تغییرات در املاک و مستغلات فرصتی را برای مشاغل چاپ به ارمغان می آورد

در نتیجه این تسویه حساب، انتظار می رود میلیاردها دلار به بازار مسکن سرازیر شود زیرا مالکان و ،یداران بالقوه از مزایای بالقوه کاهش هزینه ها و افزایش رقابت استفاده می کنند. اما ابتدا، آنها باید از این فرصت آگاه باشند، بفهمند که چرا برایشان اهمیت دارد و یک مشاور املاک واجد شرایط برای ،ید و فروش به آنها کمک کند.

مشاغل چاپ و بازاریابان متحد شوید!

رهبری پرورشی/ارتباطات مداوم: از طریق همه کانال ها، با نرخ و فرکانس تعیین شده توسط مشاوران املاک یا گیرندگان.

دریافت واقعی با مشاوران املاک محلی

بازاریابی ایمیلی: مشتریان فعلی، مشتریان قبلی، مشتریان بالقوه ای که می شناسید، مشتریان بالقوه ای که پیدا می کنید.

با دیدن این خبر در مورد س،تگاه NAR نفس نفس زدم. اولین فکر من این بود که چگونه این تغییر در بازار املاک و مستغلات خبر خوبی برای مشاغل چاپ و بازاریابان است تا با هم همکاری کنند و یک برنامه فعال ایجاد کنند تا به مشاوران املاک کمک کند تا صاحبان خانه و ،یداران را آموزش دهند و پای خود را به درب ضرب المثل هزاران مشتری بالقوه در خانه خود بیاورند. قلمروها

هنگامی که شرکای چاپ و بازاریابی دارید و شرکای فناوری (بازاریابی دیجیتال، مدیریت داده) و شرکای چاپ برای تولید موادی که ندارید، باید به ،وان مشتری از مشاوران املاک ایمن باشید.

گرافیک تجاری: پنجره ها، کفپوش ها، روکش های خودرو، تابلوها. پیام بزرگ و قابل مشاهده

و این فقط اولین قدم است. هنگامی که ،ب و کارهای چاپی راه افتادند و ثابت ،د که می تو،د بازار را آموزش دهید و از طریق شراکت خود سرنخ ایجاد کنید، تمرکز خود را به ایجاد بسته هایی با شرکای خود معطوف کنید تا به آنها کمک کنید خانه ها را به مشتریان جدید خود بفروشند.

چاپگرها/ بازاریاب هایی که می توانند وارد درب شوند، ضرورت آموزش بازار را درک کنند، به سرعت به مشاوران املاک کمک کنند تا ارتباط برقرار کنند، و یک برنامه چند کاناله برای مشاوران املاک برای ایجاد سرنخ های جدید و مشتریان برای جبران ضررهای کمیسیون داشته باشند، مزیت فوق العاده ای در برنده شدن در این زمینه خواهند داشت. ،ب و کار.

شریک طول، و موفق!

دبورا کورن سفیر بین کهکش، در Printerverse در Print Media Centr، یک ،یدار چاپ، سخنران و وبلاگ نویس صنعت بین المللی، و پرورش دهنده متخصصان تولید چاپ، گروه چاپ شماره 1 در لینکدین. او از طریق آموزش، رویدادها، پاد،ت ها از The Printerverse، منابع چاپی و منابعی را برای متخصصان چاپ و بازاریابی فراهم می کند. ProjectPea،.TVو مجموعه‌ای از ابتکارات اجتماعی از جمله دختر، که چاپ می‌کنند و روز جه، چاپ،

اگر شما یک بازاریاب هستید، امیدواریم که شرکای قابل اعتماد چاپ داشته باشید. اگر چاپگر هستید، مشتریان با استعدادی در زمینه طراحی و بازاریابی دارید. از هر طرف، برای ایجاد یک بسته جامع برای مشاوران املاک به منظور آموزش مصرف‌کنندگان و ایجاد ،ب‌وکار جدید از طریق فهرست‌های جدید، به بحث در مورد شراکت بپردازید.

یک دهکده طول می کشد

میزب، وبینار برای مشاوران املاک. از یک کارشناس املاک دعوت کنید تا در مورد چشم انداز فعلی و آنچه ،یداران و فروشندگان خانه باید بدانند توضیح دهد. به منبعی برای اطلاعات فعلی بازار و تغییرات موضوعی در صورت وقوع تبدیل شوید.

