پرینتر لیزری اچ پی 1320

این چاپگر در دو رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه میگردد و طراحی فوقالعاده جذابی دارد. این قابلیت فوقالعاده در اکثر پرینترهای بازار وجود ندارد. متأسفانه سینی ورودی دیگری مانند ورودی تک برگی چندمنظوره در این مدل وجود ندارد. دستگاه شامل دو چراغ اعلان (Notification) میباشد که یکی نشانگر وضعیت توجه ویژه (Attention) یا حالت خطا میباشد و دیگری نشان دهنده وضعیت آماده به کار (Ready) است. پرینتر ها امروزه یکی از مهم ترین لوارم جانبی کامپیوترها میباشد. از طرفی هنوز در خیلی از دانشگاه های ایران اینترنت رایگان وجود نداره و یا محدودیت هایی داره که شاید همه نتونن ازش استفاده کنن . چند راه مختلف وجود دارد که یک چاپگر میتواند به یک کامپیوتر متصل شود و با آن ارتباط برقرار کند (که به آنها رابط گفته میشود). آنها می توانند از طریق درگاه USB به رایانه شما متصل شوند. وزن این دستگاه 4 کیلوگرم بوده و از طریق کابل و W i-F i به رایانه متصل میشود. اگر کسب و کاری دارید که تعداد چاپ کم و متنی دارد و استفادهی زیادی از دستگاه پرینتر نمیشود، پرینترهای تک کاره سیاه و سفید لیزری گزینه ای ایده آل خواهد بود.

به این علت که این چاپگر دارای ویژگیهای منحصربهفردی بوده که آن را از سایر پرینترهای موجود در بازار متمایز میسازد. در این مقاله از وبسایت آوا فرهنگ آریا، 8 مورد از انواع پرینتر موجود در بازار را به همراه نحوه عملکرد هرکدام مورد بررسی قرار دادیم. همه چاپگرهای موجود در بازار اتصال سیمی را ارائه می دهند. G&B مفتخر است کلیه سامانه پشتیبانی و خدمات پس از فروش پرینترهای سه کاره 1398NW را ارائه می نماید. بلوتوث برای چاپ از دستگاه های محلی گوشی موبایل بسیار عالی است ، در حالی که Wi-Fi و پشتیبانی از به شما امکان می دهد هنگام دور بودن از خانه ، اسناد را از راه دور چاپ کنید. پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W با اینکه از جدیدترین تولیدات برند اچ پی است، بازهم توانسته در این مدت زمان کم توجه کاربران زیادی را به خود جلب آید. به همین علت پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W میتوان آن را بهعنوان محصولی که هم کیفیت فوق العاده ای دارد و هم خرید آن مقرون به صرفه است بهحساب آورد. دستگاههای کپی و پرینتر اچ پی در ابتدای راه اندازی، برخی از قطعات آنها مانند دولوپر و درام از حالت فابریک خارج میشوند.

یعنی شما دیگه دستگاه کپی و اسکن و نمابر هم سایت 10printer ندارین. و منظور از DPI رزولوشن یا وضوح تصویر است یعنی تعداد نقاطی که در هر اینچ از کاغذ به چاپ می رسد و هر چه میزان آن بیشتر باشد کیفیت چاپ بالاتر است. پرینتر یا چاپگر یکی از لوازم جانبی کامپیوتر به حساب میآید که برخی از قطعات کامپیوتر را در زمان فعالیت خود به کار میگیرد که میتواند متن یا تصویر ایجاد شده به وسیلهی رایانه را روی کاغذ چاپ کند. به تعداد نقاطی که توسط چاپگر در هر اینچ مربع از صفحه ایجاد میشود رزولوشن یا وضوح تصویر یا تفکیک پذیری پرینتر می گویند. به عنوان مثال رزولوشن ۶۰۰ در ۶۰۰ پرینترهای لیزری بیانگر آن است که در یک اینچ از صفحه چاپ شده ۶۰۰ نقطه در حالتهای عمودی و افقی قرار میگیرد. رزولوشن آن 1200×1200 dpi است. پرکاربردترین چاپگر بسته به محیطی که در آن استفاده میشود میتواند متفاوت باشد.

