آشنایی با انواع پرینترهای موجود در بازار + کاربرد هرکدام

نسخه M12w به لطف قابلیت اتصال به وای فای می تواند به صورت مستقیم به یک گوشی های موبایل اندرویدی در لحظه و یا به تمام دستگاه های موبایل یا کامپیوتر متصل به شبکه بی سیم محلی سرویس دهد، به علاوه برای فعالیت در محدوده بزرگتر اینترنت هم با سرویس های ابری موبایل مانند ePrint ، Apple AirPrint و Mopria سایت 10printer هماهنگی دارد. اسنادی که این دستگاه ارسال میکند «فکس» نامیده میشوند و این ارسال میتواند بین دو دستگاه فکس یا بین یک دستگاه فکس و یک کامپیوتر یا سرویس فکس آنلاین باشد. طراحی نرم افزارها و برنامه چیپست کارتریج در پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M404n به گونه ای انجام شده که بهترین دقت و امنیت را برای شناسایی و جلوگیری از حملات، کدهای مخرب یا برنامه های آسیب زننده به سیستم ارائه دهد. ظرافت در طراحی و وزن پایین توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

بهعلاوه، هزینهی نگهداری این چاپگرها کمتر از چاپگرهای دیگه است. کارگاه LA FERME 3D © علاوه بر پرینترهای سه بعدی خود، از همکاران خود نیز کمک گرفت. به کمک ویژگی Jetadmin اچ پی به مدیریت ، کنترل و تنظیمات کارهای خود به آسانی برسید . قابلیت مدیریت پیشرفته HP یا HP JetAdvantage Security Manager ، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید حملات احتمالی را خنثی کنید و با شناسایی آنها، برای برطرفکردن نفوذ مخرب اقدام نمایید. در مرحله ی بعدی کاغذ با بارهای الکتریکی باردار می شود. زیروگرافی یک فناوری کپی بر اساس بارهای الکترواستاتیک است. چنانچه قصد خرید پرینتر را دارید ولی نمی دانید که کدام یک از انواع پرینتر ها برای شما مناسب تر هستند، بهتر است مطلبی که در این مورد منتشر کرده ایم را در صفحه راهنمای خرید پرینتر مطالعه نمایید.

در این صفحه می توانید تمامی دستپاه های چاپگر را دیده و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید . انواع پرینتر های با کیفیت سال را از تمامی برند های معتبر موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را هم مورد بررسی قرار دهید. همین استاندارد ها در رابطه با پرینتر های اداری حداقل 250 ورق کاغذ را به عنوان مینیموم ظرفیت مورد نیاز در نظر می گیرند. امکان نظارت بر کار و انجام تنظیمات با سرعت فوق العاده با تعبیه یک صفحه نمایش 4 خطی و یک پد 10 کلیده در پرینتر HP 606dn برایتان وجود دارد . جوهر افشان ها همانطور که از نامشان پیداست ، با پاشیدن جوهر بر روی کاغذ عمل چاپ را انجام می دهند . پرینتر لیزری از تونر استفاده میکند؛ نوعی ماده سیاه رنگ و فشرده که به آسانی تمام نمی شود و از نظر اقتصادی نیز به صرفه است. کمپانی بزرگ اچ پی دستگاه های لیزری زیادی را تولید کرده است که هر کدام امکانات خاص خود را دارند ، از دستگاه هایی که امکان اتصال به سوییچ و روتر یک شبکه ی کامپیوتری را دارند گرفته ، تا آن هایی که توانایی چاپ دو رو را دارند .

