یادگارهای مسافران زمان: 5 مصنوع پرینت سه بعدی دیدنی که تاریخ را زنده می کند – 3DPrint.com

بازسازی گرترود تصویر از اسکار نیلسون

نفرتیتی دوبل

بقایای ، نمرود پس از نابودی آن توسط داعش در سال 2015. تصویر از موسسه دموکرات های اروپایی.

تولد دوباره گوتیک

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/308232/time-travelers-relics-5-spectacular-3d-printed-artifacts-that-bring-history-to-life/

پس از نمایشگاه، هنرمندان گام دیگری برای ادامه اظهار نظر خود در مورد میراث فرهنگی و باستان شناسی برداشتند: «بعد از نمایشگاه، کار هنری ما یک پایان باز بود: ما چاپ سه بعدی را در صحرای حومه قاهره به ،وان یک اقدام متقابل دفن کردیم. به حفاری ما آن را به ،وان یک فضا به صحرا تحویل دادیم، اما مختصات آن آشکار نخواهد شد.»

هنگامی که کشتی جنگی سوئدی واسا در سال 1628 غرق شد، نزدیک به 30 نفر را با خود به قعر دریای بالتیک برد، جایی که بیش از سه قرن تا زمان بازیابی آن در سال 1961 بدون مزاحمت در آنجا بود. در میان اشیاء به دست آمده ،ت یک زن جوان بود ، اخیراً گرترود نامگذاری شده است که زندگی و ظاهرش به لطف کار هنرمند اسکار نیلسون دوباره به چشم می خورد. نیلسون با استفاده از DNA و تجزیه و تحلیل ،تی، یک بازسازی دقیق صورت انجام داد و زنی را با موهای بلوند، چشم‌های آبی و شواهدی از یک زندگی سخت‌گیرانه نشان داد.

این بازسازی نگاهی اجمالی به Vasa دارد، کشتی جنگی که در اولین سفر خود غرق شد زیرا رهبران نظامی که توسط گوستاووس آ،فوس پادشاه سوئد تحت فشار قرار گرفتند، مسائل مربوط به تعادل آن را نادیده گرفتند. بقایای جسد گرترود که در ابتدا با یک مرد اشتباه گرفته می شد، به لطف تجزیه و تحلیل پیشرفته پزشکی قانونی به ،وان یک زن شناخته شد. سپس، فرآیند بازسازی نیاز به پرینت سه بعدی برای ایجاد مدلی از جمجمه او داشت، که نیلسون با استفاده از یافته‌های DNA، ویژگی‌های صورتش را با استفاده از یافته‌های DNA مجسمه‌سازی کرد تا ظاهری من، داشته باشد. بازسازی چهره گرترود که با کپی‌های لباس یافت شده با بقایای او تکمیل شده است، یک تراژدی تاریخی را روشن می‌کند و در عین حال ثابت می‌کند که چگونه هنر، علم، فناوری و تاریخ برای درک گذشته ما با هم ،یب می‌شوند.

مجسمه اصلی نفرتیتی که در حدود سال 1345 قبل از میلاد ساخته شده است، در خارج از مصر باقی مانده است زیرا باستان شناسان آلم، آن را بیش از یک قرن پیش بردند، آن را در آلمان نگهداری ،د و جرقه اختلافات مداوم در مورد مکان واقعی آن را برانگیخت. برای هنرمندان، نمایش نفرتیتی چاپ شده سه بعدی در قاهره نمادی از بازگشت این مصنوع بود و دیدگاه‌های تثبیت شده در مورد مالکیت فرهنگی و شیوه‌های موزه را به چالش می‌کشد. اگرچه مجسمه پرینت سه بعدی به ،وان یک هک داده یا سرقت هنری در آن زمان توصیف می شد، اما این بحث را در مورد اینکه چنین مصنوعات مهمی به کجا تعلق دارند آشکار کرد و همچنین نشان داد که چگونه فناوری سه بعدی می تواند ارتباط ما با میراث تاریخی را تغییر دهد. البدری و نلس، از طریق هنر خود، تاریخ مشکل ساز دستیابی به مصنوعات در دوران استعمار را برجسته ،د و نشان دادند که چگونه فناوری دیجیتال می تواند دسترسی به این گنجینه های تاریخی را برای همه باز کند.