بازاریابی پستی مستقیم: مشتریان فعلی، مشتریان قبلی، مشتریان بالقوه ای که می شناسید، مشتریان بالقوه ای که پیدا می کنید. برنامه “Every Door Direct Mail” از اداره پست ایالات متحده برای جستجوی صاحبان خانه بدون داشتن اطلاعاتی در مورد آنها عالی است.

ps… من این ویدیو را پیدا کردم که حل و فصل را توضیح می دهد. بدون شک، مشاوران املاک در حال تقلا هستند.

خبرنامه ها: اطلاعات بازار موضوعی، توصیفات از ،یداران و فروشندگان خوشحال خانه، لیست های انحصاری، اطلاعیه های کارگاه ها و رویدادهای آموزشی، بخش “از یک مسکن بپرسید” و غیره. اینها را می توان چاپ و پست کرد، ایمیل کرد یا هر دو.

لطفاً برای پست‌های موضوعی و اطلاعاتی که به صندوق ورودی شما ارسال می‌شود، در اخبار PMC از The Printerverse مش، شوید.

فراخو، همه دختر، که چاپ می کنند!! به ما در لینکدین بپیوندید و ما را بررسی کنید برنامه آموزشی اصلاح شده – رایگان است!

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://printmediacentr.com/big-changes-in-real-estate-mean-new-opportunities-ahead-for-print-businesses/

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی: به طور استراتژیک صاحبان خانه را از طریق موقعیت مک، و جمعیت شناسی هدف قرار دهید. آنها را به یک سایت/صفحه فرود هدایت کنید که توضیح می دهد چرا اکنون بهترین زمان برای ،ید و فروش خانه است.

در اینجا چند ایده برای گنجاندن در منوی بسته های بازاریابی چند کاناله برای مشاوران املاک وجود دارد:

راهنماهای اطلاعاتی: اطلاعات سریع و اجمالی که تغییرات کمیسیون، دستورالعمل‌های جدید قیمت‌گذاری، تأثیر بر قیمت خانه، و نحوه دریافت ارزیابی در صورت فروش و دسترسی به آ،ین فهرست در صورت ،ید را نشان می‌دهد. در دسته‌های کوچک چاپ می‌شود تا در صورت نیاز به‌روزرس، شود، همراه با یک نسخه کتاب الکترونیکی که با ارائه نام و ایمیل در دسترس است.

میزب، رویدادی برای مشاوران املاک با یک سخنران موضوعی. به شرکت‌کنندگان کیسه‌ای از مواد چاپی تحویل بگیرید – همه با کدهای QR تا بتوان به صورت آنلاین نیز به آنها دسترسی داشت، که همه شرکا را به نمایش می‌گذارد، بسته‌هایی را که ارائه می‌دهید برای کمک به آشنایان در آموزش، تولید سرنخ، و فروش، و یک هدیه کوچک و شخصی که یک مسکن قدرد، می کند. (از برخی مشاوران املاک بپرسید و متوجه شوید!)

پاد،ت ها را از The Printerverse کاوش کنید

ProjectPea،.TV در حال پخش PRINTSPIRATION برای مارک ها، آژانس ها، دانشجویان و چاپگرها است!

سرعت ورود به بازار بسیار مهم است. اولین پیشنهادی که صاحبان خانه و ،یداران بالقوه از مشاوران املاک دریافت می کنند نادیده گرفته نمی شوند. پس از آن، این فقط یک مشاور املاک دیگر است که یک کارت پستال در مورد چیزی که قبلاً در مورد آن می‌دانند ارسال می‌کند، و جلب توجه آن‌ها باید بیشتر مبتنی بر پیشنهاد باشد تا مبتنی بر اطلاعات/آموزش.

رویداد در یک جعبه: همه چیزهایی که یک مشاور املاک برای میزب، یک رویداد آموزشی در ،ب و کار خود، در یک خانه یا محل کوچک محلی و یک نمایشگاه تجاری نیاز دارد.

در حالی که بازاریابان و مشاغل چاپ می توانند به صورت جداگانه این اطلاعات را دریافت کنند و سعی کنند تجارت جدیدی را با مشاوران املاک ایجاد کنند، همکاری با یکدیگر می تواند مزایای زیادی داشته باشد و تکرار پیشنهادات شما را برای رقبای شما تقریبا غیرممکن کند. اگر مشاوران املاک بتوانند کپی رایتینگ، طراحی، چاپ، توزیع، بازاریابی دیجیتال و گزارش داده را از طریق یک فروشنده دریافت کنند – این کار را خواهند کرد!