اما مزیتش اینه که اگر یکی از دستگاه ها خراب بشه ، می تونید ببریش تعمیرگاه و بقیه کاراتون لنگ نمی مونه . در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر استفاده کرد. دستگاه HP MFP M428dw از یک اسکنر Flatbed ADF با تکنولوژی Contact Image Sensor (CIS) بهره برده است. برند اچی پی بهترین پرینترها را در بازار عرضه کرده و در صورتی که قصد خرید یک پرینتر بسیار باکیفیت با طول عمر بالا را داشته باشید، محصول مورد نظر خود را در این برند خواهید یافت. در مورد سرعت چاپ توجه به یک عامل ضروری است؛ فناوریهای چاپ یک طرفه یا دو طرفه، طراحی چاپ لیزری یا جوهر افشان و یا سرعت خروج اولین برگه چاپی، سایر پارامترهای مؤثر در قیمتهای نهایی هستند. در ادامه با لیست بیست همراه شوید تا شما را با مواردی مهم در خرید پرینتر لیزری آشنا نماییم. پرینتر های HP با توجه به اینکه دستگاه های حساسی می باشند برای کارکرد صحیح آن ها باید نکات مهمی را رعایت کنید. در نتیجه با وجود اینکه در این محصول تک کاره لیزری اچ پی صفحه نمایشگر لمسی یا سخنت افزار قوی تعبیه نشده اما در شرایط مدرن که بسیاری از کارها با مشارکت دستگاه های تلفن همراه حل می شوند بسیار کارگشا خواهد بود.

با اینکه این پریینتر امکان چاپ دورو را ندارد، اما با خواندن مقاله (چگونه میتوان با پرینتر معمولی، پرینت پشت و رو گرفت؟) در بخش وبلاگ پرینتر سایت کالاسود، میتوانید با استفاده از همین پرینتر چاپ دورو بگیرید. نیاز های کاری خود را با حجم بالا را با امکان پرینت دورو با ظرفیت سینی کاغذ تا 3600 برگ برایتان وجود دارد. اولین پرینت خروجی از دستگاه از حالت آماده به کار و خواب خودکار یا Sleep به ترتیب در 9.2 و 9.4 ثانیه آماده می شوند که نه زیاد به نظر می رسد و نه خیلی کم و برای سخت افزار نسبتا متوسط دستگاه قابل قبول است: پردازنده ای با فرکانس 266 مگاهرتز و 8 مگابایت RAM. توجه داشته باشید که ، استفاده از توان بیش از حد دستگاه باعث می شود تا ، پرینتر در انجام کار های روزمره دچار ایراد شود. داشتن رم ۸ یا ۱۶ گیگ، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ و صفحه نمایش با کیفیت ۱۳ یا ۱۵ اینچ به شما کمک میکند تا در انجام کارهای خود راحت و آسوده باشید. این پرینتر از نوع چاپ لیزری است و کیفیت چاپ آن بسیار خوب است.

پرینت و چاپ بخشی جدا نشدنی از زندگی امروز ما انسان ها است . هرچند ممکن است نیازی به برخی از امکانات پرینترهای چندکاره نداشته باشید اما خرید آنها برای کاربران خانگی توجیه پذیر است چون نه تنها قیمت آنها از خرید یک اسکنر و یا فکس جدا پایین تر است بلکه جای بسیار کمتری نیز اشغال می کنند. چاپگر اچ پی MFP M428dw از همان طراحی مرسوم شرکت اچ پی بهره برده است. چاپگر ها و یا پرینتر های لیزری تک رنگ همچون سیستم الکتروستاتیکی موجود در دستگاه های فتوکپی، عمل چاپ را به انجام می رسانند که در واقع این عامل سبب افزایش سرعت و همچنین کارایی پرینتر خواهد شد. امیدواریم این مطلب برای انتخاب پرینتر لیزری مناسب به شما کمک کرده باشد. با اضافه کردن HP 606dn به دفتر کار خود برای انجام کارهای گروهی به صورت کاملا ساده به رشد و رونق کارهای شما کمک می کند . کارت پرینترHiti با تکنولوژی مستقیم برای چاپ کارت های پی وی سی صرفا شناسایی یا بارکدی و یا نوار مغناطیس دار مناسب میباشد. HP LaserJet Pro M12w نسخه ای بروزرسانی شده از پرینتر M12a است و تنها تفاوت این دو مدل مجهز بودن یا نبودن به قابلیت اتصال بی سیم است.