اگرچه پرینترهای لیزری بهترین کیفیت را ارائه می دهند ، اما خرید آنها نیز گران است و هزینه های بالاتری نیز دارند. هزینه مواد مصرفی پایین و دوام طولانی تری نیز دارد. یکی از نکاتی که در خرید پرینتر باید در نظر بگیرید این است که برترین پرینتر خانگی پرینتری میباشد که دارای دوام طولانی باشد و به تعویض و تعمیر زود هنگام آن نیازی نداشته باشید. همه افراد معمولاً به دنبال چاپگر یا پرینتری هستند که علاوه بر کیفیت و دوام بالا قیمت مناسبی نیز داشته باشد. به همین علت میتواند میز کاری شما را شیکتر کند و ظاهر آن معمولاً همهپسند میباشد. آنها معمولاً برای کافینت و اداره مناسب هستنند و در خانه شما غیرضروری هستند.

انتظار دارید کمی برای چاپگرهای All-in-One مبلغ بیشتری بپردازید ، اما برای بسیاری از افراد ، قابلیت های اضافی ارزش اضافی را دارد. بطوریکه پرینترهای جوهر افشان این برند برای چاپ عکس، چاپ بروشور و فاکتورهای رنگی با کیفیت استفاده میشود. این دستگاهها به این علت ارزان هستند که فقط عمل چاپ را انجام داده و از یک رنگ یعنی رنگ سیاه برای چاپ اسناد استفاده میکنند. اما از سوی دیگر این چاپگر بسیار کمحجم بوده و شرکت تولیدکننده آن یعنی HP این پرینتر را بسیار مقرون به صرفه و سریع معرفی می کند. در واقع آن دسته از کاربران پرمصرفی که قصد خرید یک پرینتر جدید برای مغازه عکاسی یا فتوکپی خود را دارند باید حتما به این موضوع یعنی پشتیبانی آن پرینتر از امکان چاپ پشت و رو بر کاغذ توجه ویژهای داشته باشند. به طور فزاینده ، دستگاه هایی را نیز پیدا خواهید کرد که از Google Cloud Print و Apple AirPrint پشتیبانی می کنند. اندازهی یک پلاتر بسیار بزرگتر از چاپگرهای سنتیه.

به همین خاطر کاربر می تواند چندین بار کارتریج پرینتر خود را با تقریبا یک پنج هزینه خرید یک کارتریج نو شارژ کنند و به این ترتیب در هزینه های مصرفی پرینتر خود صرفه جویی کنند. مثلا اگر چاپگر شما دچار اشکال شود و کار نکند، دیگر فکس و دستگاه کپی شما نیز کار نخواهد کرد و تقریبا دستگاه شما به طور کامل از کار میافتد. توجه: برای ارسال فکس لازم نیست از چاپگر استفاده کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت فکس و اسکن را ندارد. می توانید از آن برای اسکن اسناد بزرگتر یا کوچکتر جهت چاپ چندین مقاله استفاده کنید و همه آنها را در یک پرونده PDF اسکن کنید. کمک کند. همانطور که میدانید این نوع از ماشینهای اداری هم در سازمانها و هم در خانهها مورد استفاده قرار میگیرد. پرینتر HP Envy 5055،، پورت اینترنت ندارد و حتی پورت USB هم برای چاپ از روی فلش درایو، روی آن نصب نشده است. کارتریج محلی برای ذخیره سازی جوهر در دستگاه پرینتر می باشد. به پرینترهایی که فقط عمل چاپ را انجام می دهند، پرینتر تک کاره و به پرینتر هایی که قابلیت اسکن، کپی و فکس را دارند پرینتر های چند کاره می گویند.

