راه حل های کسب و کار کامل در بسته بندی اولیه به دست آمده است



Complete Business Solutions (CBS) در یک معامله پیش بسته توسط EVO ،یداری شده است.

تیم ونس، جان سامپتون و سم وودوارد از تیم بازسازی EY Parthenon در 9 ژانویه به ،وان مدیران مش، Complete Business Solutions Group Ltd، Bluefish Office Products Ltd، The Irongate Group Ltd و RAM Print Ltd منصوب شدند.

بلافاصله پس از انتصاب مدیران، فروش تجارت و دارایی های CBS توسط مدیران به یکی از شرکت های تابعه EVO تکمیل شد. این معامله همچنین منجر به انتقال فوری تمام 632 کارمند آن به EVO شد.

ونس اظهار داشت: «سی‌بی‌اس یکی از ارائه‌کنندگان پیشرو در زمینه خدمات و تدارکات تجاری در بریت،ا است، اما تأثیر طول، مدت قرنطینه‌های همه‌گیر و تغییر متعاقب آن در عادات کاری، بادهای مع، قابل‌توجهی برای ،ب‌وکار ایجاد کرده و بر درآمد و جریان نقدی تأثیر گذاشته است.

ما خوشحالیم که حفظ کل ،ب و کار پس از فروش آن به EVO، همراه با حفظ همه کارکنان را اعلام کنیم.

مدیران توسط Emma Sadler از Adleshaw Goddard’s Leeds Ream بازسازی توصیه شده بودند.

بر اساس گزارش EVO، با بیش از 100 میلیون پوند فروش در سال 2022، CBS لوازم محل کار و خدمات مرتبط از جمله لوازم التحریر عمومی و لوازم اداری، فناوری اطلاعات و پشتیب، فنی، لوازم فتوکپی و چاپ، تج،ات و نصب فضای کار، PPE و لباس کار را ارائه می دهد.

این گروه دارای یک تیم بازپروگرافی داخلی و امکانات چاپ لیتو و دیجیتال است که بروشورها و بروشورها، کارت‌های ویزیت، سربرگ‌ها، کتاب‌ها، پوشه‌ها و خدمات مختلف با فرمت گسترده و تکمیلی را ارائه می‌دهد.

دفتر مرکزی آن در Wakefield قرار دارد و از طریق 18 مرکز توزیع منطقه ای در سراسر بریت،ا فعالیت می کند.

اندرو گیل، مدیرعامل EVO گفت: «ما از پایان دادن به عدم قطعیت و آوردن CBS به خانواده EVO خوشحالیم، که معتقدیم بهترین نتیجه برای همه است.

این یک تلاش بسیار تیمی بود، و من از تیم EVO، سهامدار ما، Endless، و شرکای بانکی ما، Breal Zeta و Leumi ABL، که به طور خستگی ناپذیر برای اطمینان از اینکه این ،ید به سرعت به نتیجه رسیده است، سپاسگزارم و بسیار افتخار می کنم. تا جایی که ممکن است.

CBS افزودنی عالی به گروه شرکت های EVO است و به ،وان یک تجارت مستقل عمل خواهد کرد. اولویت ما در هفته‌های آینده بازگرداندن ثبات و اعتماد به کارکنان CBS و از همه مهم‌تر حفظ خدمات عالی به مشتریان CBS است.

Complete Business Solutions Group Ltd در آ،ین حساب‌های ثبت‌شده خود در Companies House، برای سال مالی منتهی به 27 دسامبر 2020، فروش 71.5 میلیون پوندی را گزارش کرد اما زیان پس از ،ر مالیات را 1.33 میلیون پوند گزارش کرد.

این شرکت قبلاً تعداد کارمندان خود را حدود 35٪ کاهش داده بود، زیرا پیش بینی می کرد که فروش آن تا اوا، سال 2022 به سطح قبل از قرنطینه بازگردد و 13 سایت خود را بسته بود.


منبع: https://www.printweek.com/articles/complete-business-solutions-acquired-in-pre-pack