جوایز نیروی هوایی Fortius Metals 1.25 میلیون دلار برای واجد شرایط بودن سیم چاپ سه بعدی برای کاربردهای مافوق صوت – 3DPrint.com

علاوه بر این، ایجاد مواد مشابه برای پودر و سیم، توانایی کاربران را برای استفاده از AM برای نگهداری قطعات چاپی بهینه می‌کند: مشتریان می‌توانند از PBF برای نمونه اصلی و از DED یا WAAM برای تعمیرات استفاده کنند. در نهایت، در دسترس بودن مواد مشابه به اشکال مختلف ممکن است یک عملیات تولید قراردادی معین را برای تنوع بخشیدن به تکنیک‌های AM در شرکت خود تشویق کند.

Talon-A1 استراتولانچ با موتور هدلی دب اکبر برای پرواز آماده می شود. تصویر از دب اکبر

تصویر توسط Fortius Metals

AFWERX، بخشی از آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی ایالات متحده (AFRL)، یک قرارداد مستقیم به فاز دوم تحقیقات نوآوری ،ب و کارهای کوچک (SBIR) به ارزش 1.25 میلیون دلار به ک،ادو اعطا کرد. ف،ات قوی تر، برای تسریع صلاحیت آلیاژ سیم IN625-RAM2 شرکت. ،صر سه بعدیشرکت برادر فورتیوس متا،، قبلاً نسخه پودری سوپرآلیاژ نیکل را تجاری کرده است.

در حالی که پنتاگون به ارسال سیگنال‌های تقاضا در مورد موارد استفاده خاص که عمدتاً علاقه‌اش به AM را تحریک می‌کند، ادامه می‌دهد، مراقب جمع‌آوری شواهدی مبنی بر اولویت‌بندی و، ،تی برای افزونگی و انعطاف‌پذیری باشید. اگر یک شرکت کوچک یا متوسط ​​در حال حاضر تقاضای و، دفاع را به یک شکل پر می کند، احتمالاً این بدان م،است که وجود خواهد داشت بیشتر تقاضا برای آن ماده یا محصول به شکل دیگری، نه کمتر. منطق پشت ،یب شرکت‌هایی مانند فورتیوس و تکنیک‌هایی مانند همه آنهایی که AM را تشکیل می‌دهند، اجتناب از مدل بسیار بزرگ برای ش،ت است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308180/air-force-awards-fortius-metals-1-25m-to-qualify-3d-printing-wire-for-hypersonic-applications/

یکی از بدترین اتفاقاتی که برای زنجیره‌های تامین جه، می‌افتد این است که شرکت‌های چند ملیتی افزونگی را به ،وان ویژگی‌ای می‌بینند که می‌توانند بدون آن انجام دهند. این دقیقاً همان چیزی است که دید مش، Elementum 3D و Fortius را بسیار قانع کننده می کند. تغییر نوظهور و، دفاع در سیاست صنعتی در بخش کوچکی به ایجاد افزونگی در نحوه تامین مواد و قطعات توسط پایگاه صنعتی دفاعی بستگی دارد. ایده اصلی مدل ،ب و کار Elementum/Fortius این است که مواد ی،ان را هم در سیم و هم پودر در دسترس قرار دهد. با ایجاد افزونگی ذاتی در زنجیره های تامین ف، AM، این دو شرکت می توانند انعطاف پذیری جذب مشتریان را به حدا،ر برسانند.

به طور خاص، علاقه نیروی هوایی به این ماده از قابلیت آن برای کاربردهای مافوق صوت ناشی می شود. اگرچه و، دفاع (DoD) سالهاست که مافوق صوت را به ،وان نقطه کانونی رقابت استراتژیک خود می بیند، به نظر می رسد که حوزه فعالیت در سال 2024 به طور قابل توجهی افزایش یابد. که به سرعت های مافوق صوت نزدیک می شد. در اوایل این هفته، پنتاگون اعلام کرد که یک سلاح مافوق صوت را در یک بمب افکن B-52 بر فراز اقیانوس آرام آزمایش کرده است. از گوام راه اندازی شد.

جف لینتز، بنیانگذار و مدیر عامل فورتیوس، در بی،ه مطبوعاتی درباره قرارداد 1.25 میلیون دلاری SBIR برای واجد شرایط بودن سیم IN625-RAM2 فورتیوس متا،، گفت: «هدف AFWERX برای پیشبرد مواد AM برای برآورده ، محیط دفاعی سریع و در حال تحول حیاتی است. این باعث تحریک اعتماد به سوپرآلیاژهای نیکل با استحکام بالا می شود و به اثبات کاربردهای مافوق صوت چالش برانگیز کمک می کند. تلاش اساسی برای واجد شرایط ساختن IN625-RAM2 برای تولید، همچنین از قابلیت‌های استفاده دوگانه برای ابزارآلات صنعتی و پیشران فضایی بهره خواهد برد.