این پرینتر از نوع چاپ لیزری است و کیفیت چاپ آن بسیار خوب است. به این ترتیب ، از یک اسکنر مسطح و یک ماژول Wi-Fi بهره می برد که دو مدل دیگر از آن فاقد این آپشن هستند. این به چند صفحه متن سیاه که چاپگر می تواند در یک دقیقه واحد تولید کند اشاره داد شده. خرید پرینتر مناسب میتواند در کار شما برای چاپ انواع اسناد، تصاویر، متن و … اما پرینترهای جوهرافشان دارای تانک جوهر بوده و برای شارژ آنها، شما باید جوهر خریداری نمایید که در بازار موجود است. پرینترهای جوهرافشان جدید این برند از تانک جوهر به جای کارتریج یکبار مصرف بهره میبرند. تانکر جوهر این مزیت را دارد تا دیگر کارتریج جوهر خریداری نکرده و مستقیماً جوهر را داخل تانک جوهر بریزید. در داخل کارتریج پودری فشرده شده از جنس پلی استر قرار دارد، این پودر برای ثبات روی کاغذ به گرما نیاز دارد. پرینترهایی که داخل بازار ایران بصورت نو مصرف شده اند و بعد از مدتی کنارگذاشته شده اند و پرینترهای دست دو وارداتی که در هر دو حالت پرینتر استوک نیز نامیده می شوند. تنظیمات به راحتی از طریق یك LCD دو خط و چند دکمه کاربردی در دسترس کاربر است.

قیمت پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W نیز باوجود اینکه توسط برند پرطرفدار اچ پی تولید شده است، بسیار مقرونبهصرفه میباشد. پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W را میتوانید بهواسطه اتصال بیسیم به گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود وصل نمایید. اما اگر چاپ شما در حد امور اداری و اسناد نوشتاری است، پرینترهای لیزری گزینه اول هستند. این چاپگر که از تولیدات پرطرفدار برند اچ پی است، دوام بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگیهای پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W میتوان به پرسرعت بودن آن اشاره کرد. پس تا اینجا دریافتیم که با یک پرینتر لیزری با سرعت چاپ بالا روبهرو هستیم. چاپگر یک دستگاه خروجی سخت افزاری خارجی است که دادههای الکترونیکی ذخیره شده در رایانه یا دستگاه دیگر را میگیرد و یک نسخه چاپی تولید میکند. قیمت پرینترهای این برند از نوع تک کاره (Mono Chrome) تا MFP های چندکاره متفاوت بوده و کاربر براساس نیاز کسب و کار خود آنرا انتخاب میکند. اگر به فکر خرید پرینتر چندکاره لیزری اچ پی HP Laser MFP 135w هستید، پیشنهاد میکنیم این متن را بخوانید. شاید در قدم اول قدری خرید این وسیله برای شما هزینه بر باشد اما باید این نوید را به شما بدهیم که با خرید پرینتر لیزری مزیت های بی شماری در پیش روی شما قرار می گیرد و دیگر محدودیت های دستگاه های جوهر افشان در پیش پایتان نیست.

پرینترها یکی از محبوبترین لوازم جانبی کامپیوتر در ادارات و همچنین در منازل هستند که برای چاپ متن و عکس از آنها استفاده میشوند. حتماً شما نیز با خواندن متن بالا و دانستن ویژگیهای منحصربهفرد این محصول به فکر خرید آن افتادهاید. یک چاپگر دارای سرعت PPM مختلف برای صفحات متن و صفحات تصاویر خواهد بود. پرکاربردترین پرینتر برای خرید کدام است؟ قیمت چاپگرهای چند کاره نیز بسیار مناسب است تا جایی که میتوانید یک پرینتر چندکاره HP را با قیمت حدود 70 دلار تهیه کنید. نوع کارتریج یا تونر پرینتر hp m28w از نوع 44A و 48A است که کارکرد آن در حدود 1000 برگ است. بعد از این دستگاه، پرینتر جوهرافشان سیاه و سفید یکی دیگر از محصولات این کمپانی در سال 1993 بود. یکی از نقاط ضعف این پرینتر مربوط به جذب جوهر توسط کاغذ میشود.

