارد ساحلی ایالات متحده، نیروی دریایی، و موارد دیگر – 3DPrint.com

در سال 2021، رهبر فناوری هوافضا و دفاعی سیستم های Vitesse، مستقر در کالیفرنیا، شرکت مایکروویو سفارشی را ،یداری کرد. برای سرمایه گذاری و افزایش قابلیت های ف،ی AM خود. این شرکت متعهد به پیشرفت فناوری در صنایع هوافضا و دفاعی است و این ،ید استراتژیک به آن امکان داد تا ظرفیت مهندسی طراحی خود را برای بهینه سازی عملکرد آنتن گسترش دهد. اکنون Vitesse Systems تحویل آن را اعلام کرده است اولین آنتن ماهواره ای پرینت سه بعدی، که در ماهواره Tomorrow-R1 – اولین ماهواره رادار هواشناسی تجاری ساخته شده است.

در هفته مد لندن اخیر، طراحان KWK (به کواک) و Taskin Goec راه اندازی شد قطعات واقعیت ،یبی از هنر چاپ سه بعدی سفارشی آنها و پوشاک نیمه ساخته شده با هوش مصنوعی. پلت فرم مد لو، ضربان قلب این نسخه را معرفی کرد و نمایش توسط نیکولا فرمیچتی، مدیر هنری SYKY، که در گذشته با هر دو طراح کار کرده بود، سرپرستی شد. قطعات KWK و Taskin Goec هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی به نمایش گذاشته شدند و به این ترتیب می توان آنها را به دست آورد: SYKY مجموعه ها را در وب سایت خود به فروش خواهد رساند. قطعات هنری پرینت سه بعدی KWK که هر کدام با کروم تمام شده اند، برای هنرمندان و افراد مشهور بیانسه، بیورک و کارول جی طراحی شده اند.

تیمی از محققان آلم، از جمله دکتر-اینگ. ساشا هارتیگ، که قبلاً در رویداد AMS ما صحبت کرده بود، ابزار جالبی را توسعه داد، “Part Vectorizer مبتنی بر ChatGPT“، که ویژگی های فیزیکی یک قطعه را به بردارهای پیچیدگی ساختاریافته برای ساخت تبدیل می کند. اساساً، Part Vectorizer اطلاعات مربوط به اندازه قطعه، سطوح تضمین کیفیت، مشخصات فنی، ک، مواد و ا،امات پس از پردازش را به یک بردار پیچیدگی تبدیل می‌کند، که سپس می‌تواند کنترل تولید را در AM افزایش دهد. این ابزار به طور خاص برای نیازهای AM طراحی شده بود و پلتفرم OpenAI بخش مرکزی توسعه آن بود، زیرا امکان ایجاد یک GPT سفارشی (ترانسفورماتور از پیش آموزش داده شده تولیدی) را بدون نیاز کاربر به دانش عمیق برنامه نویسی فراهم کرد. بردار نهایی از قالبی پیروی می کند که مهمترین ویژگی های جزء را به شکل استاندارد شده نشان می دهد.

این روزها، داده های به موقع و دقیق آب و هوا بیش از هر زمان دیگری مهم است و جهان برای ارتباطات، ناوبری و جمع آوری داده ها به فناوری ماهواره ای متکی است، بنابراین توانایی تولید سریع اجزای ماهواره ای با کارایی بالا و مقرون به صرفه بسیار مهم است. Vitesse Systems از فرآیندهای تکمیل اختصاصی جدید خود برای بهبود ویژگی‌های سطح محلول‌های آنتن خود استفاده کرد و آنتن ماهواره پرینت سه بعدی را در محل Longmont خود طراحی و آزمایش کرد. اکنون به ماهواره Tomorrow-R1 که سال گذشته پرتاب شد، اضافه شده است، این آنتن می تواند نحوه ساخت و استقرار ماهواره ها را متحول کند.

لباس‌های هنری با چاپ سه بعدی واقعیت ،یبی و هوش مصنوعی در هفته مد لندن

“Part Vectorizer” اکنون برای استفاده عمومی در دسترس است: https://lnkd.in/eVvpAKFY. من شما را تشویق می کنم که آن را امتحان کنید و نظرات خود را با من در میان بگذارید.»