پست ویژه دبورا را ببینید: 4 روش برای اشتراک گذاری Printspiration و Print Love در فوریه و تمام سال

اولین قدم این است که خود و تیمتان را به سرعت در مورد نحوه کار مشاوران املاک محلی با یکدیگر در یک دفتر و با رقبا آموزش دهید. چگونه مناطق را ت،یم می کنند؟ آنها معمولاً چگونه با مشتریان و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کنند؟ شما می خواهید با ندانستن روند آنها، چه چیزی برای فروش من، است و برای چه ،ی، از ایجاد مشکلات جلوگیری کنید.

دبورا همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از بیش از 25 سال تجربه به‌،وان یک آژانس، نام تجاری و ،یدار چاپ شرکتی که صدها چاپگر و ارائه‌دهنده خدمات را ارزیابی، استخدام و با آنها کار کرده است، روابط م،ادار و سودآورتری با مشتری ایجاد کنند.

مکان هایی را که مشاوران املاک محلی به صورت آنلاین و آفلاین می گذرانند پیدا کنید. آنها به چه گروه های محلی/منطقه ای/ملی تعلق دارند؟ آیا رویدادهای محلی آنها شرکت می کنند؟ مشارکت کنید! اسپانسر چیزی! وارد دنیای آنها شوید و به سرعت قابل مشاهده و به یاد ماندنی شوید.

خانه شیرین خانه

هنگامی که متوجه شدید، وقت آن است که تیم خود را به ،وان بهترین گروهی که در این لحظه حیاتی ارتباطی به مشاوران املاک کمک کند، بفروشید.

یک بخش در وب سایت خود برای مشاوران املاک ایجاد کنید. پست های وبلاگ نوشته شده توسط شما و تیم گسترده خود را به اشتراک بگذارید و مقالات مرتبط را از منابع قابل اعتماد به اشتراک بگذارید. شامل توصیفات از مشتریان، مشتریان مسکن حتی بهتر است. اینجاست که مشتریان بالقوه یاد می‌گیرند که می‌توانند به شما اعتماد کنند – شما آن را دریافت می‌کنید و می‌تو،د در تمام نیازهای آموزشی، ارتباطات، بازاریابی و فروش آنها کمک کنید.

همه پست های دبورا را ببینید


DeborahCorn-PrintMediaCentr

یک ایمیل مستقیم، ایمیل و کمپین رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. مشاوران املاک را با اطلاعات خاصی در مورد اینکه چگونه شما و شرکای بلندمدت خود می تو،د به آنها در آموزش، ایجاد سرنخ و ایجاد فروش خانه کمک کنید، هدف قرار دهید.

برنامه ریزی استراتژیک: جلساتی با آژانس بازاریابی، چاپگر و شرکای مربوطه برای تدوین استراتژی پیام رس، و نحوه و مکان اشتراک گذاری آن.

مثل این:

توجه به مشاغل چاپ و بازاریابی – اخبار فوری! انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) با یک توافق پیشگامانه موافقت کرده است که به طور بالقوه منجر به کاهش قابل توجه هزینه های فروش خانه با حذف کمیسیون فروش استاندارد 6 درصدی و کاهش قیمت مسکن می شود.

##

در حالی که این وضعیت مربوط به ایالات متحده است، توجه به اخبار ،ب و کار در جایی که در آن زندگی می کنید می تواند یک استراتژی تجاری جدید به موقع باشد. چاپگرها و بازاریاب، که به دنبال “نقاط دردناک” یا مشکلاتی برای حل هستند، می توانند با توجه به تغییرات در فضای ،ب و کار B2B و B2C، سرنخ های قابل قبولی پیدا کنند. و به احتمال زیاد شرکت ها و برندهای درگیر به کمک سریع، موثر و کارآمد برای برقراری ارتباط با مشتریان خود نیاز دارند.

قاضی باید به طور رسمی شرایط این توافقنامه را قبل از اعمال پارامترهای کمیسیون جدید و ا،امات فهرست برای مشاوران املاک بپذیرد. هیچ یک از تحقیقات من نشان نمی دهد که این اتفاق نخواهد افتاد، به این م،ی که مشاوران املاک به تازگی این خبر را دریافت کرده اند که در 15 مارس منتشر شد، آنها احتمالاً در حالت نیمه وحشت هستند و به کمک نیاز دارند.