در اوایل دهه 1970، گری استارک و در هنگام کار در زیراکس با تغییر یکی از دستگاههای کپی مدل 7000، چاپگر لیزری را اختراع کرد. در برخی از چاپگر های لیزری به خصوص پرینتر های لیزری رنگی بردی بنام انجین وجود دارد که کار اصلی آن ارتباط برد فورمتر با دیگر بردها و قسمت های دیگر پرینتر با استفاده از سیم و کابل ها میباشد. در پرینتر های لیزری قطعه پر اهمیتی بنام لیزر به کار رفته است که کار آن چاپ دستور گرفته شده از سیستم کامپیوتر با استفاده از تونر کارتریج بر روی کاغذ میباشد. اگر استفاده شما از پرینتر خانگیتان زیاد است، پس حتما پرینتری با کارتریج ظرفیت بالا خریداری کنید. دستگاه های همه در یک همچنین می توانند فکس را کپی ، اسکن و حتی ارسال کنند (بله ، برخی از افراد هنوز هم از آنها استفاده می کنند!). شما همچنین می توانید فکس در آندروید ارسال و ارسال فکس از کامپیوتر استفاده نمایید. برای خرید و استعلام قیمت پرینترهای HP از قسمت فیلتر محصولات، آنرا نسبت به پرینترهای برندهای دیگر متمایز کرده و پرینتر مورد پسند خود را برگزینید.

پرینتر های جوهرافشان در چاپ کردن عکس ها در سایز های متفاوت برتری دارند و زمانی که با کاغذ مناسب استفاده شوند نتایج بهتری را ارایه می دهند. پرینترها انواع مختلفی دارند که میتوانید برای مصارف خانگی از پرینتر خانگی استفاده کنید، تا جایی که کارهای چاپ روزانه خود را انجام دهید و همچنین پرینترهای مناسب ادارات و سازمان و جاهایی که حجم چاپ زیاد است نیز وجود دارند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است و در هنگام خرید باید به این نکات حتماً توجه کنید. پرینتری چندکاره که با وجود قابلیتهای متنوع خود، قیمت بسیار مناسبی دارد. با این دستگاه قادر هستید در هر دقیقه ۱٫۶ صفحه را کپی کنید. برای اطلاعات در مورد نحوه کارایی آنها و همچنین خرید این نوع پرینتر، به سایت فروشگاه اداری مالز مراجعه کنید. برای دسترسی راحت به لیست قیمت پرینترهای جوهر افشان اپسون از فیلتر محصولات استفاده کنید. پرینترهای چاپ عکس غیرقابل حرکت به اندازه های بزرگ مورد استفاده در خانه هستند. چاپگرها در انواع گوناگونی ساخته شده اند که دو مورد از شناخته شده ترین آنها پرینتر لیزری و چاپگر جوهر افشان هستند.

همچنین ، برای ویژگی های اضافه شده خاص تولیدکننده مانند حالت های چاپ ویژه عکس و برنامه های وب ، را دارا هستنند. اپسون نیز در میان برندهای قدرتمند تولید کننده پرینتر، جایگاهی خاص دارد. دیگر ویژگی خاص پرینتر لیزری اچ پی مدل Neverstop Laser 1000W سبک و کم وزن بودن آن میباشد. چاپگرهای لیزری ممکنه به زمان گرمکردن نیاز داشته باشن. شما می توانید چاپگرهای جوهر افشان را با هر چیزی از 600 x 600 DPI تا 4،800 x 4،800 DPI پیدا کنید. تنظیمات مناسب برای شما بستگی به نحوه استفاده از چاپگر شما دارد. با این حال، نقاط روی یک چاپگر جوهرافشان به جای استفاده از روبان و پین، روی صفحه عکس میگیرند. از کجا می خواهید چاپ کنید؟ هنگامی که به قیمت هر صفحه نگاه می کنید، ممکن است مجبور باشید برای چاپگر لیزری در مقایسه با چاپگر جوهر افشان هزینه کمتری بپردازید. بنابراین، تنها باید از پس هزینه کارتریج بر بیایید. فکس یا همان دورنگار به دستگاهی گفته می شود که از طریق خطوط تلفن اقدام به ارسال و دریافت نامه های اداری و تهیه نسخه چاپی از آن ها می کند. شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید پرینتر های تک کاره یا سه کاره، از منوی سایت ابتدا نوع پرینتر که می تواند جوهر افشان، لیزری و مخصوص چاپ عکس باشد را انتخاب کرده و سپس پرینتر مناسب محیط کار خود را بررسی کنید.