Vitesse Systems آنتن ماهواره ای پرینت سه بعدی را با موفقیت ارائه می کند

Taskin Goec برای قطعات خود یک مدل هوش مصنوعی سفارشی را بر اساس سبک‌ها و کارهای قبلی خود آموزش داد تا یک مجموعه ،یبی ایجاد کند، و لباس‌ها بافت تولید شده توسط مدل را به نمایش می‌گذارند که از طریق ساییدگی، چین‌خوردن و چاپ سه‌بعدی اصلاح شده‌اند. به صورت دیجیتالی، شبیه سازی پارچه و تنظیمات گره رویه ای به قطعات اجازه می دهد تا ویژگی های فیزیکی خود را حفظ کنند. این مجموعه که The Last Dance نام دارد، دارای هفت قطعه مد دیجیتال و یک طرح مرکزی به نام کلاه بیسبال دسته گل است که دارای یک نگهدارنده ساقه داخلی است تا کاربر بتواند گلی را بالای سر خود بکارد. نسخه فیزیکی به صورت سه بعدی با چرم ناپا چاپ شده و با دست دوخته شده است. این مجموعه همچنین شامل مجموعه‌ای از شلوار جین مجسمه‌ای و یک دسته گل است که در آن گل‌های آمارانتوس نگهداری شده شکوفه می‌دهند، یک لباس پلیسه دار با پارچه اسیدی، یک ژاکت پف دار کلاهدار با گل‌های برش لیزری روی پیراهن کرپ ابریشمی پیچ‌خورده و غیره.

پایه صفحه کلید Ergo چاپ سه بعدی برای Steam Deck

در گزارش های خبری چاپ سه بعدی امروز، ما در مورد استفاده از چاپ سه بعدی در شاخه های مختلف ارتش از جمله گارد ساحلی ایالات متحده، نیروی دریایی ایالات متحده و نیروی دریایی آلمان صحبت می کنیم. سپس قبل از اینکه به اخبار مربوط به هنر پرینت سه بعدی واقعیت مختلط و لباس های هوش مصنوعی بپردازیم، در مورد یک آنتن ماهواره پرینت سه بعدی به شما خواهیم گفت. در نهایت، یک کنسول بازی ویدیویی محبوب یک داک صفحه کلید پرینت سه بعدی دریافت می کند.

فرصت ها و دستورالعمل های AM برای گارد ساحلی ایالات متحده

به ،وان ستوان فرمانده اندرو پی آرمسترانگ، گارد ساحلی ایالات متحده، برای مؤسسه دریایی ایالات متحده می نویسد، فرصت های زیادی برای AM در گارد ساحلی وجود دارد، تا زم، که این فناوری “کاملاً درک شده و معقولانه به کار گرفته شود.” خوشبختانه، این شاخه نظامی مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را برای تعیین اینکه چگونه پرینترهای سه بعدی را می‌توان به بهترین شکل اجرا کرد، ایجاد کرده است. این سرویس هر بخش پیشنهادی را برای پرینت سه بعدی با استفاده از مراحل تریاژ، توسعه و استقرار ارزیابی و تایید می کند. اولین مورد که با درخواست یک عضو یا واحد از طریق مسیر پشتیب، مهندسی معمولی آغاز می شود، تصمیم به اختصاص زمان و منابع برای چاپ سه بعدی یک قطعه است یا خیر. فرم درخواست استاندارد حاوی اطلاعات لازم برای قطعه است، از جمله اینکه چرا نیاز به پرینت آن وجود دارد و موضوع آن چیست. اگر تیم محصول یکپارچه AM (AM-IPT) تشخیص دهد که درخواست امکان‌پذیر است، ارزیابی ریسک انجام می‌شود و پس از آن یک ارزیابی بحر، انجام می‌شود و سپس به ،مت یک طبقه‌بندی اختصاص داده می‌شود – پیامد ش،ت ناچیز، ریسک بالا، و غیره. تصمیم احتمالاً توسط فرماندهی محلی گرفته می شود، اما بسیار تحت تأثیر توصیه مقامات فنی است.

هارتیگ در مقاله‌ای نوشت: «ما مدل قیف-غربال را توسعه دادیم که با ،یب هوش مصنوعی با مدل‌های برنامه‌ریزی پیشرفته، کنترل دقیق‌تری را امکان‌پذیر می‌کند و در نتیجه سازگاری با نیازهای متغیر را بهبود می‌بخشد». پست لینکدین.

ما خوشحالیم که شریک استراتژیک BPMI هستیم و از هدف نیروی دریایی ایالات متحده برای تسریع در ساخت کشتی حمایت می کنیم. مارک داگ،، دکترا، مدیر توسعه ،ب و کار، Lincoln Electric Additive Solutions گفت: ما معتقدیم که فرآیند تولید پیشرفته ما، با پشتیب، از تولید مواد اولیه سیم داخلی و کاربردهای پیشرو در صنعت، اتوماسیون و تخصص متالورژی می تواند ارزش قابل توجهی را در تحقق اه، نیروی دریایی ایالات متحده بیافزاید.

ابزار Part Vectorizer مبتنی بر ChatGPT برای استفاده عمومی در دسترس است

من شخصاً می‌خواهم پیکربندی‌های صفحه‌نمایش دوگانه یا شاید حتی یک چرخ پرینت سه بعدی کوچک برای بازی‌های مسابقه‌ای را ببینم، فقط برای خنده‌های محض. حالا بیا، انجمن چاپ سه بعدی، من را ناامید نکن. می د،د که این یک پروژه سرگرم کننده خواهد بود.»

