چاپ سه بعدی و نظامی: پیشرفته و شکننده – 3DPrint.com

نسخه کانتینری WarpS،3D که چاپگر سه بعدی ف،ی XS،3D از S،3D نامیده می‌شود، تقریباً در هر مک، قابل نصب است.

متعاقباً، این کارخانه‌ها می‌توانند خطوط تولید متفاوتی برای مونتاژ این «قلب‌های پهپاد» به اشکال مختلف مانند وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد)، پهپادهای زیر آب، موقعیت‌های تفنگ خودکار یا وسایل نقلیه زمینی داشته باشند. این رویکرد به طور قابل توجهی فراتر از ابتکار Replicator است و به ارتش ایالات متحده توانایی تولید وسایل نقلیه نزدیک به میدان جنگ در مقیاس بزرگ را می دهد. به‌علاوه، امکان جمع‌سپاری تلاش‌های جنگی را فراهم می‌کند و تکرار سریع را برای انطباق این وسایل نقلیه مصرف‌شده و مقرون‌به‌صرفه با شرایط محلی و تهدیدات نوظهور امکان‌پذیر می‌سازد، در نتیجه مزیت استراتژیک برای ایالات متحده فراهم می‌کند.

حتی اگر ایالات متحده افزودنی را به خوبی اجرا کند، من می ترسم که آنها به اندازه کافی پیش نروند. احیای تدارکات و سپس ساختن کارخانه هایی که کارخانه می سازند راهی برای پیروزی خواهد بود. این پیروزی حتی بیشتر خواهد بود اگر ایالات متحده تعداد بیشتری از م،عان خط دفاعی و کوارتربک های کمتری ایجاد کند. تسلیحات قوی ارزان قیمت، کیت فناوری پیشرفته فعلی آن را تقویت می کند تا از ایالات متحده و متحدانش به طور مؤثر در برابر موج فزاینده استبداد دفاع کند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

برای این کار باید کارخانه‌هایی در مقیاس تولید کند که بتوانند سلاح‌هایی مانند پشتیبان خط تولید کنند. بله، ماهوم های فوق العاده درخشان دنیای سلاح، F35 همچنان بر آسمان حکومت خواهد کرد. اما اگر ایالات متحده بتواند کارخانه ای برای ساخت موشک های کروز ارزان قیمت تاماهاوک بسازد چه؟ آ،ین مورد نیست، فقط یک سلاح Block II از دهه 1990؟ این به متحدان برد 2500 کیلومتری و یک سلاح مهیب می دهد. یا شاید بتواند مجوز موشک دیگری را از یک متحد صادر کند و تولید موشک را خودکار کند موشک هسیونگ فنگ تایو، یا گنجشک ،ی. اگر این خیلی ناراحت کننده است، شاید ایالات متحده بتواند یک کارخانه خودکار بسازد بورکان 3 که 1200 کیلومتر برد دارد و در حال حاضر توسط حوثی ها برای هدف قرار دادن کشتی های باری استفاده می شود. این موشک‌های مشتق شده از اسکاد به راحتی توسط پ،ند هوایی معاصر رهگیری می‌شوند، اما هزینه‌های زیادی دارند 20000 دلار برای ساخت. تصور کنید که آن را با یک سلول لیزری، ربات‌های جوشکاری و موارد دیگر خودکار کنید. شما لازم نیست نگران دسترسی دشمن به این فناوری باشید، زیرا آنها قبلاً آن را دارند! البته در برابر کشتی های دشمن کار نمی کند، اما می تواند تانک یا سنگر دشمن را از بین ببرد. در جنگی که در حال حاضر با تفنگ ها و سنگرهای 155 میلی متری در حال انجام است، بسیاری از این موشک ها حملات را متوقف می کنند یا آینده نبردها را تعیین می کنند.

روسیه در حال حاضر در اوکراین، عمدتاً با خون و حمایت ارتش آمریکا، در محاصره قرار دارد. دومین ارتش برتر جهان به ،وان یک دروغ ناکارآمد معرفی شده است، با تاکتیک های روسیه به دلیل اتکای شدید به توپخانه، بمب های بزرگ و تاکتیک های امواج انس،، در حالی که از خشونت نیز استفاده می کند. با این وجود، توپخانه گنگ انبوه که شهرها را به ویرانه تبدیل می کند تا حدی برای روسیه کارساز است.

علاوه بر این، از نقطه نظر استراتژیک، دستیابی به برتری در تولید مواد افزودنی برای ایالات متحده برای حفظ رهبری نظامی خود بسیار مهم است. در مقابل، چین فقط باید به سطح قابل مقایسه در چاپ سه بعدی برسد تا ایالات متحده را در توانایی های نظامی به چالش بکشد. بنابراین، ایالات متحده باید در فن آوری های افزایشی برای حفظ مزیت خود برتر باشد.

اگر هدف ما فناوری قوی، قابل اعتماد و بادوام من، برای محیط های سخت است، باید اقلام تولیدی را مانند یک قرن پیش در نظر بگیریم. محصولات ساخته شده از مواد منفرد، سنگین، تقریباً ت،یب ناپذیر و ساده برای تعمیر و ارتقاء، ایده آل خواهند بود. در حال حاضر، ایالات متحده در حال تولید تسلیحات با فناوری پیشرفته، پیچیده، اما گران قیمت و شکننده، شبیه به آیفون است. در عوض، باید بر توسعه کارخانه‌هایی متمرکز شود که قادر به ایجاد سیستم‌هایی برای جنگ باشند. در کنار امکاناتی برای فناوری پیشرفته، باید تج،اتی نیز داشته باشد که تج،ات قوی‌تر، از نظر فناوری پیشرفته‌تر و ارزان‌تری را برای استفاده توسط ایالات متحده و متحدانش تولید کنند.

