یک نماینده ارشد، رویال میل را به اولویت دادن بسته ها به نامه ها متهم کرد

به طور جداگانه، از صبح امروز (18 ژانویه)، رویال میل به دنبال “حادثه سایبری” هفته گذشته، همچنان با اختلال شدید خدمات در خدمات صادرات بین المللی خود مواجه بود.

تام، پاسخ داد که از مکاتبات “که در یک دفتر تحویل انجام شد و با آن برخورد شد و یک اقدام محلی بود” آگاه بود و تاکید کرد: “این مطلقاً سیاست ما نیست”.

او محتوای نامه را خواند: «آینده بسته‌هاست. مگر اینکه مدیرتان دستور دیگری به شما بدهد، اینها اولویت‌های شما هنگام تحویل هر روز هستند: 1) اقلام و مجموعه‌های ممتاز، 2) بسته‌های بزرگ، 3) پایان‌داده، از جمله همه بسته‌ها، و 4) حداقل نیمی از نقاط تحویل در قاب شما، از جمله نامه ها.»

جونز به استنباط تام، مبنی بر «این مطلقاً سیاست ما نیست» گفت: «به شما یادآوری می‌کنم، آقای تام،، گمراه‌، پارلمان چیزی نیست که ما اینجا در کمیته قدرد، کنیم، و فکر می‌کنم اگر اینطور نباشد، پس از آن باید با جزئیات کافی برای ما بنویسید تا ثابت کنید که تغییر کرده است.»

«عملیات واردات ما با تاخیرهای جزئی به انجام خدمات کامل ادامه می‌دهد. خدمات صادراتی Parcelforce Worldwide هنوز به تمام مقاصد بین‌المللی در حال انجام است، اگرچه مشتریان باید منتظر تاخیرهای جزئی باشند. خدمات رویال میل در بریت،ا هنوز فعال است.

هنوز به طور موقت قادر به ارسال اقلام به مقاصد خارج از کشور نیست و از مشتریان خواسته است تا اقلام صادراتی بین المللی را تا اطلاع ثانوی ارسال نکنند.


رئیس کمیته بازرگ،، دارن جونز، رویال میل را متهم کرده است که بسته ها را به نامه ها ترجیح می دهد و بنابراین تعهدات قانونی خود را نقض می کند.

بی بی سی گزارش داد که دیوید بهارات، یک کارگر پست که همچنین منشی شعبه اتحادیه کارگران ارتباطات (CWU) است، گفت که پوستر در یک دفتر تحویل در منطقه هارو و منطقه نمایش داده شد و این علامت در اوت گذشته ظاهر شد.

تیم‌های ما به کار شبانه‌روزی برای رفع این اختلال ادامه می‌دهند و به محض اینکه اطلاعات بیشتری داشته باشیم، شما را به‌روزرس، خواهیم کرد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد و ما در حال همکاری با کارشناسان خارجی هستیم. ما این حادثه را به رگولاتورها و مقامات امنیتی مربوطه گزارش کرده‌ایم.»

جونز سپس ادامه داد: «بنابراین نامه‌ها در فهرست اولویت‌ها در رتبه چهارم قرار دارند و فقط نیمی از آنها، بنابراین شما به‌طور یک‌طرفه فقط 50 درصد از USO خود را تحویل می‌دهید. [Universal Service Obligation] شما آقای تام، نیستید؟

جونز پاسخ داد: «روی یک پوستر پست سلطنتی است که از کارگران شما خواسته می‌شود وقتی سر کار می‌روند آن را بخوانند. اگر این خط‌مشی پست سلطنتی نیست، چگونه می‌تو،د خط‌مشی رویال میل را به اشتراک بگذارید؟»

این حادثه پس از ماه‌ها اعتصاب با شرکت بیش از 115000 کارمند پست در سراسر شبکه رویال میل، باعث اختلال بیشتر برای افراد وابسته به خدمات پست رویال می‌شود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/senior-mp-accuses-royal-mail-of-prioritising-parcels-over-letters

او به بی‌بی‌سی گفت که نامه‌های دفتر تحویل او مرتباً به مدت چهار روز در دستگاه‌های مرتب‌سازی موسوم به «قاب» قرار می‌گیرند و پوستر بدون اجازه یک مدیر ارشد روی دیوار نصب نمی‌شد.

بی بی سی به نقل از بهارات گفت: «ما احساس افسردگی می کنیم. ما نامه‌ها را پشت سر می‌گذاریم و این چیزی نیست، پستچی‌ها همه نامه‌ها را مهم می‌دانند.»

در جلسه ای که دیروز (17 ژانویه) برگزار شد، نماینده ارشد حزب کارگر به سیمون تام،، مدیر اجرایی رویال میل گفت: «من کمی گیج هستم زیرا یک افشاگر فقط هفته گذشته برای من نامه نوشت، زم، که ما تبلیغ کردیم که این جلسه برگزار شده است. اتفاق می افتد، به من بگویید که شما در واقع بسته ها را به نامه ها اولویت می دهید. در واقع، او پوستری را برای من فرستاد که روی قفسه‌اش در یکی از دفاتر شما قرار دارد.»