Le Stryge اصلی مشرف به پاریس. تصویر از Atlas Obscura

دوقلو توت

چاپ سه بعدی ، نمرود در موزه بصره. تصویر از موسسه دموکرات های اروپا.

نورا البدری و یان نیکولای ن، اگرچه بحث برانگیز بودند، اما با پروژه خود خبرساز شدند.نفرتیتی دیگر” آنها در اقدامی متهورانه، مجسمه نیم تنه معروف ملکه نفرتیتی را در برلین اسکن ،د موزه جدید با استفاده از یک سنسور کینکت هک شده، سپس داده‌های سه بعدی با کیفیت بالا را برای عموم منتشر کرد و بحث‌هایی را در مورد صحت و کیفیت اسکن سه‌بعدی آنها برانگیخت. شکاکان اسکن با وضوح بالا را زیر سوال بردند و نشان دادند که برای روشی که ادعا می‌،د از آن استفاده می‌،د بسیار پیشرفته است. اما امتناع هنرمندان از افشای تکنیک‌های خود تنها به گمانه‌زنی‌های بیشتری دامن زد. علیرغم اختلاف نظرها، کار آنها بحث های گسترده ای را در مورد مالکیت فرهنگی، دسترسی به آثار تاریخی و نقش فناوری دیجیتال در هنر و باستان شناسی باز کرد.

دفن مجسمه نیم تنه پرینت سه بعدی «نفرتیتی دیگر» در صحرا. تصویر با حسن نیت از پاویلیون برای دوسالانه معماری ونیز.

این مدل به صورت سه بعدی روی یکی از ماشین های ماموت Materialise چاپ شده است. تصویر از Materialise.

رازهای غرق شده

شیفتگی به پادشاه توت ،خ آمون زم، که مجسمه ساز دیرینه آرت بود جهشی به جلو داشت گری استاب و ماد شدن برای ایجاد یک ماکت سه بعدی دقیق از سر فرعون همکاری کرد. این پروژه، آغاز شده توسط جغرافیای ملی و هنر و نمایشگاه برای نمایشگاه Discovery Times Square، از اسکن و چاپ سه بعدی استفاده کرد. سی تی اسکن های تبدیل شده را به یک مدل سه بعدی دقیق تبدیل کنید و جزئیات پیچیده ساختار ،تی Tut را حفظ کنید. سپس با استفاده از نرم‌افزار داخلی و دستگاه‌های استریولیتوگرافی، مدلی سبک وزن و با جزئیات تولید کرد. آ،ین لمس توسط Staab در میسوری اضافه شد، که رنگ و بافت دقیق را اعمال کرد تا ماکت را تا حد امکان به نسخه اصلی نزدیک کند و نمایی منحصر به فرد از ظاهر پادشاه باست، را در زیر ماسک نمادین خود نشان دهد.

گری ساب جزئیات و رنگ را به ماکت کینگ توت چاپ سه بعدی اضافه کرد. تصویر از Materialise.

چاپ سه بعدی Le Stryge از سنگ آهک و خا،تر پاریس. تصویر از CONCR3DE.

در دهه گذشته، پرینت سه بعدی و اسکن فقط نحوه نگاه ما به تاریخ را تغییر نداده است. آنها آن را در دستان ما زنده کرده اند. از شن‌های عراق گرفته تا خیابان‌های پاریس، از اعماق دریای بالتیک تا کرانه‌های رود نیل، این داستان‌های چاپ سه‌بعدی تنها نمونه‌ای کوچک از این است که چگونه فناوری زمان را پل می‌کند. هر پروژه، خواه چهره دادن به فردی که فراموش شده است یا بازگرداندن گنجی به خانه، بخشی از گذشته را به زمان حال می آورد. بشریت می‌تواند تاریخ را از طریق ادغام هنر، علم و فناوری حفظ کند و تضمین کند که این داستان‌ها و درس‌هایی که دارند در زمان از دست نمی‌روند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

نورا البدری و یان نیکولای ن، با مجسمه نیم تنه پرینت سه بعدی «نفرتیتی دیگر». تصویر از Aksioma.