در سری Brittle Spear ما بررسی کردیم که چگونه فناوری مدرن از نظر ایمنی، راحتی و قدرت برتر است. با این حال، پیچیدگی این سیستم ها و دستگاه های جدید با اشکالات قابل توجهی همراه است. آنها از مواد و قطعات بیشتری تشکیل شده‌اند که در سطح جه، تهیه شده‌اند و با سیستم‌افزار، نرم‌افزار و طیف وسیع‌تری از قطعات همراه هستند. در نتیجه، در حالی که به طور بالقوه می‌توان خودروی دهه 1950 را با ابزارهای اولیه و گریس آرنج به طور نامحدود نگهداری کرد، نگهداری یک خودروی مدرن برای چندین دهه چالش‌هایی را به دلیل نیاز به قطعات تخصصی، سیستم عامل، نرم‌افزار و آموزش از سوی سازنده ایجاد می‌کند.

پهپاد حزب الله

تانک ام 1 آبرامز آمریکا

دستگاه‌های دستی ایالات متحده، متشکل از تج،ات قدیمی‌تر، اگرچه گران‌قیمت هستند، برای رفع تمام نیازهای اوکراین کافی نبوده‌اند. علاوه بر این، نگر، در مورد سقوط هواپیماهای قدیمی‌تر طراحی شده توسط ایالات متحده به دست دشمن وجود دارد.

فرصت تلف شده 4: نیزه های شکننده

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307264/3d-printing-the-military-advanced-brittle/

اگر ارتش فقط 20 درصد از بودجه خود را به سمت سیستم هایی که به جای وسایل نقلیه و سیستم های سنتی تولید می کنند، هدایت کند، دنیایی از تفاوت ایجاد می شود. ارتش ایالات متحده باید در کارخانه‌های انعطاف‌پذیر سرمایه‌گذاری کند که با استفاده از تولید مواد افزودنی همراه با جت آب، CNC و سایر ماشین‌های ابزار، بتوانند قطعات ضروری ا،ر وسایل نقلیه را به صورت خودکار تولید کنند. اساساً، این شامل امکان تولید خودکار باتری ها، گیرب، ها، موتورها، سیستم های کنترل و سیستم های بینایی می شود.

ارتش ایالات متحده در حال حاضر در حال اجرای پرینت سه بعدی در مقیاس قابل توجهی است که بر زمینه هایی مانند تعمیر و نگهداری، تعمیر و تعمیرات اساسی (MRO)، هایپرسونیک و تقویت پایگاه صنعتی تمرکز دارد. این فناوری توسط هر سرویس ایالات متحده پذیرفته شده است. با این حال، اگر ایالات متحده اقلام گران قیمتی را تولید کند که از تسلیحات مقرون‌به‌صرفه‌تر ساخته شده توسط دشمنان نزدیک به همتای خود، مؤثرتر باشند، ممکن است این سرمایه‌گذاری‌های اساسی بیهوده باشد. به طور کلی، من معتقدم که ایالات متحده فرصتی را برای تحکیم رهبری نظامی خود از دست می دهد. به جای اینکه فرآیندهای تدارکات خود را دوباره تجسم کند، ممکن است نوع دیگری از هزینه های بیهوده را معرفی کند که ارتش به آن معروف است. در اینجا، از جایی که در آ،ین پست متوقف کردیم ادامه می دهیم و فرصت های بالقوه هدر رفته بیشتری را بررسی می کنیم.

فرصت از دست رفته 3: Replicator Everywhere

ایالات متحده نمی تواند از یک موشک 1 میلیون دلاری برای سرنگونی یک پهپاد 700 دلاری یا یک پهپاد 300 میلیون دلاری برای انهدام یک وسیله نقلیه 20000 دلاری استفاده کند. این به سلاح هایی نیاز دارد که بتوان آن ها را در مقادیر زیاد تولید کرد تا با سلاح هایی مطابقت داشته باشد که توسط دیگران مقرون به صرفه تر است. سپس تج،ات پیشرفته می توانند به طور قاطع ترازو را به نفع ایالات متحده منحرف کنند. تعادل بین خودروهای قوی و ارزان قیمت و خودروهای با فناوری پیشرفته، ایالات متحده را قادر می‌سازد تا با ازدحام و تعداد زیادی خودروی دشمن مق، کند و در عین حال برتری تکنولوژیکی خود را حفظ کند.

فرصت هدر رفته 5: دستم را پایین بیاور

مال ارتش آمریکا ابتکار Replicator به ،وان یکی از جذاب ترین پروژه های در حال انجام است. هدف آن تولید هزاران پهپاد با سرعتی بی سابقه در حوزه های مختلف است. به ،وان یک تلاش مستقل، این امر قابل توجه است و بینش ارزشمندی را در مورد افزایش تولید تج،ات لازم در شرایط اضطراری به ایالات متحده ارائه می دهد. با این حال، پتانسیل تأثیر بسیار مهمتری وجود دارد.

سپس پیمانکاران دفاعی بر بهبود طرح‌های خودرو، قطعات و خطوط تولید تمرکز خواهند کرد که فرآیند تولید را بیشتر خودکار می‌کنند. این مفهوم بر اساس ایده قبلی من ازدحام پهپادها برای ایجاد سیستمی که سیستم های تولیدی را ایجاد می کند، اساساً کارخانه ای برای کارخانه ها (برای اطلاعات بیشتر در مورد این ایده، ویدیوی زیر را در سال 2015 ببینید). چنین رویکردی امروز از نظر فنی امکان پذیر است و باید توسط ارتش آمریکا دنبال شود.