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

اعضای سرویس در USCGC Venturous (WMEC-625) از یک چاپگر سه بعدی برای جایگزینی دسته های ش،ته و ، خورده در دروازه Y استفاده ،د که به یک فایرپالگ اجازه می دهد به دو شیلنگ جداگانه تغذیه شود. گارد ساحلی از سه مرحله برای تصمیم گیری در مورد چاپ استفاده می کند: تریاژ، توسعه، و استقرار. تصویر: گارد ساحلی ایالات متحده

مستقر در کلیولند، اوهایو لینکلن الکتریک بزرگترین پلتفرم چاپ سه بعدی ف،ی مبتنی بر سیم در جهان را اجرا می کند که توسط آن انتخاب شده است. Bechtel Plant Ma،ery, Inc. (BPMI) آن کمک به حمایت از نیروی دریایی ایالات متحده. راه حل AM لینکلن الکتریک به صورت عمودی با تولید سیم با حجم بالا در یکپارچه سازی سلول های رباتیک سه بعدی، نرم افزار اختصاصی SculptPrint OS و طیف وسیعی از آلیاژها برای چاپ قطعات ف،ی در مقیاس بزرگ با سرعت بالا یکپارچه شده است. این برنامه توسعه، فرآیند AM ف،ی اختصاصی لینکلن الکتریک را برای کاربردهای حیاتی ماموریت BPMI پیش خواهد برد و این شرکت قطعات پیشرانه بسیار بزرگی را که وزن آنها تا 20000 پوند و قطر آن نزدیک به 10 فوت است، چاپ سه بعدی خواهد کرد.

با این حال، اگر شما هم مانند من هستید، از اینکه در کناره‌ها بنشینید و از خلاقیت‌های چاپ سه‌بعدی دیگران شگفت زده شوید، به نظر می‌رسد که دیری نمی‌گذرد که جامعه از آن کلیپ هوشمندانه استفاده می‌کند و آن را تکرار می‌کند. اندی ادسر برای PC Gamer می نویسد: ایده اضافه ، تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید به پایین یک Steam Deck.

Steam Deck یک رایانه بازی ویدیویی دستی با امکانات کامل است و در حالی که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد، ظاهراً تجربه تایپ آسان یکی از آنها نیست. اما برخی اصلاحات هوشمندانه توسط سازندگان دیگر این وضعیت را تغییر داده است و اکنون یک مورد وجود دارد طراحی قابل چاپ سه بعدی برای صفحه کلید ergo چاپ سه بعدی یا داک “keeb”. که درست از کنسول جدا می شود. کیب به خودی خود ارگونومیک ت،یم شده است صفحه کلید کورن، که به صورت کیت موجود است و همچنین دارای یک قاب قابل چاپ سه بعدی از کاربر Thingiverse a8ksh4 که آن را قادر می سازد تا بر روی Steam Deck کلیک کنید. طراحی گیره و داک امکان چاپ لولا و گیره را به طور جداگانه از قاب کیبورد فراهم می کند، بنابراین می تو،د حتی از آن برای نصب Steam Deck به دستگاه های دیگر استفاده کنید.

کار فنی در مرحله توسعه آغاز می شود، جایی که یک بخش فیزیکی به همراه یک بسته داده فنی قوی ایجاد می شود. در این مرحله به سؤالات مهمی پاسخ داده می شود، مانند تعیین اینکه آیا قطعه می تواند بارها و بارها با ابعاد من، تولید شود یا خیر، آیا برای انجام کار به اندازه کافی قوی است یا خیر، و اینکه چه چک هایی QA نیاز به چاپ دارند. یک بسته داده های فنی تایید شده به طور مثبت به این سوال پاسخ می دهد که “آیا مقامات فنی اطمینان دارند که این بخش وظایف خود را به طور قابل اعتماد و بدون خطرات غیرقانونی برای افراد یا تج،ات انجام می دهد؟” در نهایت، در مرحله استقرار، قطعه در سیستم لجستیک کدگذاری شده، وارد انبار الکترونیکی گارد ساحلی شده و برای همه اعضا قابل دسترسی و دانلود می شود. گام‌های بعدی برای استفاده گارد ساحلی از AM می‌تواند شامل استفاده از سیستم حاکمیتی برای شروع ایجاد یک شبکه داخلی برای AM، و همچنین مشارکت با بقیه خدمات دریایی با ایجاد یک فرآیند استاندارد برای تأیید قطعات متقاطع باشد.

BPMI با استفاده از Lincoln Electric's Metal AM برای پشتیب، از نیروی دریایی ایالات متحده

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.




منبع: https://3dprint.com/308160/3d-printing-news-briefs-3-23-2024/

مجموعه هنری پرینت سه بعدی کی کوک. LR: هنر چاپ سه بعدی سفارشی NFT کارول جی برای رولینگ استون شماره سپتامبر 2023; هنر چاپ سه بعدی سفارشی بیانسه NFT که برای تور رنسانس پوشیده شده است. هنر چاپ سه بعدی NFT Björk از سری فصل 4 و فصل 2 KWK.