پس از آتش سوزی ویرانگری که نوتردام را در سال 2019 ویران کرد، CONCR3DEمتخصص پرینت سه بعدی سنگ، پیشنهادی استفاده از قلوه سنگ و خا،تر کلیسای جامع برای ایجاد یک پودر قابل چاپ سه بعدی جدید. این ،یب حاوی جوهره سنگ آهک اصلی پاریس است که از معادن زیرزمینی حفر شده در زیر منطقه پنجم و دوازدهم پاریس در قرن دوازدهم است،اج شده است. برای نشان دادن پتانسیل فناوری خود، CONCR3DE 3D “Le Stryge” (همچنین به ،وان “خون آشام” شناخته می شود) را با استفاده از ،یبی از سنگ آهک و خا،تر چاپ کرد. مجسمه معروفی که توسط Viollet-le-Duc طراحی شده است، یک گارگویل نمادین که قبلا در گا،ی Chimeras of Notre Dame می نشست، موجودی فانتزی، خون آشام با ،اصر یک زن و یک سگ را تداعی می کند.

اسکار نیلسون، هنرمند، بازسازی چهره «گرترود» را بر اساس DNA و تجزیه و تحلیل ،تی انجام داد. تصویر از اسکار نیلسون

در طول دهه گذشته، پرینت سه بعدی و اسکن به طور قابل توجهی بر باستان شناسی تأثیر گذاشته است و بینش جدیدی را در مورد تحقیقات تاریخی و حفاظت از مصنوعات ارائه می دهد. این فناوری‌ها نه تنها راه‌های جدیدی را برای کشف و درک گذشته ما باز کرده‌اند، بلکه به ما این امکان را می‌دهند که به شیوه‌ای عملی با تاریخ تعامل داشته باشیم. از بازسازی مصنوعات گرفته تا مدل های غوطه ور معماری باست،، پیشرفت های سه بعدی راه های جدیدی را برای کشف گذشته ما باز کرده است. به ،وان مثال، امروزه بازدیدکنندگان موزه می توانند قطعه ای از روم باستان یا قطعه ای از مقبره فرعون را در دستان خود بگیرند. امروز، دیگر فقط حفظ تاریخ نیست. این در مورد ملموس ساختن آن و دمیدن زندگی جدید در داستان های باست، است. در اینجا پنج مورد از جذاب ترین شاهکارهای پرینت سه بعدی در باستان شناسی در ده سال گذشته آورده شده است.

احیای ، نر

در حالی که “Le Stryge” به همراه گا،ی Chimeras به اندازه سقف و مناره کلیسای جامع آسیب ندیدند، مجسمه چاپ سه بعدی CONCR3DE پتانسیل فناوری آنها را نشان می دهد و ثابت می کند که می تواند در بازسازی بخش هایی از ساختمان های باست، حیاتی باشد. مثل نوتردام استفاده نوآورانه آنها از چاپ سه بعدی نشان می دهد که چگونه این فناوری می تواند در بازسازی بناهای تاریخی، ،یب گذشته و آینده برای حفظ میراث فرهنگی کمک کند.

در سال 2024، ایتالیا کپی پرینت سه بعدی خود از ، نمرود، مجسمه باست، آشوری که در قرن نهم قبل از میلاد ساخته شده بود و در سال 2015 توسط داعش نابود شد، به عراق داد. پس از این حمله، تیمی از مرمتگران به سرپرستی نیکولا سالویولی، کارشناس مستقر در فلورانس. ع،‌ها و فیلم‌ها را مطالعه کرد تا یک مدل از پلی استایرن بسازد و سپس با استفاده از پرینت سه بعدی و فایبرگ، یک ماکت در اندازه کامل ایجاد کرد. این ماکت که با گرد و غبار سنگ پوشانده شده تا بیشتر شبیه نمونه اصلی باشد، در کولوسئوم در رم و مقر یونسکو در پاریس به نمایش گذاشته شد و سپس در ورودی موزه بصره قرار گرفت. این هدیه به عراق قدرت استفاده از چاپ سه بعدی برای بازگرداندن گنجینه های فرهنگی از دست رفته را اثبات می کند.