از این پرینتر با عنوان یک خانگی تمام عیار یاد میکنند، خصوصاً وقتی امکان اتصال از طریق Wi-Fi هم فراهم باشد. با توجه به تعداد فروش بالا و میزان رضایت بالایی خریداران میتوان گفت که پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w از جمله پرفروش ترین مدل های این برند محبوب است. علاوه بر این، برندهایی مانند Canon، Brother، Epson، Lexmark از محبوب ترین برندهای پرینتر هستند. ضمناً لازم است یاد آوری کنم اگر قصد خرید یکی از پرینترهای اچ پی (HP) ، کنون(canon) ، سامسونگ (Samsung) و یا هر برند دیگری را داشتید و نتوانستید مدل مورد نظر خود را بیابید یا نیاز به مشاوره داشته و در مورد امکان کاهش قیمت سوالی داشتید ، کافی است با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما در بخش فروش پرینتر شما را راهنمایی کنند . میباشد. این پرینتر با نام های دیگری همچون پیرنتر حرارتی، پرینتر صدور قبض ، پرینتر صدور فیش ، پرینتر صندوق ، فیش پرینتر ، مینی پرینتر ، همچنین ترمال پرینتر نیز می شناسند. با منوی کاربری که در این پرینتر وجود دارد، تنظیمات دستگاه در قسمت بالای پرینتر، می توانید چاپگر را به سرعت تنظیم کنید.

شما همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه پرینتر های نوظهور و قدیمی به بخش مقالات سایت امداد چاپگر مراجعه کنید. همه ی ما در مواقع لازم اسناد و اطلاعات لازم را چاپ می کنیم و برای انجام امور اداری یا حفظ اطلاعات به صورت مکتوب از آن ها استفاده می کنیم . چگونه از پرینتر خود نگهداری کنیم ؟ از پرینتر رومیزی معمولا برای فروشگاهها و تولیدیها استفاده میشود. قیمت این پرینترها از پرینتر های جوهر افشان معمولا گران تر است. بهطور معمول پیشنهاد میشود در صورتیکه هدف شما چاپ اسناد نوشتاری است، پرینتر لیزری را انتخاب کنید؛ اما اگر چاپ باکیفیت شکلها، نمودارها و چارتها هم برای شما مهم است، پرینتر جوهر افشان میتواند انتخاب بهتری باشد.

را دارد. همچنین پرینتر لیزری مشکی اچ پی M435 NW جز پرینتر های سنگین این برند به حساب می آید. این پرینتر رومیزی با قابلیت های متعدد چاپ، کپی، اسکن و امکانات وسیع ارتباطی، بسیار کارآمد بوده و با صرف نظر از قیمت و این نکته که قابلیت پرینت رنگی ندارد، جوابگوی نیاز اکثر فروشگاه ها و ادارات می باشد. بسیاری از سازمان های مهندسی و سازنده می توانند از این پرینترها برای اهداف خود استفاده کنند. یکی از مهمترین امکاناتی که برای این چاپگر در نظر گرفته شده، قابلیت چاپ با اتصال شبکه از سایر سیستم های رایانه ای می باشد و به راحتی از هر دستگاه دیگری در هر مکان از مجموعه ، عملیات چاپ را انجام دهید. البته پرینترها شامل انواع دیگری مثل پرینتر ۳ بعدی و کارت پرینترها هم میشوند. ویژگی مهم دیگری که در این محصول باید به آن اشاره کرد قابلیت شبکه شدن آن است که هم از طریق پورت Lan و Wi-Fi صورت می گیرد. اکثر دستگاه های قدیمی جوهر افشان این برند ، دو کارتریج داشته که یکی وظیفه ی حول جوهر سیاه و دیگری وظیفه حمل جوهر های آبی زرد و قرمز را بر عهده دارند. البته ممکن است برندهایی دیگری نیز وجود داشته باشند که کیفیت محصولات آنها نیز ایدهآل باشد.

