آیا انقلابی در تولید دسکتاپ خارج از چاپ سه بعدی رخ خواهد داد؟ – 3DPrint.com

روترهای CNC و ماشین های تراش CNC در واقع بسیار مقرون به صرفه هستند، اما به نظر می رسد که در ساخت نرم افزار برای آنها به اندازه سخت افزار کاربرپسند، شکافی وجود دارد. Mayku و دستگاه های مشابه بخش های مختلف را نیز در دسترس تر می کنند. بنابراین نیازهای صنعت تا حدودی برآورده می شود. بنابراین، چه چیزی اتفاق نمی افتد که انقلاب همه چیز دسکتاپ را متوقف می کند؟

Makedreams پیشنهاد می کند یک آسیاب CNC که چشمگیر به نظر می رسد را عشایر 3با قیمت 2800 دلار نیز طراحی جذاب و آشنا دارد. را آسیاب 3 محوره لانگمویر، با قیمت 4500 دلار، ایمن به نظر می رسد و قادر به برش مقدار قابل توجهی فولاد است. استارت آپ بلژیکی مک،کی در حال تولید آسیاب های مقرون به صرفه و دستگاه های چاپ صفحه است. با این حال، مکاشفه مهم من کشف این بود که شما می تو،د هاس به دست آورید آسیاب رومیزی به قیمت 9000 دلار

کورا وجود ندارد. هیچ لایه نرم افزاری جامع منبع باز و به راحتی قابل دسترسی برای همه این ابزارها وجود ندارد. بسیاری از شرکت‌های تجاری لایه‌های نرم‌افزاری اختصاصی خود را دارند، اما راه‌حل جه، وجود ندارد که بتوان آن را برای هر ماشینی اعمال کرد تا قابلیت استفاده را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. این تا حدودی به دلیل انواع سیستم های کنترل و نیازهای نرم افزاری موجود است. با این حال، من معتقدم که تجربه کاربری می تواند برای بسیاری بسیار ساده شود. همین امر در مورد عدم وجود راه‌حل‌های میان‌افزار جه، مانند مارلین نیز صدق می‌کند، که در صورت وجود، می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند.

انقلاب پرینت سه بعدی رومیزی زمان هیجان انگیزی بود. علاقه مندان به تولید مواد افزودنی (AM) جالب ترین افراد در هر مهم، بودند. چه یک عموی متمایل به تکنیک، یک همک،ی مصمم به تغییر جهان، یا یک همکار سابق که استارت آپ Kool-Aid را نوشیده بود، همه آنها برای ما یک خط تولید می ،د. روزهای خاطره انگیزی بود

رسانه ها توجه کافی ندارند از نظر دید گسترده تر، به نظر می رسد مفهوم انقلاب ماشین ابزار توسط رسانه ها نادیده گرفته شده است. علاوه بر این، به نظر می رسد که هیچ ، برای این جنبش مهار یا ایجاد حرکت نکرده است.

انقلاب دسکتاپ ممکن است هنوز آشکار شود. با تشویق پیشرفت‌های جدید توسط آزمایشگاه بامبو، استفاده از پرینترهای سه‌بعدی آسان‌تر شده است و برای اولین بار، چند سالی است که پرینترهای سه بعدی رومیزی تبدیل به دستگاه‌های مصرفی قابل دسترسی برای ا،ر مردم شوند. هنوز مشخص نیست که آیا آنها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و آیا طراحی و فناوری های اسکن سه بعدی با همان سرعت توسعه خواهند یافت یا خیر. با این حال، فروش چند میلیون سیستم در سال یک دستاورد قابل توجه است، و مهم است که به یاد داشته باشید که انقلاب، اگرچه در ابتدا پیش از موعد اعلام شد، هنوز هم می تواند رخ دهد.

در واقع، محصولاتی در حال توسعه و فروش در این بازار هستند. شرکت‌های مستقر، شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌های جدید همگی در گستره دستگاه‌های رومیزی و رومیزی موجود سهیم هستند. بسیاری از این دستگاه‌ها مهندسی ارزش و عملکرد ساده‌تر را به نمایش می‌گذارند، با طرح‌هایی که بسیار زیبا و کاربرپسند هستند، به‌ویژه برای ماشین‌ابزار. در حوزه برش و حکاکی لیزری، به نظر می رسد که ما به نقطه اوج نزدیک می شویم، با دستگاه های بسیار در دسترس که هم مفید هستند و هم استفاده آسان.

دسته ای که در حال ظهور است، حکاکی ها و برش های لیزری رومیزی هستند. ماشین آلات مانند Xtool D1 حکاکی لیزری دایود، قیمتی در حدود 2500 دلار، اسنپ ​​میکر ری 1500 دلار و 1900 دلار گلوفورج هاله به نظر می رسد بسیار کاربر پسند و در دسترس است. به نظر می رسد بازار برای رشد آماده است، به خصوص با محصولاتی مانند Glowforge Sparkکه 600 دلار قیمت خواهد داشت. در قلمرو حکاکی ها و برش ها، به نظر می رسد پتانسیل قابل توجهی برای مهندسی ارزش بیشتر وجود دارد.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308132/will-there-be-a-desktop-manufacturing-revolution-outside-of-3d-printing/

