چاپ سه بعدی با فرمت بزرگ با مشارکت های جدید جهان JEC را خراب می کند – 3DPrint.com

شراکت دیگری که Caracol وارد کرده است شامل Airtech در مورد مواد Dahltram شرکت دوم است. Dahltram خانواده ای از پلیمرها است که برای ابزارآلات طراحی شده و برای اتوکلاو من، است و اکنون برای چاپ سه بعدی در دسترس است. این دو شرکت قصد دارند روی بهینه سازی تنظیمات، قابلیت اطمینان و کنترل فرآیند برای سیستم Heron، به ویژه در هنگام استفاده از رزین های Dahltram مانند Dahltram T-100GF، یک فیبر شیشه ای بازیافتی و ،یب PETG، با یکدیگر همکاری کنند.

این مشارکت ها نشانه بلوغ صنعت و یک تغییر قابل توجه است. در ابتدا، بسیاری از شرکت ها سعی ،د به طور مستقل ماشین، فناوری چاپ، نرم افزار و مواد را به منظور بدست آوردن حاشیه های بالا ارائه دهند. با این حال، نسل جدیدی از شرکت‌ها اکنون به مشارکت برای تسریع صنعتی شدن و ت،یم هزینه‌ها روی آورده‌اند و هدفشان این است که چاپ سه بعدی را برای تولید من،‌تر کنند. همه مشارکت های فوق به ،وان نمونه های خوبی از این روند هستند.

مش، خبرنامه الکترونیکی ما شوید

JEC World بزرگترین رویداد سالانه برای صنعت کامپوزیت است. شرکت‌های بیشتری در حال چاپ سه بعدی کامپوزیت‌های الیاف کوتاه و بلند، ایجاد ابزار برای صنعت کامپوزیت از طریق ساخت افزودنی (AM) و کشف راه‌هایی برای ،یب چاپ سه بعدی با قرار دادن خودکار فیبر هستند. در نتیجه، انتظار می رود همپوش، بین AM و صنعت کامپوزیت رشد کند. این روند در افزایش اخیر اعلامیه های مشارکتی که در رویداد امسال مشاهده کردیم، مشهود است.
چاپ سه بعدی OEM بزرگ هلندی مجوز الف را تشکیل داده است شراکت با شرکت نرم افزار کنترل چاپ سه بعدی ADAXIS، منجر به ایجاد محصول ADAXIS AdaOne برای Flexbot شد. این دو شرکت امیدوارند که این ابزار کار ربات را ساده کند. علاوه بر این، این نرم‌افزار شامل یک ابزار تولید قایق خودکار برای تثبیت پرینت‌ها و ایمن ، آن‌ها در بستر چاپ است، که همچنین باید در وقت کاربران صرفه‌جویی کند. این ابزار همچنین دارای یک “جریان کاری اسکن به آسیاب” است که به طور خودکار مسیرهای ابزار را برای ابزارهای فرز اسکن می کند و ایجاد می کند – یک ویژگی مهم در چاپ با فرمت بزرگ، زیرا قالب ها و اجزای ابزار اغلب برای دستیابی به صافی به فرز گسترده نیاز دارند.

مارتن لاگتنبرگ، مدیر ارشد فناوری CEAD، گفت: «پرورش ارزش‌های مش، و چشم‌اندازی یکپارچه با تیم ADAXIS به ما قدرت می‌دهد تا به سرعت نوآوری کنیم و تلاش‌های مش، خود را به سمت کل ا،یستم چاپ سه‌بعدی با فرمت بزرگ هدایت کنیم.

CEAD نیز با آن وارد مشارکت شده است بلوتی، یک سازنده ماشین ابزار ایتالیایی که به دلیل تولید سیستم های پنج محوره و تج،ات مشابه شناخته شده است. CEAD و Belotti با هم BeAD را توسعه داده اند، دستگاهی که پایه Belotti را با سر چاپ CEAD ،یب می کند. این دستگاه با محصول ADAXIS AdaOne نیز سازگار خواهد بود.

در مورد آ،ین اخبار صنعت چاپ سه بعدی به روز باشید و اطلاعات و پیشنهادات را از فروشندگان شخص ثالث دریافت کنید.


منبع: https://3dprint.com/307757/large-format-3d-printing-crashes-jec-world-with-new-partner،ps/

آلبرتو ریگانتی، متخصص AM در Belotti گفت: «همکاری با ADAXIS ما را قادر می‌سازد تا به مشتریان خود راه‌حلی یکپارچه ارائه دهیم که شامل تج،ات و نرم‌افزار یکپارچه یکپارچه می‌شود و فناوری و تخصص ما را فوراً در دسترس مخاطبان گسترده‌تری قرار می‌دهد.»

من توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ADAXIS و Ai Build را که اخیراً از نی، کمک مالی دریافت کرده‌اند، در بخش چاپ سه‌بعدی بزرگ می‌دانم. شرکت های سخت افزاری متعددی در حال ورود به تجارت با فرمت متوسط ​​و بزرگ هستند، در حالی که بسیاری از یکپارچه سازهای رباتیک نیز در این زمینه فعال هستند. در همین حال، شرکت‌های بزرگ روباتیک این بخش را امیدوارکننده می‌دانند، اما برای تمرکز فعلی‌شان بیش از حد من، است. بنابراین، چه ،ی کل فضای چاپ سه بعدی با فرمت متوسط ​​و بزرگ را متحد می کند؟ این به ADAXIS یا AI Build می رسد. نه OEMها و نه ادغام‌کنندگان تخصص نرم‌افزاری لازم برای یکپارچه‌سازی همه چیز را ندارند، و نه حاضرند زمان و پول مورد نیاز را سرمایه‌گذاری کنند. بنابراین، مشارکت و ادغام با شرکتی که همه جوانب را مدیریت می کند، به انتخاب منطقی تبدیل می شود. هنگامی که یک فروشنده به ،وان رابط کاربری ماشین ابزار شما نصب شد، بعید است که تغییر دهید. از این رو، این مشارکت‌ها حرکت‌هایی حیاتی هستند که به شکل‌دهی آینده پرینت سه بعدی بزرگ کمک می‌کنند.
شرکت دیگری که در زمینه شبکه فعال بوده است ح،ونبازوی ربات چاپ سه بعدی کامپوزیت ایتالیایی OEM. کاراکول با هر دو شریک شده است CMS (که گاهی اوقات به ،وان SCM نیز نامیده می شود)، که به خاطر ماشین های 5 محوری پرینت سه بعدی فرز هیب، خود، و Airtech. قرار است مشارکت با CMS به یک اتحاد استراتژیک و تجاری با هدف کمک به تجاری سازی چاپگر سه بعدی Heron و سایر راه حل های Caracol تبدیل شود. چنین همکاری‌هایی می‌تواند طی چند سال به طور بالقوه منجر به ،ید دوستانه Caracol توسط CMS شود. با این حال، بدون جزئیات بیشتر در مورد ترتیب، قضاوت قطعی چالش برانگیز است. این می تواند نشانه ای از قدرت باشد، زیرا کاراکول تلاش ها را با یک شرکت بزرگتر برای توزیع بیشتر و افزایش فروش ،یب می کند. در مقابل، ممکن است به ،وان نشانه ای از ضعف نیز دیده شود، که نشان می دهد شرکت در حال حاضر توانایی کمتری برای انعقاد معاملات در آینده با سایر شرکت ها مانند Kuka دارد.