چاپ هایی با کیفیت بالا در یک بازه زمانی مناسب با کمک کارتریج هایی با ظرفیت بالا که در پرینتر HP 606dn به کار رفته اند. این چاپگر با دارا بودن ویژگی EcoFFicIENT کمک به مصرف کمتری در هزینه ها و انرژی می کند . پرینتر لیزری سیاه سفید HP LaserJet M211dw Printer با دارا بودن مجموعه ای از ویژگی های امنیتی به حفاظت از چاپگر شما کمک ویژه ای می کند . اسکنر دستگاهی است سختافزاری که تصاویر را از عکسهای چاپی، پوسترها، صفحات مجله و منابع مشابه برای ویرایش و نمایش کامپیوتری میگیرد. به دلیل سیاه مطلق نبودن چاپ به این حالت، این مسئله ممکن است با چشم غیر مسلح چشمگیر نباشد، اما برای چاپ بارکد بسیار حساس است. ریمل لدورا فوق العادده سبک و نرم می باشد و دلیل آن هم وجود نداشتن سرب و گیاهی بودن آن است. و ما هم پیشنهاد میکنم حتما این محصول را مورد بررسی قرار دهید. در بخش زیرین می توانید توضیحاتی در مورد این کالاها در فروشگاه اداریم بخوایند . ما در اداریم این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که محصولات متفاوت را دیده و با یک دیگر مقایسه کنید و با استفاده از توضیحات موجود در بخش توضیحات محصول بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید .

یکی از اصلی ترین ویژگی پرینتر های لیزری مشکی ، کیفیت خروجی و سرعت چاپ آنها می باشد. اتفاقی که برای چاپگر لیزری تک کاره سیاه و سفید HP LaserJet Pro M12w، یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های چاپ مجهز به ماژول بی سیم رخ داده است. به واسطه طراحی چیپست HP برای کارتریج دستگاه پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M404n امکان استفاده مجدد از همان کارتریج در صورت شارژ مجدد فراهم می شود. این درحالی است که مدیر یک شرکت ، تنها به یک پرینتر لیزری مشکی سبک احتیاج دارد . این فناوری توسط شرکت زیراکس توسعهیافته است. عمر مواد مصرفی به کار رفته در تونر کارتریج نسبتاً متوسط ولی قابل قبول است.

خرید چاپگرهای لیزری اچ پی به دلیل به صرفه بودن و مناسب بودن قیمت مواد مصرفی بسیار گزینه ی خوبی برای شما خواهد بود . پرینتر اچ پی لیزرجت پرو ام 428 دی دبلیو از فناوری چاپ لیزری استفاده می کند و قابلیت چاپ ماهانه 4000 صفحه و 80,000 نامه را دارد. از ویژگی های منحصر به فرد LaserJet Pro MFP M428dw می توان به اتصال بدون سیم (Wi-Fi)، کاغذ کش اتوماتیک و چاپ دو رو اشاره کرد. امکانات و ویژگی های این دستگاه پرینتر در نوع خود، منحصر به فرد و بسیار کاربردی هستند. این نوع پرینتر سوزنی شباهت بسیاری به ماشین های تحریر دستی دارد. فیش پرینتر سوزنی چگونه پرینتر هایی هستند ؟ پرینتر سوزنی سیاه و سفید مانند دستگاه فتوکپی کار میکند، از همین رو سرعت بالاتری نسبت به پرینترهای رنگی دارند.اینپرینترها دقت بالایی در چاپ دارند. از بسیاری جهات، ADFهای خودکار دو طرفه نسبت به پرینترهای دو طرفه اتوماتیک، راحتی بیشتر و صرفه جویی بیشتری به ارمغان میآورند. به راحتی از گوشی های همراه هوشمند و تبلت خود بدون نیاز به تنظیمات یا برنامه خاص پرینت بگیرید .