اما ماشین ابزارهای دیگر چطور؟ آیا انقلاب دسکتاپ برای هر چیز دیگری رخ خواهد داد؟ در چند سال گذشته، من از نزدیک نشانه هایی از این اتفاق را مشاهده کرده ام. روترها، آسیاب ها و ماشین های تراش مختلفی منتشر شده است. اگر منطقی برای ایجاد یک چاپگر سه بعدی قابل دسترس و با استفاده آسان وجود دارد، پس مطمئناً نیاز و بازاری برای نسخه های دسکتاپ سایر ابزارهای ماشین وجود دارد؟

هیچ پروژه RepRap وجود ندارد، که به نظر من گیج کننده است. به نظر می رسد که هیچ ، پروژه منبع باز قابل توجهی را راه اندازی نکرده است که تمام ابزارهای موجود در جهان را در بر گیرد. یک ابتکار برای متن باز ، همه ابزارهای ماشینی، که آنها را برای همه در دسترس قرار دهد تا هر ،ی بتواند هر چیزی را ایجاد کند، در واقع بسیار قانع کننده است و احتمالاً توجه رسانه ها را به خود جلب می کند، اما به نظر می رسد این اتفاق نیفتاده است. ایجاد یک نقطه مرکزی و تمرکز برای توسعه منبع باز می تواند بسیار سودمند باشد.

اگر مردم می‌خواهند جرقه انقلاب ماشین‌ابزارهای رومیزی را بران،د، توصیه‌های من در اینجا آمده است:

روترها نیز در حال مدرنیزه شدن هستند. من به ویژه از رویکرد Shaper برای ساخت آن قدرد، می کنم اصل و نسب و سایر روترها در دسترس تر هستند، اگرچه بر،ب قیمت 4000 دلاری هنوز برای ا،ر مردم گران است. در AliExpress، می تو،د پیدا کنید روترهای CNC برای حدود 400 دلار RedFox نیز می فروشد یک آسیاب رومیزی برای حدود 2000 دلار را Vevor 3018 یک روتر CNC محبوب است که با قیمت حدود 200 دلار در دسترس است. Roland DG انواع مختلفی را تولید کرده است ابزار دسکتاپ، ابتدایی و ماشین‌های کوچک برای چندین دهه، حفظ شهرت خوب در صنعت. را تراش CNC گردبا قیمت حدود 6000 دلار، مشاغل کوچک و علاقمندان را هدف قرار می دهد. علاوه بر این، ربات های کوچکی وجود دارد که یادآور Printrbot هستند ماشین تراش CNC مشابه آنچه در تصویر بالا نشان داده شده است.

نمونه مورد علاقه من از دیگر ابزارهای دسکتاپ است مایکو، دستگاه شکل دهی وکیوم رومیزی. من از آن قدرد، می کنم زیرا ابزاری نیست که فوراً به ذهنم خطور کند، اما به نظر می رسد که کار می کند و فروش خوبی دارد. همچنین، از منظر طراحی و ساخت، به نظر می رسد که برای استفاده آسان و ایمن طراحی شده است. با قیمت 850 دلار، این دستگاه مقرون به صرفه است، و من می توانم ببینم که چگونه می تواند برای علاقه مندان و مشاغل مفید باشد.

اکنون سالانه تقریباً پنج میلیون پرینتر سه بعدی رومیزی به فروش می رسد. در حالی که این به انقلاب کاملی که بسیاری تصور می‌،د منجر نشده است، اما ما با وجود این دستگاه‌ها در بسیاری از میزها، پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم. جهان ممکن است به طور کامل تغییر نکرده باشد، اما طیف گسترده ای از کاربران از جمله مهندسان، طراحان، سازندگان minifig، cosplayers و علاقه مندان به DIY اکنون از چاپگرهای سه بعدی استفاده می کنند.

Kicks،er نسبت به قبل شلوغ تر است. با این حال، با آسیاب CNC Nomad به حمایت از جامعه ابزار ادامه می دهد بالا بردن 500000 دلار، ربات روتر Goliath برداشتن 1 میلیون دلار و جیب کوچک CNC گردآوری 355000 دلار استارت‌آپ‌ها هنوز در کیک استارتر راه‌اندازی می‌کنند و ایده‌ها در حال تامین مالی هستند. اما، به نظر می رسد کمتر به اندازه گذشته سروصدا ایجاد کند و توجه رسانه ها را جلب کند. Kicks،er خود همچنان جالب است اما دیگر همان سطح هیجان رسانه ای را که قبلا ایجاد می کرد ایجاد نمی کند.

1. این دیدگاه را ترویج و بیان کنید که ابزارها بسیار مهم هستند و ابزارهای منبع باز می توانند تولید را متحول کنند و جهان را تغییر دهند.
2. ایجاد یک پروژه منبع باز مرکزی که از این انقلاب دفاع می کند و انرژی مهندسی را به ابزارهای ماشینی هدایت می کند.
3. یک زنجیره ابزار متن باز کامل برای سیستم عامل، کنترل ماشین، ترجمه کد G، ایجاد و تألیف ایجاد کنید.
4. همه این تحولات را به همه، از جمله رو،مه نگاران، و همچنین به صورت استعاری به «پرندگان، زنبورها و درختان» برس،د.

در سطح محلی، علاقه‌ای به داستان‌هایی درباره شرکت‌هایی وجود دارد که آسیاب را در دسترس قرار می‌دهند، اما این موضوع هنوز به طور موفقیت‌آمیزی با یک انقلاب منبع باز جه، که با خوانندگان وبلاگ‌ها و رو،مه‌ها طنین‌انداز می‌کند، مرتبط نشده است.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید